19.kapitola

4.8K 355 20
                                    

Ron s Hermionou se zase udobřili. Oba dva se shodli na tom, že byli opilí a nemysleli nic z toho vážně. Hermiona se na Rona nezlobila za to, že zase zaútočil na Michaela, protože to byla z části také její vina. Ginny už nic neskrývala a veřejně se ukazovala s Davidem. Harryho zloba na ni už přešla, takže nijak neovlivnila famfrpálový tým. Jediní, kdo byli z celé situace smutní byli Michael Jones a Caroline Parkerová.

DRACO

Procházel se po hradě. Když minul Vstupní síň, zahleděl se na přesýpací hodiny ukazující, kolik bodů každá kolej má. Podíval se na Zmijozel. Baňka byla skoro plná. Když jeho pohled sklouzl na nebelvírskou, přísahal by, že včera tam bylo víc bodů.
Náhle zaslechl nějaké zvuky. Bylo to vzlykání?
Šel dál rovně a zvuky byly slyšet čím dál tím víc. Když nakoukl za roh, uviděl sedět na kamenné podlaze dívku. Poznal podle hábitu, že je z Nebelvíru. Měla dlouhé, blonďaté vlasy a hnědé oči. Chtěl ji ignoroval, ale nešlo to. Něco mu v tom bránilo.
,,Ehm... Ahoj. Stalo se ti něco?" Dívka na něj vykulila oči.
,,Ty jsi Draco Malfoy, že?"zeptala se. Draco přikývl. Chvíli otálel, ale pak se posadil vedle ní.
,,Jak se jmenuješ?"
,,Caroline."odpověděla dívka.
,,A co se děje?"zeptal se Draco.
,,To tě stejně zajímat nebude."řekla a otřela si oči.
,,Mě to zajímá."řekl Draco. Podívala se mu do očí.
,,Neopětovaná láska, nic nového pro mě."řekla tiše.
,,Tak to jsme dva."uchechtl se Draco. I když se to asi nezdá, dost mu vadí, jak to sním a tou malou mrchou Weasleyovou Harry střídá. Poslední dobou o tom hodně přemýšlel.
Oba dva byli chvíli zticha. Pak se Draco zase ujal konverzace. ,,Prostě na to zapomeň a najdi si někoho jiného. To je totiž to nejlepší, co můžeš udělat."
,,Myslíš?"ujišťovala se a vykulila na něj své velké, kulaté oči.
,,Určitě."
,,Asi máš pravdu."řekla a vstala.
,,Nechceš si někam vyjít?"vyhrkl Draco.
,,Tak jo."odpověděla a usmála se.

HARRY
,,Davide, můžeš mě chvíli nechat? Potřebuju se učit."zavrčela Ginny.
,,Vůbec se mi nevěnuješ."řekl ublíženě David.
,,Tak se uč taky."odbyla ho Ginny, aniž by se na něj podívala.
Skoro celý 7. a 5.ročník seděl ve společenské místnosti a studoval na OVCE nebo NKÚ. Ten zbytek seděl v knihovně.
,,Můžete být chvíli zticha?!"vybuchl Ron.
,,Jediný, kdo tu je nejvíc slyšet jsi ty!"ohradila se. Pak se přidaly další hlasy a překřikování.
Takto to chodilo, když se žáci pokoušeli udržet klid. Harry už to nevydržel, sebral si věci a odešel. Napadlo ho, že by mohl navštívit Draca...
,,Harry!"ozval se hlas za ním. Otočil se a uviděl Astoriu.
,,Ahoj. Co tu děláš?"
,,Hledám Draca, neviděl jsi ho?"zeptala se.
,,Ne, taky jsem za ním chtěl jít."odpověděl a povytáhl obočí. Jestli Draco není s Astorií, kde by mohl být?
,,Mám pocit, že se mi poslední dobou vyhýbá."řekl zklamaně.
,,Proč se mi zdá, že se vyhýbá nám oběma?"řekl Harry.
Procházeli se po hradě a pozemcích. Měl pocit, že tam zná snad každý kousíček místa, jak často tam chodil. 
,,Jsi jiná, než ostatní holky ze Zmijozelu."poznamenal, když byli na astronomické věži. Zrovna se začalo stmívat a na obloze se objevily červánky.
,,Taky se se mnou nikdo nebaví,"ušklíbla se Astoria. ,,Ne, že by mi to vadilo."
,,Já se s tebou bavím. A Draco." řekl Harry.
,,A vážím si vás. Zvlášť tebe, i když tě znám jen pár týdnů."
,,Jsem rád, že jsem tě poznal." Podívala se na něj.
,,Já jsem taky ráda, že jsem tě poznala."řekla Astoria. Zelené oči pohlédly do zelených.
Začala se přibližovat. Byla milá, krásná a ta okolní atmosféra...
Když je od sebe dělily jen milimetry, něco uvnitř Harryho protestovalo. Na poslední chvíli uhnul. Zarazila se.
,,Promiň, já -"
,,To nic,"řekl spěšně Harry.,,Měl bych jít." A bez dalšího slova ji tam nechal.

Idiote!
Takhle si nadával celou cestu zpět do společenské místnosti. Když došel k portrétu Buclaté dámy, netvářila se zrovna šťastně. ,,Co se děje?"zeptal se Harry.
,,Sám uvidíš."odpověděla a pustila ho dovnitř. Hned jak vešel, uvítala ho bouřlivá hádka mezi Ginny, Davidem, Ronem, Michaelem Jonesem a Hermionou.
,,Ty se do toho nemáš co plést!"křičela Ginny.
,,Jo Weasley, sklapni!"vykřikl Michael.
,,Tebe se to vůbec netýká, tak sklapni ty!"
,,Je to mezi mnou a Ginny, takže ani ty Rone do toho nemáš, co zasahovat."řekl David.
,,Buďte zticha, vzbudíte celý hrad a jestli sem přijde znovu Rookwood a strhne nám další body..."začala Hermiona.
 ,,Školní pohár je mi u zadku."ulevil si Ron. Nikdo si nevšiml Harryho příchodu. Musel si vzpomenout, jak jim Draco sliboval prohru ve Školním poháru i famfrpálu.
,,Nechápu, jak můžete být oba dva tak bezohlední!"vykřikl naštvaně Michael a svůj pohled směřoval hlavně na Rona a Hermionu. 
,,A co si zase ty stěžuješ?!"protočil Ron.
,,Využili jste mě pro své milostné drama. Já jsem taky člověk a mám city! A ty sis se mnou zahrávala Hermiono!"řekl nakvašeně Michael, vrhl po nich poslední pohled plný znechucení a utekl do chlapeckých ložnic.
,,Miku, počkej!"vykřikla Hermiona a běžela za ním. 
,,Kašlu na to."řekl po chvilce ticha Ron a šel do své ložnice. Nakonec si David povzdechl, naposledy se podíval zlostně na Ginny a zmizel za ostatními. Ginny se ztěžka posadila na pohovku a začala vzlykat. Bylo mu jí líto. Harry k ní zezadu přišel a pohladil ji po rameni. Překvapeně vzhlédla a když ho uviděla, rozplakala se ještě víc. Chvíli vůbec nechápal.
,,Promiň Harry. Za všechno, co jsem ti udělala. I to s Davidem, bylo to ode mě hnusné."říkala mezi přerušovanými nádechy. 
,,To je v pohodě."řekl Harry, sedl si k ní a objal ji. Čekal, až přestala plakat.
,,S Davidem jsme se rozešli."řekla, otřela si slzy z tváří a odvrátila od něj pohled. Harry zahanbeně sklopil pohled k zemi a vzpomněl si, kolikrát si tajně přál aby se ti dva rozešli. Pořád k ní něco cítil. Byla tak krásná, když tu před ním plakala. V místnosti hořel jen krb. Byl u ní tak blízko, že když se na něj otočila, jejich rty se opět setkaly. Tak sakra co chceš Pottere?! Draco, nebo Ginny, Draco nebo Ginny...Začali se líbat a Harry si uvědomil, jak moc mu její dotek chyběl...

Reveal secrets [DrarryCZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat