Když nastalo pondělí, Harryho nejspíš nejneoblíbenější den v týdnu, profesoři jim opět začali připomínat zkoušky OVCE. Byl z toho až tak unavený, že si jen položil hlavu na lavici a zavřel oči.
Dnes na hodině lektvarů měli uvařit sršící roztok. I když měli hodinu stále se Zmijozelem, Draco se na něj vůbec nedíval, ba bylo dokonce jisté, že se mu snaží vyhýbat.
Harryho to štvalo. Nemůže být pořád uražený, vlastně nemá za co! Ať si hledá někoho, kdo je nezadaný.
Ke všemu tomu učení se Harrymu do času přidávaly i famfrpálové tréninky. Po tom, co Zmijozel převálcoval Mrzimor trénovali častěji a tvrději. Neměl v podstatě žádný volný čas a kolikrát nestíhal domácí úkoly. Úplně stejně na tom byl i Ron. Občas jim je Hermona dala opsat, za což jí byl velmi vděčný. Pokud si našel chvíli, strávil ji v knihovně. Jednoho dne, když se tam zase neochotně vydal, zabočil na své místo, kde vždy seděl, ale už tam byl někdo jiný.
Byl to Draco a právě se tam líbal s Astoriou Greengrassovou, studentkou Zmijozelu. Harry neměl slov. Náhle se ozvalo zadunění a zjistil, že knížky, které držel v ruce právě nevědomky pustil.
To Draca probralo, zamrkal a až pak si všiml Harryho, který tam pořád stál s otevřenou pusou. Rozpačitě se zvedl, vzal Astoriu za ruku, ta se na něj uculila a bez jediného slova odešli. Harry si nemohl pomoct a trochu žárlil.Poté se dozvěděl, jak osud naložil s Hagridem a Elly. Profesorka McGonagallová mu dala dlouhou dovolenou a Elly předala na Odbor pro dohled nad kouzelnými tvory.
Poslední týdny se cítil mizerně, na famfrpálových trénincích byl nervní a každý kdo ho vyrušil při učení, zažil peklo. Chvílemi si připadal jako Hermiona. I když při učení vyhledával samotu, zároveň si připadal opuštěný. Jelikož se Ginny učila také, nevšímala si ho a neměla na něj čas. Nechtěl si to přiznat, ale chyběl mu Draco...který měl teď nejspíš novou přítelkyni. Kdykoliv na ně narazil (což se stávalo často), pociťoval žárlivost smíšenou se vztekem. Ve společenské místnosti uviděl Ginny, jak se baví s Jimmy Peaksem. Vypadala najednou tak šťastně a Harrymu bylo líto, že za ním nešla. Jednou za ním konečně přišla.
,,Ahoj, hele máš ten úkol na přeměňování?"zeptala se, ale zrovna v tu chvíli se Harry učil.
,,Přijdeš, jen když něco potřebuješ co?"zavrčel.
,,Tak poslyš, nejsi jediný, co skládá OVCE. Nechápu, proč jsi poslední dobou takový. Až se uklidníš, tak za mnou přijď"řekla Ginny a to ho vyprovokovalo.
,,Jo? A co kdybys za mnou přišla někdy ty? Proč za tebou mám jak ocas chodit pořád já?!"
,,Chodila bych za tebou ráda, kdybys neustále na někoho neječel, když tě vyruší!"
,,Víš, někdy by mi bodlo trochu vlídného slova, ale bez toho, aniž by někdo něco potřeboval! Prostě jen tak přijít! Dělají to všichni a teď jsi to začala dělat i ty!!!"
Celá společenská místnost sledovala jejich hádku. Došlo to do takového extrému, že se všichni začali odebírat do svých ložnic.
,,Změnil jsi se. Už nejsi takový, jako dřív"řekla třesoucím se hlasem Ginny, když už byli sami.
,,Vážně? A jak jsem se změnil?"vyjel Harry a zvedl se z křesla.
,,Sáhni si do svědomí a zjisti si to!"zaječela Ginny.
,,Tak se mnou nechoď! Musíš mě přijmout takový, jaký jsem. Kvůli TOBĚ se měnit nebudu!"
,,Možná je čas dát si pauzu"navrhla Ginny.
,,Dobrý nápad"odpověděl Harry a zabořil nos zpět do učebnice. Ginny tam ještě chvíli stála a pak šla do ložnice také.
ČTEŠ
Reveal secrets [DrarryCZ]
FanfictionCo by se stalo, kdyby se Harry s kamarády rozhodl dokončit svůj 7. ročník v Bradavicích? A koho tam náhle potká? Jak se na to budou tvářit ostatní? Ti, kdo nemají rádi příběhy plné zmatení, zápletek a zvratů, dopředu upozorňuji, ať nečtou;) POVÍDK...