26 bölüm.Küçüklük.

111 5 3
                                    

Herkese selam
Yeni bölüm
İyi okumalarrrr

Acılar...gecmisdeki acılar,küçük çocuğun yaşadigi acılar.

Bir çocuk istemezmi babasıyla annesiyle lunaparka gidip eğlenmek?

Bazı çocuklarin şansı annesi ve babasiyken,bazı çocuklarin laneti annesi ve babasiydi.

Karşımdaki kadın,Zuleyha,şuan gözleri dolmus bir şekilde karşımda oturuyordu.

Nasıl anlatacagini düşünüyordu,ben bile acılarımı kendime anlatmamisdim,o nasıl bana anlatacaktı? Hayatın bize mutluluk borcu vardı.

Ona zaman tanıdım,kendine gelmeliydi.

"Küçükken" diye lafa başladı."Babam beni deniz kenarına götürürdü" sonra sustu,ben kaşlarımı çattım,deniz kenarında ne yapa bilirdi?

"Kucucuktum 4 yaşım vardı,denizde çocuklar anneleriyle babalariyla egleniyorlardi,bende sevinmiştim,babam beni denize eğlenmeye getirdi diye" sonra yine duraksadı,gözunden bir damla yaş süzüldü.

"Sonra babam benim kolumdan tuttu, cekiştirerek insanların olmadığı tarafa götürdü" konustukca duraksıyordu,sesi titriyordu,ayaklarıyla ritimler tutuyordu,cok acıyordu,gecmisindeki yaraları çok acıyordu,tıpkı benim ki gibi.

"Ben babamı ve annemi sevmeği hiç birakmadim ama onlar beni sevmeği coktan bırakmişti biliyormusun?" Benimde gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı,neden ya? Neden böyle yapiyorlardi?.

"İnsanların olmadığı tarafa geldiğimizde ben yine de bir şey anlamamıştim,babam rahat egleneyim diye getirdi sanmıştım,ama sonra..." Duraksadı,yine ve yine duraksadı,derin bir nefes çekti ciğerlerine.

"Sonra saçımdan tuttu,denize soktu kafamı,nefes alamiyordum,ölücem saniyordum,bana işkenceleri 4 yaşimda başlamıştı" Elimi ağzıma götürdüm,gözlerimi kocaman açtım,bu nasıl vicdansızlikti? 4 yaşında bir çocuğun hevesini kursağinda koyunca nasıl yaşaya biliyorlardi?

"Ben sulardan korkuyorum biliyormusun İlayda? Bulaşık yıkayınca bile kendimle savaş veriyorum,bunu kimse bilmiyo,bir köşeye giriyorum orada ataklar geçiriyorum" sonra sustu,çok büyük bir pismanligi vardı bundan emindim.

"Ben çok pismanim,ben Kerem Beyin seviyorum sandım ama bunun çok farklı bir sebebi var bunu şimdi söylemek için hazır değilim,özür dilerim İlayda,ama sana bir gün soyleyeceğim"

Artık Zuleyhaya hiç bir şey diyemezdim,ona karşı içimde merhamet duygusu daha ağır basmisti.

"Annem ve Babam beni istemediler 7 yaşımda beni çocuk yetiştirme yurduna yazdırdılar,13 yaşıma kadar orada kaldım sonra bir aile beni aldı yanlarına,ama 1 yıl bile bakamadilar,ataklar geçiriyordum, ağlıyordum,onlarda beni istemediler sokağa attılar,ben çok isterdim beni sevmelerini anlamalarını,sokaklarda büyüdüm kaç yıl,dilendim,ama 20 yaşıma gelince buraya geldim,kaç yıldır buradayim,5 yıl oldu,benim şuan 25 yaşım var"

Benim 23 benden 2 yaş büyüktü.

"Benim gerçek annemin sarı kısa saçları vardı benim gibi,onları çok severdim,taratdım,ama annem yüzünü buruştururdu,şimdi anlıyorum,annem benden tiksiniyordu"

Benim anneminde kısa sarı saçları vardı ve beni oda sevmezdi...

"Annemin fotoğrafi hala bende var,ama onu kimseye göstermedim,ama kendimi hazır hissedince ilk sana gosterecegim"

Tebessüm ettim,sıcak hemde,ve onu kendime çekip sarıldım.

Zuleyha artık beni yaralı noktam olarak kalacaktı.

Zuleyha benden ayrıldı ve elini uzattı,bende tuttum "Hadi üzerini degistir"

Valizlerim zaten buradaydi,başımla onayladım ve yukarıya çıktım,Keremin odasını es gecerek kendi odama girdim.

Valizimde çok kıyafet yoktu,ev kombini hiç yoktu,ondan elime geçenleri kombilemek istedim.

Uzun gül desenli yeşil,kısa yırtmacı olan bir etek giydim.

Üzerine beyaz crop giydim.

Kapı acilip kapanma sesi duydum,galiba Agah ve Kerem eve gelmişti.

Aşağıya inmeye hazirmiydim? Hazır değildim ama inecektim büyük ihtimal Zuleyhada aşağıdadır.

Aşağıya inerken Agahı yukarıya çıkarken gördüm,beni görünce duraksadı,sonra beklemedigim bir şekilde beni kendisine çekip sarıldı,"çok özledim seni kardeşim" dedi,kardeşim...ilk defa birisi bana kardeşim demişti buda Keremin abisi Agah olmuştu,Agahı sanarım abim gibi görmeye başlamıştım.

Bende ona sarıldım "bende" dedim.

Sonra benden ayrıldı,"ben yukaridayim bir şey lazım olursa 'Agah'diye seslenmen yeterli" deyip tebessüm etti,bende tebessümune karsilik vererek "tamam" dedim.

O merdivenleri çıkarken bende indim ve evet Kerem Aksoy koltukta oturuyordu,ama hicte rahat görünmüyordu...

İLAYDANIN GİYDİĞİ KİYAFET,YANLİŞ ANLATMİSTA OLA BİLİRİMM ASKİTOLARİMMM

Bu bölümde de eğlenemedik gulemedik JAJSJSJDJAMA UMARİM BEGENMİŞSİNİZDİR GÖRÜŞMEK ÜZEREEEEĞ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu bölümde de eğlenemedik gulemedik JAJSJSJDJ
AMA UMARİM BEGENMİŞSİNİZDİR
GÖRÜŞMEK ÜZEREEEEĞ

Hizmetçi ParçasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin