Tuto kapitolu zvlášť věnuji své kamarádce :)
Jelikož Dracova zranění nebyla vážná, nemuseli na ošetřovnu. Draco se učil na lékokouzelníka, takže si je ošetřil sám. Harry doufal, že to byl první a poslední útok.
Ginny se stále snažila zakrýt, že chodí s Davidem. Když vedle sebe seděli na hodině přeměňování, Harry nechápal, jak může David snášet to skrývání. Jemu by to rozhodně vadilo.
,,Víš, ona ti to asi neřekne, ale Ginny a David -"začala Hermiona, ale Harry ji přerušil.
,,Spolu chodí a co jako?"
Hermiona se zarazila, naprázdno polkla a zatvářila se vyděšeně.
,,Jak o tom víš?"zašeptala.
,,Zkus hádat"ušklíbl se.
,,Ale...Stejně by ti to mělo být jedno, vždyť už jste se rozešli."namítala.
,,Ne, dali jsme si pauzu,"vysvětlil.,,Nechápu je, oba dva. Proč se tak skrývají, vždyť to bije do očí"
,,Ginny se bojí, že ti rupne v bedně, nebo tak nějak to říkala. Taky se bála, že by tím rozhodila týmového ducha a nejspíš by tím naštvala Rona, tak mu to neříkej."
,,Takže budeš mít i ty před ním tajemství?"řekl.
,,Moment. Řekl jsi I TY?"zpozorněla Hermiona. Harry se v duchu proklínal.
,,No vždyť se o tom bavíme. To s Ginny."zachránil situaci a dál už se s ní radši nebavil.Když se konal další výlet do Prasinek, šel cestou s Ronem, Hermionou a Ginny.
Panovalo mezi nimi trapné ticho a jediná, kdo se pokoušela o konverzaci byla (jak jinak) Hermiona. Když už to vzdala i ona, tiše se od nich odpojil a šel za Dracem.
,,Jak je?"zeptal se Harry.
,,Dobrý."odpověděl Draco. Za nimi se ozval posměšný smích, ale oba je ignorovali.
Když vešli do vesnice, všude se na ně vyvalily balonky ve tvaru srdcí, konfet, lidé držící se za ruku a čerstvě upečené koláčky se srdíčky, které prodávali lidé na ulici ve stáncích.
,,Co se děje?"podivil se Harry.
,,Ty to nevíš? To už jsi do toho učení tak zahrabaný, že nevnímáš kolem sebe? Je přece Valentýn"řekl Draco.
,,Nenuť mě jít do kavárny madame Pacinkové."varoval ho Harry. Draco se jen zasmál.
,,Neboj, vemu tě někam jinam."ujistil ho.Mezitím se procházeli po Prasinkách a i když tam už Harry znal každý detail, neomrzelo ho trávit čas s někým jiným, než s Ronem a Hermionou.
Draco jim koupil horkou čokoládu, sedli si na lavičku a pozorovali zdejší lidi.
V tu ránu se ze Tří košťat vyřítil rozzuřený Ron, držel pod krkem Michaela Jonese a hodil ho do sněhu. Hermiona za ním běžela a v ruce držela srdcové přáníčko.
,,Rone přestaň!"ječela Hermiona.
,,Ne, Hermiono, už mi dochází trpělivost, jak si u tebe získává pozornost! Samé dárky, přáníčka, pusinky na tvář..!!!"ječel naopak Ron a přitom se na ni díval.
Michael se mezitím vyhrabal ze sněhu a udeřil Rona do zad. Ron spadl do bláta na cestě.
Harry okamžitě vstal, postavil se před Michalea a snažil se ho uklidnit.
,,Ty si ji nezasloužíš!"křičel na Rona skrze Harryho. Ron pomalu vstal, otřel si obličej a vražedně se na něj podíval.
,,Jo, je pro mě až moc dobrá, ale vysvětli mi, proč si ji zasloužíš ty?"
Michael zmlkl a přestal se zmítat. Hermiona se na ně dlouze zadívala a uraženě se vzdálila. Jenom Dracovi se celá situace zdála vtipná a usmíval se do svého hábitu, aby to Ron nebo Michael neviděl.
Harry pustil Michaela, popadl Draca a vrátili se do hradu. Protože se vrátili jako první, řekli si, že se ještě projdou po pozemcích. Když zabloudili k lesu, Harryho napadla lákavá myšlenka podívat se do něj.
,,Co to vyvádíš?"zasyčel Draco. Začalo se stmívat a stromy vrhaly temné stíny.
,,Pojď. Nebo se snad bojíš?"zeptal se provokativně Harry. Draco se za ním neochotně vydal.
,,Hele, to není nejlepší nápad. Měli bychom se vrátit, nebo nás McGonagallová zabije"
Harry je zavedl hlouběji do lesa. Někde začala houkat sova.
,,Myslím, že už půjdu, ty si tu klidně zůstaň."řekl Draco a snažil se, aby to vyznělo vyrovnaně. Harry ho přirazil ke stromu a zacpal mu pusu.
,,Pššt! Něco slyším,"řekl Harry.,,Jako...vrčení."
,,Říkal jsem to, co teď budeme dělat?"šeptal vyděšeně Draco. Po chvíli Harry vyprskl smíchy.
,,Měl ses vidět!"řechtal se, div se nesvalil na zem.
,,Tak tohle jsi přehnal"řekl Draco a naopak on přirazil Harryho na strom.
,,Dráček se nám bál?"řekl Harry jemným hláskem a začal se zase smát.
Draco mu zacpal pusu dlouhým a něžným polibkem. Harry se mu zachytil za vlasy a opětoval mu ho. Po chvíli ho Harry strhl na zem, sundal si hábit a začal ho svlékat. Dracovi naskočila husí kůže.
Začal ho líbat od krku až dolů. Pak ucítil, jak se mu o stehno otírá Dracův ztopořený penis.
Něžně mu stáhl kalhoty a přisál se na jeho kouzelnickou hůlku. Začal pomalými pohyby a pak postupně zrychloval. Slyšel jen, jak Draco slastně vzdychá.Přestal, až když vyvrcholil. Pak si ho otočil, sladce ho plácl po zadku a pomalu do něj vnikl. Lehce začal přirážet a po chvíli zrychloval, dokud Harry nevyvrcholil. Draco před ním padl únavou a Harry ho následoval.
Pak Draco tiše dodal : ,,Miluju tě."
ČTEŠ
Reveal secrets [DrarryCZ]
FanfictionCo by se stalo, kdyby se Harry s kamarády rozhodl dokončit svůj 7. ročník v Bradavicích? A koho tam náhle potká? Jak se na to budou tvářit ostatní? Ti, kdo nemají rádi příběhy plné zmatení, zápletek a zvratů, dopředu upozorňuji, ať nečtou;) POVÍDK...