Herkese selam! Ben salağı bölümleri yazınca birşey düşünmeden yazıyorum,ve saçma sapan şeyler çıkıyo ortaya! Ama.siz boş verin,seviliyorsunuz!
"İsmin ne güzel kızım?'
"İlayda efendim,yeni hizmetçinizim"
Kadını sevmedim diyemem,gerçektem sevmiştim,acaba kızı nasıldı? Yani Keremin annesi.
"Keşke hizmetçi olmasaydın,Keremin karısı olarak bu eve gelseydin"
Şok olmuştum! Ne? Kerem denen cimri zenginin karısımı?
Birden kapı tıkladıldı ve evet belam! Kerem girdi içeriye.
Önce duraksadı sonra cevap arar gibi yüzüme baktı,sonra cevabını alamadığı için"Ne işin var burada? Söhbet için adam mı kalmadı?" Dedi.
Tam ağzımı açacaktım ki büyükannesi konuşmaya başladı "ne bağırıyorsun kıza? Çokta güzel kız,sen önce şu kızı nasıl hizmetçi ettiğini sorgula"
Kerem çatık kaşlarla bir bana bir büyükannesine baktı ve bana"ne dedinde kadının başını doldurdun?"
"Hiç bir şey! Neden her fırsatta beni azarliyorsunuz!"
"Kes sesini! Birde bağırıyor! Seni ailen bile azarlıyo ben nası-" sözünü devamını gətirmədən gözüm dolu dolu üzerime yürüdüm ve yüzüne tokat attım "geleceğimi benmi seçiyorum sanki! Geleceğimi seçe bilseydim yüzümdeki bu morluklar olmazdı! Beni ilk görduğunuzde yüzüme bakarak ne olduğunu anlamaya çalıştiniz biliyorum ama bildirmediniz,çünki siz sadəcə bir iş için kendi isteğimle geldiğim sanıyorsunuz,belkide okuduğumu sanıyorsunuz,ama ben anaokuldan beri okumuyorum! Bu morluklarida annem,babam,abim,yaptı,beni annem zorla hizmetçi yaptı,birde ne sebeple biliyormusunuz?" Dedim ve durdum,patlamıştım!
Soru arar gibi suratıma baktı "Sizde belki bana şiddet uygularsınız kaçıp kaçıp ders çalışmam diye! Evet benim ailem beni sevmiyor,sizdən zaten sevgi dilənməm,çünki siz benim patronumsunuz,ama sadece azarlamayin,ben size bir şey yapmadim,ve benim hayatım yüzünde çizik bile olmayan bu evde çalışan hizmetçilere benzemez!"
İkiside benim az önce dediğim şiddet sözünden şoka girmişlerdi"Benim oğlum bir kadına şiddet uygulamaz!"
Kadına öyle bir bakış attım ki,çünki hiç kimseye inancım kalmamıştı artık,tıpkı!SULANMAMIŞ SOLĞUN BİR ÇİÇEK GİBİ!
"Ne saçamlıyorsun kızım sen?"
Sonra beni kolumdan tutup kendi odasına kadar sürükledi,İlk başta Züleyha olmakla tüm herkes gözleri berelik bir şekilde bizi izliyorlardı.
Odasının kapısıni kilitledi ve"Ben sana el kaldiracak bir adammıyım?"
"Evet!"
"Gerçekten mi?"
"Evet!"
"Bir şey soyleyeceğim,sen kendini korumasini bile daha bilmiyorsun,kolundan tutup buraya kadar gətirdim,çekiştirmekten başka bir şey yapmadın"
"Ne yapayım?"
"Bana mı soruyorsun bunu?"
"Evet!"
"Kızım əlinə silah verseler kendine ateş edersin be!"
"Evet! Sanane!"
"Patronun olduğumu unuttun"
"Hizmetçin olduğumu unuttun,çunki beni odaya kapatip 20 yıldır yaşadığım şeyi yasadiyorsun bana,napacaksın elimimi yakacaksın? Ah dur yada gelip bıçakla ayağımımı keseceksın,ben bu kıyafeti niye begenmedim biliyormusunuz? Eğer başka bir hizmetçiden rica edip küçük kapta fondöten almasaydım ozaman görürdünüz"
Sonra elimle fondöten dagittigim yerleri silmeye başladım, Kerem ne yaptığımi anlamaya çalışıyordu,sonra tamamen bıçak izleri görünməyə başladı.Kerem şok olmuş bir yuzle bana bakakaldı.
"Bakın ayaklarıma,kan içinde,mosmor,isterseniz çubuk falan götürün annemin dediği gibi dovun beni!"
Kerem birden elini kalbine götürdü,nə olduğuna anlam veremiyordum.Sadece "çık" diye soylendigini duya bildim zar zor,"Ne oldu?"
"Çık!"
Odadan anahtarı Keremin cibinden alıp açtığım gibi çıktım,yakında sadece Züleyha olduğu için ona yaklaştım "Kerem beye bir şey oldu,galiba kalbi sıkıştı,git yardım et!" Sonra Züleyhanın telaşlı yüzü ayağıma indi,ne olduğunu anlamış gibi "Ne yaptın sen! Annesini hatırladı!" Diye bağirdi ve odaya koştu.
O anlamıştı ama ben bir şey anlamamıştım.
Bölümümüz bu kadardı.
Sizce öbür bölümde ne olacak?
Fikirlerini okuyacağim!
🌷!Görüşmek üzere!🌷