Po zápasu se konala velká párty na počest nebelvírského týmu, který jim zajistil famfrpálový pohár. Ten byl teď položený na polici ve společenské místnosti, tak, aby na něj každý viděl.
,,Ginny, pojď si dát taky panáka!"hulákal poloopilý Ron.
,,Ehm, ne díky."řekla Ginny a šla si sednout ještě víc do rohu. Harry ji trochu litoval, že si kvůli těhotenství nemůže připít na vítězství. Šel za ní.
,,Můžu si přisednout?"zeptal se Harry. Pokývla, ale nedívala se na něj.
,,Nevím, co mám říct rodičům."zašeptala a nervózně těkala očima.
,,Až vyjdeme školu, pořídím si nějaký dům. Mohla bys u mě na čas bydlet."navrhl.
,,Co by tomu řekl David, ten to totiž taky neví. A vyhýbat se mu nemůžu pořád."řekla potichu. Harry chvíli přemýšlel.
,,Tak nezbývá, než mu to říct. Potom by jsi naopak ty mohla bydlet u něj a jenom by jsi řekla rodičům, že se k němu stěhuješ."
,,To je docela dobrý nápad."připustila.
,,Jen mi musíš slíbit, že to dítě budu moct navštěvovat. A že bude vědět, kdo je jeho otec."
,,O to se bát nemusíš. Spíš bych se já měla bát Davida, až mu to řeknu."
,,Měl by to pochopit. Stalo se to až potom, co jste se na tu krátkou chvíli rozešli."
,,Myslím, že bych měla jít spát."řekla nakonec, vstala a odešla.
Harry si vzal láhev do ruky a nenápadně vyklouzl ze společenské místnosti.
Procházel se hradem, popíjel a užíval si to ticho na chodbách. Zpoza rohu málem vrazil do profesora Křiklana.
,,U Merlinových vousů! Harry, co tu v tuhle noční hodinu děláš?"Harry honem schoval láhev za záda.
,,Ehm, procházím se."vyhrkl.
,,Musím říct, že jste na mě udělal dojem. To, co jste předvedl na hřišti bylo úžasné. Pokud by jste se chtěl dát na dráhu famfrpálového hráče, stačí říct a hned to zařídím! Takový talent se jen tak nevidí."řekl Křiklan a poplácal se po svém objemném břichu.
,,Ne, děkuju."řekl Harry a rychle zmizel. Když zabočil za další roh, srazil se s Dracem.
,,Au!"vykřikl Draco a chytl se za hlavu. ,,Promiň."řekl spěšně Harry. Draco se na něj chvíli vyjeveně díval, pak si odfrkl a chystal se odejít.
,,Počkej!"vyhrkl najednou Harry a sám litoval, proč z něj tahle věta vystřelila. Draco se zastavil, ale neotočil se na něj.
,,Proč, Draco? Proč s ní jsi?"zašeptal Harry, ale tak, aby to slyšel.
,,Ty jsi zase s Weasleyovou a budete mít malého parchanta. Vždycky si jí dával přednost přede mnou. Tak proč bych já také nikoho nemohl mít?"vyčetl Harrymu.
,,Vždyť jsi gay, sakra! Holky tě nezajímaj!"Harry měl nutkání protočit oči.
,,Tebe taky zajímá ta malá zrzavá štětka! Holt někdy člověk neví, kdo vlastně je!" Draco mu teď stál tváří v tvář a obličej měl zkřivený...smutkem.
,,Já...Jen bych si přál, aby to bylo zase jako dřív."vydechl lítostivě Harry.
,,Na to už je pozdě."řekl tiše Draco, otočil se a sklesle odkráčel pryč.
Když se vrátil zpět, párty už nepokračovala, ale bylo tam pár lidí.
,,McGonagallová tu byla."ušklíbl se Ron, zakopl o koberec a narazil hlavou do stolu.
,,Rone!"vykřikla Hermiona a pomáhala mu na nohy.
,,Už půjdu spát."zamumlal.
,,Jsi si jistý, že dokážeš vyjít schody?"uchechtl se Harry. Ron přikývl, ale Harry mu stejně pomohl.Duben se přehoupl na květen, počasí se zlepšovalo a Harry s kamarády se mohl častěji učit venku, kde na ně foukal čerstvý vítr. Harry, Ron, Hermiona, Ginny i dokonce David seděli pod stromem, vzájemně se zkoušeli a kochali se výhledem na jezero.
Ginny najednou vstala, vykulila oči a zamotala se. David k ní honem přiskočil a podepřel ji.
,,Děje se něco?"zeptala se Hermiona.
,,Ehm, nic. Je mi jen trochu...Asi bych se měla vrátit do hradu."řekla mdle.
,,Vyprovodím tě."řekl David.
,,Ne,"zarazil ho Harry. ,,Půjdu já."
David se nejdřív zatvářil bojovně, pak uraženě, ale nakonec si sedl a nechal je.
,,Jsi v pořádku?"zeptal se Harry cestou k hradu.
Na místo odpovědi se přímo před ním Ginny vyzvracela.
,,Nevolnosti, nic víc."zachraptěla.
Do dívčí ložnice nemohl, tak ji doprovodil jen ke schodišti.
,,Potřebuješ něco?"
,,Ne, ale i tak jsi hodný."řekla, usmála se na něj a pomalými kroky se vydala do schodů.,,Ahoj Harry!"zvolala Astoria, když ho zahlédla druhý den na chodbě.
,,Ahoj."odpověděl.
,,Nechceš se projít?"Zavedla ho do sovince. Harry vstoupil první. Všude létaly a houkaly sovy, ale všiml si jen jednoho Kalouse ušatého. Byl černohnědého zbarvení s jasně oranžovýma očima.
,,To je tvá nová sova."řekla Astoria.
,,Cože?"
,,Vím, že jsi o svou sovu přišel během války, tak jsem ti pořídila novou." řekla a usmála se na něj. Harry k sově pomalu šel, nechal ji, ať si ho prohlédne a pak mu sama přiletěla na rameno.
,,Je nádherná,"vydechl. Pak sovu odložil a než se stačil otočit, Astoria ho už začala líbat. Rozepnula mu košili a pomalu mu začala svlékat kalhoty.
Páni..., pomyslel si. Umí líbat líp, než Ginny! Moment. Ginny. Dítě. Vytrhl se jí ze sevření.
,,Co je?"zeptala se.
,,Nemůžu,"řekl. ,,Je to těžké, nedokážu to vysvětlit."
,,Tak nemluv."zašeptala a zavřela mu pusu polibkem. V duchu mezitím bojoval sám se sebou...
Pottere! Okamžitě přestaň!
Ale proč? Vždyť s Ginny nechodíš...
Čeká tvé dítě!
No a? To si nebudeš užívat dalších pět měsíců?
Nedělej to! Chováš se jak sukničkář! Je to tvá kamarádka!
Tím líp ne? Jak se říká : Kamarád, taky rád.
Jednoho dne se to dozví a až se to stane, už s tebou nepromluví!
To Harryho dostalo zpátky do reality.
,,Tak co je?"zeptala se trochu nevrle Astoria.
,,Stejně by ses to dozvěděla,"povzdechl si. ,,Tak ať to je ode mě."
,,Co bych se dozvěděla?"nechápala.
,,Já...Ginny...My totiž budeme mít m-miminko."vykoktal. Astorii z obličeje vyprchala všechna barva. Udělala tři kroky dozadu, sebrala si oblečení a vyběhla ze sovince.
,,Počkej!"vykřikl Harry a hnal se za ní.
,,Celou dobu jsi ze mě dělal úplnou krávu!"ječela a za chůze se oblékala.
,,Chtěl jsem ti to říct už předtím,"říkal zoufale. ,,Nesmíš to nikomu vyzradit, prosím!"
,,To si ještě rozmyslím!"řekla a stále šla chodbou, dokud nezmizela za rohem.
ČTEŠ
Reveal secrets [DrarryCZ]
FanfictionCo by se stalo, kdyby se Harry s kamarády rozhodl dokončit svůj 7. ročník v Bradavicích? A koho tam náhle potká? Jak se na to budou tvářit ostatní? Ti, kdo nemají rádi příběhy plné zmatení, zápletek a zvratů, dopředu upozorňuji, ať nečtou;) POVÍDK...