Tak přece jen jsem sedla za počítač a ještě před odletem něco napsala. Odlétám do Řecka, tak mi držte palce ať s tím letadlem nespadnu :DDD Další kapitolku čekejte někdy v příštím týdnu :)
DRACO
Připadal si jako prázdná schránka. V noci nemohl spát a stále přemýšlel, co dělá špatně, že má takovou smůlu. Na snídani bylo ve Velké síni velmi rušno, spousta žáků se loučila už předem a docházelo i na slzy. Draca to nějak nemrzelo. Byl i docela rád, že z téhle školy konečně vypadne. Ani mu nebudou chybět zdejší lidi. Možná až na Astoriu, která si ho stejně poslední dobou nevšímala, protože všechen svůj čas věnovala svému novému příteli.
Zároveň se ale netěšil domů. Jeho rodina dostala milost, protože Narcissa pomohla Harrymu, ale jejich domýšlivost se neztratila. Otcovo věčné komandování ho bude pronásledovat do doby, než si nesežene nové bydlení. Možná ani to nebude stačit.
Nastoupili do vlaku a Draco sledoval, jak se mu Bradavice čím dál tím víc vzdalují.
Seděl v kupé sám, díval se z okna na krajinu a ztrácel se v myšlenkách.
Dveře se otevřely. Draco otočil hlavu. Stál v nich Harry a tvářil se velmi rozpačitě. Chvíli váhal, ale pak za sebou zavřel a sedl si naproti němu.
,,Ehm...Ahoj."pozdravil a těkal očima ze strany na stranu.
,,Ahoj."odpověděl sotva slyšitelně Draco.
,,Kde je Caroline?"zeptal se lhostejně.
,,Nepřijde."řekl suše a zase se díval z okna.
Chvíli mezi nimi panovalo ticho. Pak Harry sáhl do kapsy a vytáhl čokoládové žabky.
,,Chceš?" Draco vykulil oči.
,,Jak víš, že je mám rád?"zeptal se podezřívavě.
,,Jednou jsme si je dávali v Komnatě nejvyšší potřeby."odpověděl bezvýrazně.
,,Aha...jasně."
Zase to trapné ticho. Draca nenapadala žádná témata, o čem by si mohli povídat. Vždyť poslední dobou se spolu vůbec nebavili a když už, hádali se. A vůbec mu nedocházelo, proč za ním přišel. Proč ho ten Potter tak zatraceně mate?!
,,Jak se máš?" Blbče. Nic jiného nevymyslíš?
,,Fajn. Co ty?"řekl a usmál se. Ale nebyl to ten vřelý úsměv. Jako kdyby byl...smutný. Rozhodl se nic neskrývat.
,, Proč jsi sem přišel?"
,,Já vlastně ani nevím,"povzdechl si. ,,Možná mi chybíš." Draca to zaskočilo.
,,Weasley a ostatní ví, že jsi tady?"
,,Ne. Nechci být u nich. Je tam těsno."odpověděl pohotově.
,,A co tvé dítě?"zeptal se a vzal si čokoládovou žabku. Nějakou dobu byl zticha.
,,Ginny je v pátém měsíci,"řekl. ,,Ty už nejsi s Caroline?"
,,Nevyšlo to."
Nevěděl, jestli se mu to zdálo ale...Usmál se?HARRY
Dojeli na nádraží a Harry už spatřil rudovlasou paní Weasleyovou. Chtěl Draca na rozloučenou obejmout, ale v poslední chvíli si to rozmyslel.
,,Hele, proč jsi s námi nebyl v kupé?"zeptala se ho Hermiona. Harry ji ignoroval a vystoupil z vlaku jako první. Proč by tam s nimi měl být? Ron byl s Hermionou a Ginny s Davidem. Připadal si mezi nimi odstrčený.
,,Harry!"vykřikla paní Weasleyová a pevně ho objala.
,,Mami, bude u nás Harry smět zůstat?"zeptala se Ginny.
,,Proč by neměl?"podivila se.
,,Říkal, že bude zatím u Děravého kotle a -"
,,Tak to teda ne. Půjdeš s námi, ať se ti to líbí nebo ne."rozhodla rázně paní Weasleyová.U večeře se sešli už i pan Weasley, který byl mezitím v práci, Fleur a Bill se svou dvouměsíční Victorií, Charlie, George s Angelinou a (k Ronově znechucení) Percy s jeho přítelkyní Audrey. Museli mít velký stůl venku. Nad hlavami jim svítily lampionky a stůl se prohýbal pod spoustou výborných jídel paní Weasleyové.
Vzhledem k tomu, že jich bylo dohromady čtrnáct i s malou Victorií, Harry neslyšel přes to překřikování a povídaní skoro nikoho. Všichni sklapli, až když Ron poprosil o pozornost.
Vstal a odkašlal si. ,,Ehm, chtěli jsme vám oznámit novinu. Budeme se s Hermionou brát."
Ze všech stran se ozývaly výkřiky, radostné výskání a tleskání. Ginny vstala taky a vrhla po Harrym jediný pohled. ,,Nebudu mít tajemství před vlastní rodinou."řekla tiše. Harry začal horlivě kroutit hlavou. Ať to nedělá, prosím, ať to nedělá... Naproti tomu Ginny začala kroutit hlavou na znamení souhlasu a vytáhla ho na nohy.
,,My máme vlastně taky novinku."řekla a odhodila tu spoustu šatů, co jí zakrývaly objemné břicho.
,,Ty jsi těhotná!"vyjekla Molly, div že se štěstím nerozplakala.
A je to. Teď je to venku. Celý večer se nemluvilo o ničem jiném, než o svatbě, dětech a OVCE. Harry byl rád, když si šel konečně lehnout.
ČTEŠ
Reveal secrets [DrarryCZ]
FanfictionCo by se stalo, kdyby se Harry s kamarády rozhodl dokončit svůj 7. ročník v Bradavicích? A koho tam náhle potká? Jak se na to budou tvářit ostatní? Ti, kdo nemají rádi příběhy plné zmatení, zápletek a zvratů, dopředu upozorňuji, ať nečtou;) POVÍDK...