20 bölüm.Terk Edilmek.

198 9 3
                                    

💗💗💗Herkese selam asklariiim yeni bölümmmm.💗💗💗


Keremi çok seviyordum,ama onun hislerinden emin değilim,beni neden öptü o zaman? Of! Allah Kahretsin ya.

Kapıdan girdigimiz an Agahla karşılaşdık,ıslık çalıp yanıma geldi ve saçımı karıştırdı "Çok güzel olmuşsun çocuk"

Çocuk derken? "ben çocuk değilim! 23 yaşındakı olgun bir kadınım"

Kerem kahkaha attı "olgun?"

"Kerem" dedim ve aklıma gelenlerle kıkırdadım "mağazada gördüğüm o elbiseni alırım bak borca girip"

Keremin afalladı ve "sakın!" Dedi.

Agah anlamayarak "ne konusuyorsunuz?"

"Bilsende olur" dedim.

Onlardan ayrılarak mutfağa girdim,kilzara bakarak "kızlar,evlendim"

Hepsi alkışlayarak. "hayırlı olsun" dedi,bir dakika ya,Züleyhada dedi,hatta alkışladı! Ölmem umarım.

"Kızlar istediğiniz kıyafeti giyinin,ama güzel kiyafetlerini burada kirletmeyin derim" yüzümü burusturdum "lütfen bu kiyafetden kurtulun"

Hepsi yanıma koşarak bana sarıldı,Züleyha biraz çekindi ama ona göz kirptim diye oda geldi.

"Teşekkürler!"

"Asıl ben size teşekkür ederim yanımda olduğunuz için"

"Hep yanındayız"

Herkesden ayrıldıktan sonra onlara yorgunum deyip odama çıktım,gerçektende yorgundum.

Odama girip yatağa oturdum,tek şey vardı aklimda Kerem Aksoyu seviyordum,içimden bir ses beni sevdiğini soyluyordu.

Birden içeriden bağırma sesleri geldi,ve kırılma sesleri Kerem "bu olamaz! Ne!" Diye bağırıyordu.

Kapıdan koşarak dışarıya çıktım ve Keremin sinirle üzerime geldigini gördüm,kolumu tutarak "Bunu neden yaptın!" Diye kükredi,korkarak arkaya gitmek istedim ama izin vermedi "Annemden ne istediniz?" Diye bağırdı,ben annesinden n isteye bilirim ki?

"Baban Selçuk dönmez! Sana bahsettiğim o adam ve sende onun kizisin anneme işkence veren o adamın kızı ve bunların hepsini bilen kız!"

"Ne!" Diye bağırdım, "Ben hiç bir şey bilmiyorum!"

"Masum rolu oynama!" Diye bağırdı,oyle bir bağırdı ki eğer gözlere bakan bir insan oluyorsa ben şuan ölmuştum.

"Ben bir şey yapmadim,bilmiyorum hiç bir şey,bağırma bana!"

Birden Agahın sesi geldi "ne oluyor burada?"

Kerem ona sinirle bakarak "Bu kızın babası! Selçuk Dönmez anneme işkence eden adamlardan biri! Ve İlayda her şeyi biliyor!"

"Ben hiç bir şey bilmiyorum!" Diye bağırdım gur sesle.

Agah ilk önce bana inanmadı ama sonra gözümde ne gördüyse Kereme bakarak "yapmaz" dedi.

"Yaptı ama! Bende istemezdim yapmasını! Ama yaptı! Bana ihanet etti,Agah! İlayda Dönmez bana ihanet etti!"

"Yapmadım,ben kimseye ihanet etmedim!"

"Yalan soyleme,annem size ne yaptı? Onları yaparken anneme zaafım olduğunu bilmiyormuydunuz!"

"Yapmadım" dedim kısık bir sesle.

Hizmetçi ParçasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin