25 bölüm.Acılar.

110 4 2
                                    

Herkese selam ballarım
Yeni bölüm
İyi okumalarrrrr

Hayat... Hayat beni seviyormuydu? En büyük istediğim bunu ogrenmekti.

Kerem... Kerem bana ihanet etmişti.

İlk optugum adam bana ihanet etmişti,oysaki ben onu sevmiştim ona guvenmiştim.

Bir daha ona güvene bilecekmiydim?

Beni korumak için sevgilim ve deyip önüme geçmişti,beni korumak içindi.

Her şey korumak içindi.

Ama şimdi? Önüme gecip her şey senin iyiligin için mi diyecekti? Bana 'İlayda senin iyiliğin için babanın yanına gonderdim ve dayak yedin' mi diyecekti? Bu nasıl bir çukurdu? Ben gidip gelip neden o cukura düşmeliyim?

Aşk dediğin belkide budur...

Hep beni acıtacaktır,Kereme guvenecekmiydim?

Ben onu 1 ay boyunca bekledim,ağladım gözyaşlarım yok olana kadar ağladım,gurursuzlaştim belkide.

Kerem Aksoy hayatım oldu,yaşama sebebimde olacaktı belkide.

Sahte evliliğimiz bile bana dunyaları verdi,aslında beni sevdiğine inanmıyordum ta ki o güne kadar... Beni öptüğü o gün,bana dünyaları vermişti,bana hayata sevgisiyle tutunacağımı öğretmişti,ama ben aptaldim,erkekler için bir eğlencede ola bilirdi bu.

Zuleyha bana sarilirken gözümden bir damla yaş düştü,belkide son damla çünki artık ağlamaktan bikmiştim,aglamak bana bir şey kazandirmayacakti beni zavallı yapacaktı.

"Affettim" dedim,o beni kurtarmıştı,evet ben boyle biriydim,bir iyiligine bakardık affetmem.

Ama hâlâ içimde Zuleyhaya karşı kırgınlık vardı.

Zuleyha hizlica benden ayrıldı,gözlerini açtı "ne?" Dedi,sasirmisti,ben sasirmamistim,ben aptaldim çünki.

Kendi hayatımı ben yazmadım ama ben yaşadim,keşke kendim yazip yaşasaydim o zaman güclü acısız bir kadın olurdum.

"Affettim,ama sana kırgınım" dedim,dürüst oldum,yalan soylemeyecektim,neden soyleyeyim ki?

"Bunları çozeceğiz,buna guveniyorum" dedi Zuleyha,Zuleyhaya ne olmuştu?

Gözünde artık başka duygularda vardı sanki,mesela aşk gibi,oyle okunuyordu,çünki o gözlerdeki duyguları bende yaşamıştım.

Agah? Yok canım,Agah kadınlardan nefret ediyor,en son benimle konustugunu hatirliyordum.

Ama Agahın da aşık olmasını isterdim,nedenini bilmiyordum.

Birden Zuleyha şok olacağim cumleyi kurdu "Sana aff olarak gecmişimi anlatacagim,belki bana acirsin veya benden daha çok nefret ediyorsun ama söylemek istiyorum" ne? Bu kadar çabuk mu bana guvenmişti? Zuleyha benim gibi aptal olamazdı.

"Bana neden guveniyorsun?"

"Senden çok kendim güvenilir insan degilimdir belkide"

Kendinden tiksiniyormuş gibi konuşuyordu,ben Zuleyhanı ilk gordugumde egolu zavallı gibi goruyordum ne oldu şimdi?

Hizmetçiler mutfaktaydılar,evde bizdik,Keremin babannesi zaten kaç ay önce hastaneye gitmişti,orada daha guvenilirdi.

Onu kaç ay sonra hatirlamistim,kendime acıdım.

Bana buraya gelin olarak gelseydin demişti,gelin olarak gelmiştim ama sahte bir gelin olarak.

Gelinlik giymiştim ama başka birisi için giymiştim,torunu için değil.

Aklimdakileri bir kenara koyup Zuleyhaya döndüm,merakla ona baktım.

Onun gözlerine ise keder oturdu.

Ne olmuştu? Onundami geçmişi kotuydu? Ne olur benimkiler gibi olmasın.

İstemiyordum,bir baskası benim gibi acılar çeksin istemiyordum,neden? Neden bize bunları yapiyorlardi?

Bunları eninde sonunda hayat bize anlatacaktı,anlatmaliydi.

Bölüm nasıldı aşklarım?
Umarım begenmişsinizdir
Görüşmek Üzereeeeğ 💗

Hizmetçi ParçasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin