Epilog

6.3K 399 58
                                    

Na žádost jsem ještě napsala krátký epilog. Myslím, že už je tato povídka uzavřená a víc nepotřebuje. Snad se bude líbit :)

,,Harry, Charlotte! Snídaně!"zvolal Draco, mávl hůlkou a na jídelní stůl se snesla spousta dobrot - topinky, palačinky, tousty, sendviče a káva s džusem.
Zaslechl, jak se otevřely dveře a během chvíle po schodech cupitaly nohy jejich dcery Charlotte.
,,Tak co v práci?"zeptal se Harry, když se posadili. ,,Včera ses vrátil pozdě."
,,Měli jsme tam mudlu, co ho pokousala jedovatá kytka. Museli jsme tam poslat Odbor kouzelnických nehod a katastrof. Kytku jsme vysadili a teď ji zkoumají v laboratoři. Vypadá to, že ji tam někdo zasadil úmyslně."odpověděl Draco.
,,Hele, sova!"vykřikla Charlotte a ukázala k oknu. To se samo jejím přičiněním otevřelo a dovnitř vletěla sova pálená. Nesla dopis a Harry na první pohled poznal, o co jde.
,,Je tam napsané mé jméno."řekla Charlotte zaraženě.
,,Tak ho otevři."pobídl ji Harry a pozoroval, jak svými hbitými prsty otevírá dopis.
Chvíli jí oči přelétaly po délce dopisu. Pak k nim zvedla pohled a dlouze, pronikavě zavýskla.
,,Opravdu to vyšlo, přesně jak jste říkali!"vykřikla a samou radostí začala běhat po kuchyni.
Harry s Dracem se rozesmáli a sledovali ji. Je opravdu možné, že ten čas tak rychle utíká? Že už uběhlo více, jak jedenáct let? Že jejich dcera teď nastoupí do Bradavic?
,,Měli bychom tu novinu sdělit tvé babičce,"řekl nakonec Harry.,,Stejně má dneska narozeniny." Draco se zatvářil nejistě.
Během těch jedenácti let uběhlo spousta návštěv u Weasleyů, ale přesto si Draco nedokázal zvyknout. Předtím vždy Weasleyovi urážel, i jejich dům a aniž by to někdo čekal, už stáli oba dva bok po boku u dveří Doupěte.
Pan Weasley a Draco se po tak dlouhé době stále vyhýbali pohledy, ale Molly na starou zášť zapomněla a později přiznala, že Draco se svou rodinou nemá nic víc společného, než jméno.

,,Harry, Draco, Charlotte, dáte si koláč? Právě jsem ho dopekla."řekla Molly, když se posadili. K narozeninám jí dali kuchařku plnou nejrůznějších receptů.
Náhle někdo zabušil na dveře, až všichni nadskočili. Molly opatrně otevřela.
,,Překvapení!"ozvalo se několik hlasů. Byli to Ron s Hermionou a jejich dětmi Hugem a Rose.
,,Chtěli jsme vás překvapit. Bezva, Harry je tu taky!"vykřikl Ron.
,,Ahoj Charlotte."pozdravila Hermiona a objala ji. Harry s Dracem se před časem shodli, že by měla být Charlottina kmotra.
Harry s Dracem u Weasleyů zůstali dlouho do noci a mezitím se bavili a popíjeli víno, dokud se Dracovi neudělalo zle.
Vyšli na čerstvý letní vzduch.
,,Měli bychom jít domů, když ti není dobře."říkal ustaraně Harry.
,,Prosím tě, jsem naprosto v pořádku. Jen jsem s tebou chtěl být chvíli sám od toho všeho povyku."řekl a usmál se na něj.
Venku už byla úplná tma a na obloze svítily hvězdy. Draco ho pohladil a letmo políbil na rty. Bylo jim už skoro třicet, ale Harry si byl jistý, že on je ten pravý na celý život.



Reveal secrets [DrarryCZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat