2 bölüm.Öyle bir niyetin olamaz zaten.

1.9K 50 32
                                    

Herkese selam,biliyorum bu kurgum çok saçma bir kurgu,ama tamamen eğleniyorum diye yazıyorum,beğeniyorsanız ne mutlu bana🫶🏻

Adam küstah gibi güldü ama sonra soğukkanlılığını korudu.

"Patronla nasıl konuşulucağını oğretmek lazım sana"

Bu sefer gülen ben oldum"Kusura bakmayın,100 tane patronum olmadığı için" sonra ona iğrenerek baktım "ve ilk maalesef sizsiniz"

"Maalesef mi? Küstahlığı kes ilk önce ve şu kıyafetlerini çıkar,git üzerine hizmetçiye yakışır bir şeyler giy"  "Ne? Bukadar çabukmu işe alındım?"

"Lafımı ikiletme! Senin saçma sorularına cevap vermek zorunda değilim! Çık şimdi!"

Adam gerçekten küstahdı! Zaten etrafımda normal insan yok ki! Benmi bozuğum acaba?

"ENDER!"

Adamın eli ayağı bir birine dolandı,ve sonunda içeri girdi,evet bu beni buraya getiren amcaydı,isminin Ender olduğunu öğrenmiş oldum.

"Şu küstaha kızının hizmetçi kıyafetlerinden birini ver!"

"Baş üstüne efendim"

Adam 50 yaşındaydı belkide ama bu karşımdaki küstah patron ise 25 yaşındaydı,nasıl babası yaşında adama böyle davranıyordu? Bir kez daha nefret etme sebebi kazandım!

Ona göz devirdikten sonra Ender beyle beraber çıktık odadan,galiba Ender bey bahçivandı, üzerindekilerden belliydi zaten.

Bena bir hizmetçi odası verdiler ve hizmetçi kıyafetini yatağa atıp gittiler,terbiyesizler!

Kıyafeti giydim ve aynanın karşısına geçtim,Aman Allahım! Bu öbur hizmetçilerin kıyafetlerindende kısa!

Ayağımı sertçe yere vurdum,zaten buradakı hizmetçiler topuklu ayakkabı giyolar! Alışık değildim!

Sertçe adım atarak odadan çıktım,bana kıyafeti getiren hizmetçinin kolundan yakalayıp durdurdum,kadının durma niyeti yoktu çunki!

"Sizin kıyafetleriniz neredeyse topuğunuza ulaşacak! Benimki ise daha diz kapağıma gelmiyo o derece! Neden böyle!?"

"İlayda Hanım,Elimizde bu vardı,giyinin işte ne uzattınız! Kimse sizin o çirkin bacaklarınıza bakmıyo! Ha bide kendinizi Kerem beye gosteriyorsaniz boşa uğraşmayın adam bakmaz bile"

"Küstah! Ne diyosun ya sen!"

"Noluyor burada!" Arkamdan Kerem beyin sesi gelince kız korkudan ne yapacağını bilmedi.

"Korkuyorsam bana neden bulaşıyorsun kızım!"

"Kes sesini!" Diye bağırdı Kerem bozuntusu,ne kadar gıcık adam ya! İnsan bir dinler!

"Züleyha ne oluyor söyle!"

"H-hiç birşey Kerem Bey,sadece kıyafeti için geldi"

Kahkaha attım "devamı var Kerem Bey' "

"Neymiş o devamı?"

"Kadına neden diz kapaklarıma bile gelmiyo bu kıyafet dedim,senin bacaklarına kimse bakmıyo,kendini Kerem beye gösteriyorsun,adam sana bakmaz falanda filan"

"Öyle bir niyetin olamaz zaten"

Bu ne saçmalıyordu ya böyle? Karşımdakı Züleyha isimli bozuntu kadın ın dudağının bir tarafı tembelce kıvrıldı.

"Ne demeye çalışıyorsunuz? Napacağım ben? Patronumamı yürüyeceğim? Belki Züleyhanın öyle niyeti vardır,ama benim yok!"

Arkamı döndüm ve dümdüz yürüdüm daha nereye gittiğimi bile bilmiyordum ya!

Bir oda gördüm biraz yürüdükten sonra belki hizmetçilere özeldir diye girdim ama iyi halt yedim! Hasta bir kadın uzaniyordu yatakta,tam kapıyı kapatacaktım ki"İçeri buyur et kızım" dedi

Maalesef girmek zorunda kaldım,"Özür dilerim,yanlış odaya girdim."

"Sorun yok,öfkeli görünüyorsun,içerideki bağıran kız senmiydin"

"Rahatsız ettiysem kusura bakmayin,"

"Şöyle otur bakalım,neden kızgınsın? Yoksa torunummu seni rahatsız etti,oyle huyu vardır"

"Torununuz?"

"Kerem"

Gözümü okadar büyüttümki yerinden çıkacaklardı sanki, büyükannesinin odasinami gelmiştim!

Bölümümüz bu kadar canlarım.

Öbür bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?

Goruşmek üzere!🤍💗

Hizmetçi ParçasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin