7.kapitola

6.4K 467 16
                                    

Na hodině obrany proti černé magii nebyl ve své kůži ani profesor Rookwood. Byl vzteklý, nervní a když Stephanie Watersová kýchla, odebral Nebelvíru dvacet bodů.
Po hodině se všichni odebrali zpět do společenské místnosti. Harry šel pomalu za nimi a doufal, že se po cestě nezhroutí. Bylo mu dost špatně.
,,Psst! Harry!"ozvalo se za rohem. Zase Draco.
,,Zbláznil ses?!"zašeptal rozčíleně Harry. Zastavil a doufal, že si jeho zmizení nikdo nevšimne.
,,Chci s tebou mluvit"
,,Ani náhodou! Co jsi mi to včera udělal? Vždyť mám přítelkyni. Já ani nevěděl, že jsi ..."
,,Gay? Jo, taky je to pro mě novinka"řekl kousavě Malfoy.
,,Jdi mi z očí!"vyjel Harry. Dracovi se v očích objevil nebezpečný blesk. Přirazil ho na zeď a lehce ho chytil pod krkem.
,,Nechci ti ublížit. Ale jestli budeš pořád takový -"
,,Okamžitě mě pusť!"řekl Harry nenávistným tónem.
Zpoza rohu zrovna vystoupil profesor Rookwood.
,,Ale! Potter a Malfoy se perou! Uděluji vám oběma školní trest. V osm se dostavte do sklepení"řekl zlomyslně, promnul si ruce a zase zmizel.

To byl asi nejhorší den v tomto školním roce. Harry měl každou chvíli chuť někomu rozbít hubu.
,,Harry! Bude dneska trénink?"zeptala se Ginny, když vešel do společenské místnosti.
,,Ne, dnes ne"řekl a posadil se do křesla před krbem.
,,Proč?! Ani nevíš, jak jsem se těšil. Letos Zmijozel převálcujeme"řekl nadšeně Ron.
,,Dostal jsem na dnešek školní trest, jasný?"řekl neochotně Harry.
,,Za co?"vyzvídala Hermiona. ,,To si nebudeš moct udělat ty úkoly, jsi strašně pozadu..."
,,Já vím!"odsekl Harry, vzal si brašnu a odešel nahoru.
Bylo mu trochu líto, že byl nepříjemný zrovna na Hermionu, která si to nejméně zaslouží, ale dneska měl svých starostí až až. A když už se mohl těšit aspoň na famfrpál, taky to nevyšlo.
Místo toho další "setkáníčko" s Dracem.
Po večeři se přesně na osmou hodinu dostavil do sklepení. Už tam čekal Draco i Rookwood.
,,Výborně, už je tady i Potter"pochválil si profesor a otevřel jednu z učeben, před kterou stáli.
Bylo to tam celé zaprášené, byl cítit pach hniloby a sem tam se ukázala nějaká myš.
Harrymu se zvedal žaludek.
,,Nejdříve vydrhnete podlahu a pak do polic seřadíte knihy podle abecedy. Bez kouzel. Takže mi navalte hůlky"řekl Rookwood. Harry mu velice nerad předal do těch jeho hnusných rukou svou drahocennou hůlku.
,,Můžete začít!"zahájil školní trest profesor a uprostřed místnosti se objevil kýbl s hadry.
Harry by se nejraději otočil a jednu mu vrazil, ale ovládl se.
Vzali si do rukou hadry, namočili je do vody a začali drhnout.
Byla to únavná, vyčerpávající a zbytečná práce. Podlaha nešla vydrhnout, i kdyby použili kouzla. Pak se najednou Rookwood rozhodl na chvíli odejít a bohužel se s Dracem ocitli v místnosti sami.
,,Musím se ti k něčemu přiznat"řekl po chvíli Draco.
,,K čemu?"zeptal se Harry a vyždímal hadr.
,,To já jsem ti přimíchal do toho pití felix felicis"řekl. Takže přeci jen měl Ron pravdu.
,,Ještě něco?"zeptal se znovu a snažil se nedat najevo rozrušenost.
,,A...Já ti dal tu bonboniéru s nápojem lásky. Jen jsem nečekal, že ji sní Grangerová. A když oba dva pokusy nevyšly...prostě jsem se rozhodl pro relativně normální řešení a to bylo opít tě" odpověděl trochu provinile Draco. Teď to Harry zakrýt nedokázal.
,,Cože jsi? Ty ses mě snažil svést už od samého začátku? A opití ti přišlo normální? Kvůli tobě jsem na pokraji zhroucení Draco! Mám Ginny a ani nevím jestli jsem opravdu gay! Já vážně nevím, protože se mi to líbilo a to mě štve!"Harry skoro křičel.
,,Vždycky ses mi líbil, ale nevěděl jsem, jak si získat tvojí pozornost, tak jsem se k tobě choval hnusně..."řekl potichu.
,,No to je opravdu báječné! A nechceš mi ho tady vyndat a rovnou ho - "
,,Pssst!"sykl Draco.
Do učebny zase vstoupil profesor se svým samolibým úsměvem ve tváři.
,,Pokračujte, šup šup!"

Reveal secrets [DrarryCZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat