27 bölüm.Çaresizlik.

118 6 5
                                    

Selammm
Yeni bölüm
İyi okumalarrrr


Cok kotuydum,onu affedemeyecegimi dusunuyordum,onu affedememek bana azap gibi geliyordu,o affetmesem ne olacaktı?

Şuan,şimdi,su dakikada buradan çekip gitsem ne yapardı?

Sadece Zuleyha ve Agah için kaliyordum.

Yanına adım attım,adımımı biliyormuş gibi hemen başı bana döndü,ilk defa gözlerinin böylesine kizardigina sabit oluyordum.

İçim acıdı,acimasin,ben onca şeyleri yasayinca ne yapıyordu?

Ayağa kalktı ve yanıma geldi,hemen geriye adım attım,gözlerini kapatti,bu anı yaşamak istemiyormuş gibi derin bir nefes aldı.

"Senden nefret ediyorum" ondan nefret edemiyordum,ama bunu soyledim.

Bana baktı,caresizce baktı,o lafı duymayı istemiyormuş gibi baktı,"soyleme" dedi kısık sesle "yapma bunu bana yalvariyorum" Kerem Aksoy bana yalvariyordu.

Aglamak istemiyordum.

"Ne yapiyordun yurt dışında?" Kahkaha attım,aklımi kaciracaktim "kahvemi iciyordun? İlayda dayak yesin ben kahve içeyim mı diyordun?" Yanına ilerleyip geriye itekledim onu "ne yapiyordun! Allahın cezasi 1 aydır ne yapıyordun! Ben ağlayarak seni beklerken sen ne yapiyordun" durdum yüzüne baktım,aklımdan gecen gerçek olursa ondan tiksinecektim "yoksa başka kızlara mi geziyordun? İlaydayla sadece gıcık olsun diye evlendim deyip boş mu verdin?" Dedim.

Beni dinlerken yüzü her hale giriyordu.

"Hayır! Hayır!" Diye bağırdı ve elini saçlarına gecirdi."ben o telefon konuşmasindan sonra delirdim! Kendi abimi bile görmezlikten geldim anladınmı beni? Anla lütfen!" Dedi,gözleri doldu,evet gözleri doldu.

Bir telefon konuşmasi için beni terk etmişti,o telefonda ona ne denilmişti?.

"Asistanım Zeynep,kaç yıldır benimle çalışıyor,biz Selçuk Dönmezin peşindeydik o..." Deyip sustu,gözüne nefret ve öfke bulaşti.

"O hayvan herif anneme tecavüz etmişti!" Diye bağırdı,elim ağzıma gitti,gözlerim yerinden çıkacak derecede açıldı,başım döndü.

Bu nasıl ola bilirdi? Babam... Selçuk bunu nasıl yapmişti,annemi aldatmismiydi? Boyle bir iğrenigi başka bir kadına nasıl yapmişti?

Sustum bir şey diyemedim,beni niye terk etmişti.

"Zeynep bana onun bir kızı var İlayda Dönmez dedi,uzun zamandır araştırıyormuş ve bu olayda sende ordaymişsin ve bir şey yapmamişsin dedi,şoka girmiştim anladınmı? Gözum donmuşti,inanmak istemedim ama senin hakkında tüm bilgileri söyledi yaşına kadar o son damlaydi" elini kafasına sertçe vurdu "Allah Kahretsin ki inandım!" Diye bağırdı.

Ona kırgındım ama bende böyle bir şeye inanır çeker giderdim,ama nasıl benim bir şey bilmedigimi öğrenmişti?.

"Gecen Zeynepi biriyle konusurken duydum 'Keremi kandirdim,basarili oldum' diyordu,ve paradan felan konuşuyordu tam dinleyemdim,ben bir serefsizdim çünki! Ben sevdiğim kadını terk edip gitmiştim!"

"Zeynep beni gördü,orada 2 kapı vardı digerinden kaçtı peşine düştüm ama yetişemedim,onu bulacağım,onu mahvedecegim!" Diye bağırdı.

Boyle bir şeyi hangi kadın yapardı? Bana iftira atmislardi,babamın şerefsiz olduğunu biliyordum ama bu kadarini bilmiyordum.

Keremi affedebilecekmiydim? Bunu zaman gösterecekti,ama tek bildiğim şey vardı,babamı ben öldürecektim.

"Affet beni yalvarıyorum" dedi,Kerem Aksoy,çocuk gibi çaresizdi.

Ne yapmaliydim?

"Bilmiyorum,zaman gösterecek,sen beni bir laf için terk ettin"

Caresizce gözünü kapattı.

Orada fazla duramazdım,dursam hemen affederdim,yukarıya cikmaliydim.

Merdivenlere yöneldim,yukarıya cikinca bir ses duydum,bir şey kirilmişti.

Keremde duymuş olacak ki peşimden geldi,ikimizde yavaş adımlarla ses çıkarmadan,ses gelen yöne gittik.

Elimle Kereme sus işareti yaptım oda basiyla onayladı.

Yavaşca başımı o yöne dogrulttum.

Gordugum şeyle gözlerim yuvasından çıkacak derecede açıldı ve hemen gözlerimi kapattım.

"Ne oldu?" Dedi.

Gözümü aralayıp tekrar baktım ve elimle ağzımı kapattım.

"Yuh" diye bildim sadece kısık sesle.

Kerem dayanamayıp başını çıkardı ve çıkardığı gibi çekti.

"Gerçektende yuh yani"

Zuleyha ve Agah... Neyse karışmayacaktim.

Elimle gözümü kapattım ve o tarafa doğru yürümeye başladım,çünki odam o taraftaydı.

Kerem arkadan "oğlum ayrılın lan" dedi,gözümü araladim ve Zuleyhanın utançtan kızaran yüzüne baktım,Agaha yardım ister gibi bakıyordu,ama Agahın umurunda değil gibiydi.

"Siz niye buraya geldiniz lan?"

"Odam burada çünki" diye bildim.

Züleyha adeta koşar adımlarla yanımdan geçti ama hemen kolundan kavradım,"gel" dedim,oda bana yapma derecesine baktı,utanıyordu.

Kıkırdadım "utanma gel" dedim.

Oda çaresizce benimle geldi odanın kapısını açtım ve içeriye girdik,girdigimiz an kapıyı kilitledim.

"Ne yapıyorsunuz kızım kolidorun ortasında"

"Ne bileyim ben ya" dedi sanki yapan onlar degilmiş gibi.

"İlk defa boyle bir şey yaşadım"

Yanına oturdum elimi elinin üzerine koydum "erkeklere güven olmaz" dedim.

Bana ters ters baktı "çok sağol ya çok iyi moral oluyorsun bana"

Kahkaha attım "doğruları söylemek günah mi?" Dedim.

"Dayanamadim..." Dedi.

"İlk kim öptü?"

"O"

"O kim?" İsmini söylesin diye üzerine gidiyordum.

Gözlerini kisti "çok kotusun İlayda,Agah işte" dedi.

Soylememeliydim ama soyledim "bende bu hissi yaşadim ama sizin gibide değil yani" dedim,biraz daha utandırmıştım.

Zuleyha çok güzel görünüyordu,yüzü kip kırmızı olmuştu.

Ben artık Zuleyhanı sevmeye basliyordum.

Bölüm nasildi asklariiim?
Umarım begenmişsinizdir
Görüşmek Üzereeeeğ

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hizmetçi ParçasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin