6 bölüm.Ben sadece hizmetçi parçasıyım

915 29 3
                                    

Herkese selam! Öbür bölüm çok görülmədi ama ben yinede bölüm atıyorum🌷 iyi okumalar💗

Hastaneye girdiğimizde tüm gözler üzerimizdeydi.Kolumu bıraktı ve benden  Ameliyat odasının karşısına geçmemi bekledi,ama inadım inattı,kollarımı goğsumde birleştirdim ve oylece durdum.

"Galiba polislere kəndini şüphelendirmek istiyorsun?"

Omuz silktim,ve oylece durdum.

"Geç dedim sana!" Diye bağırdı.

Yine tüm gözler üzerimizdeydi.

"Sanane!"

"Geçmiyormusun?"

"Geçmiyorum"

Birden alaycı bir gülümseme yerleştirdi dudağına,sonra yine ciddileşti,ruh hastası! Sert adımlarla yanıma geldi ve beni kucağina aldı.

"Ne yapıyorsun ruh hastası!?"

"Sen inatçıysan bende inatçıyım baş belası!"

Beni zorla Hastane odasının önündeki sandyeye oturttu! Ruh hastası!

Birden içeriden doktor çıktı,ölmesi dikeğiyle!Amin!

"Kurşunu çıkara bildik,kalbi durdu ama kurtardık."

"Aman! İyi halt yediniz!"

Doktor çatık kaşlarla bana bakıyordu,Kerem Bey ise oyle bakıyordu ki benim yerime başkası olsaydı kaçardı.

"Şuan iyimi?"diye ortalığı sakinlestirdi Kerem Bey

"İyi."

"Tamam"

Sonra doktor gitti Kerem Bey ise gelip kolumu sertçe kavradı.

"Ne yapıyorsunuz!"

"Sen kafayımı yedin be kadın!"

"Evet!"

Birden polisler yanımızda belirdi, ikimizde oraya döndük.

"Merhaba Kerem Bey" dedi polisin biri,Aman Kerem Beyiniz batsın!

"Merhaba"

"İfade almaya geldik,sizide uzaktan görüncə kadını rahatsız ediyorsunuz sandık"

"Kimse beni rahatsız edemez!"

Kerem Bey sabır dilenircesine başını yukarıya kaldırdı,sonra Polislere döndü"yok öyle bir şey,olsa soylerdi buyurun siz ifadenizi alın"

Polisler başıyla onayladıjtan sonra içeriye girdiler."Nasıl emin ola biliyorsunuzq? Belki beni şikayet edecek?"

"Edemez lanet olası! Allah aşkına kulağın nerede senin! Orada dedi ya şikayet etmiyeceğik diye!"

"Lanet olası sen lan!"

"Lan?"

"Lan!"

Biraz sonra polisler çıktı odada.

Yüzümüze bile bakmadan gittiler,galiba Kerem Bey haklıydı.Kerem Bey sertçe kolumdan tutup beni içeriye sürükledi.Efe ise bana öfke dolu bakişlar atıyordu.

"Belan olacağım biliyosun dimi?" Dedi Efe

"Yavaş gel" Diye yanıtladım bende onu

"Yavaş geldiricem ben seni bak gör"

"Buyudun ama kelimelerin buyumemis daha"

"Çıkın odadan!"

Benim için hava hoştu hızlı adımlarla hastaneden çıktım,arkamdan ayak sesleri geliyordu,Kerem Bey olduğunu biliyordum,bu adam benden ne istiyordu ki? Ben sadece hizmetçi parçasıyım!

Arkamı döndüm ve"Yeter be! Ne istiyorsunuz benden,ben sadece hizmetçi parçasıyım! Allah Aşkına bırakın peşimi!" Dedim

"Benim yanıma hizmetçi olarak geldiysen kıçını kırıp evimde kalacaksın! Sana yardım ettiğime şukret sen daha!"

"Etmeseydiniz!"

Koluma sertçe yapıştı ve "Bana bak kızım! Daha seni kovmadigima şukret,abin geldi ve seni kovmadım! Şimdi yürü arabaya!"

"Yürümüyorum!"

"Koş ozaman!"

Nedense bu söze kıkırdamıştım,o ise bana baktı ve dudağınin kenarı kıvrıldı.Arkadan bir ses duydum ses "sert adamıda güldürdü aptal kendini bir şey sanıyo"diyordu.Aptal? Birden kahkaha attım,Kerem Bey yüzüme çatık kaşlarla bakıyordu,haraketlerima anlam vermeye çalışıyordu.

Birden duruşumu dikleştirdim ve sesi gelen kızın yanına yürüdüm."Nereye gidiyorsun!" Diye bağırdı arkadan Kerem Bey.Ben ise hiç onu takmadım,arkamdan sert adımlarla geliyordu.

Kız görüş odağına girdiği an kızın saçına yapıştım "az önceki lafını bir daha söyle!"

"Ne lafı,hayvanmısın,bırak saçımı!"

"Aptalım ben öylemi!"

"Kızım bırak saçımı!"

"Bir daha o lafı bana karşı kullanırsan gebertirim kızım seni!"

"Bir daha gorusecegimiz ne malum!"

"Bak hala konusuyor!"

"İlayda! Ne yapıyorsun!" Dedi Kerem Bey arkadan

"Şu salak ne dedi biliyormusun?"

"Bilmediğim için soruyorum!"

"Bana dediki,Sert adamıda güldürdü"APTAL"kendini bir şey sanıyo,dedi!'

Kerem hemen kafasını kıza çevirdi"Hemen defoluyorsun buradan!"

Kızın el ayağı bir birine dolandı,hemen beni ittirip sert adımlarla arkadaşının yanına gitti.







Hizmetçi ParçasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin