Herkese selam ballarım
Yeni bölüm.İhanet duygusunu hiç bir zaman yaşamak istememiştik ancak onu tatmıştım.
İlayda Aksoy.
Üzerinde büyük bir cizgi.
İlayda Dönmez.
Evet ben İlayda Dönmezdim,ama babam denilen şerefsiz gibi olmayacaktım,dönmez soyismimi daha iyilerle yaşatacaktim.
Uzerimdeki gelinlik kadınlarin hayali olan bir şeydi benim ise hayatımı karartacak bir kefendi.
Yuzumdeki morlukları kapatacak makyaja tiksinerek bakıyordum.
Dalgınlaşmıştım ama bu evdeki sesleri duymama engel değildi,evde çok büyük bir gurultu vardı.
Babam diye düşünmuştum ama içeriden bağırma sesi Zuleyhanin sesiydi,ne? Zuleyhami?
Ayağa kalktım gözlerim kocaman açılmıştı,Zuleyha beni kurtarmaya mi gelmişti? Yok ya,deyip yapmacık bir şekilde güldüm,o ancak bana zarar vermek için gelirdi,biraz daha umutsuzluğa kapılmıştım.
Birden kapıya sertçe bir şey değdi,ardından ikinci defa sonra üçüncü defa ve kapı sertçe kırıldı,içeriye çok güzel ve sinirli bir şekilde Zuleyha girdi içeriden karışık sesler geliyordu.
Hemen yanıma geldi ve kolumdan yapıştı "neler oluyor!?" Diye bağırdım.
"Sus ve gel İlayda!"
Beni arkasiyla surukluyordu bu lanet olasıca gelinlik yüzünden kosamiyordum ki.
Ama elimden geldigince koştum,içeriye girince gozlerim yerinden çıkacak kadar buyudu.
Kerem...
Kerem oradaydı Efeni dovuyordu.
Bana bakmıyordu.
Agahı gördüm babamın boğazına yapışmıştı,annem kizaran gözlerle olanlara bakıyordu.
Zuleyha beni daha sert tuttu ve koştu,bende peşinden ilerledim.
Disarıda araba vardı,anahtarlar Zuleyhanin elindeydi.
Zuleyha "hemen otur koltuga"
Dediğini dinleyip koltuga doğru koştum,ne oluyordu?.
Zuleyha sürücü koltuguna yerlesti,anahtarı yerine yerleştirip cevirdi,araba çalıştı ve gaza bastı,son sürat duz yola sürdü,herkes bize bakıyordu.
Zuleyha araba kullanmayi nereden ogrenmisti?
Beni nereden bulmuşlardi?
Zuleyha yola bakarak "iyimisin" dedi,ama saçma bir soru sormuş gibi ağzının içinde homurdandi.
İyi mi? Benim hayatımda iyiliğe yermi vardı?
"Kerem..." Dediği an onu susturdum,"onun ismini soyleme" dedim,ismini duymaya bile katlanamiyordum.
"Agahla kaç gündür seni ariyoruz,nottan bulduk seni"
Not...lanet babamin biraktigi not.
"Ke.." dedi ve durdu sonra "O da senin evleneceğini ogrendigi anda buraya geldi"
"Artık hayatımda yeri yok" dedim.
Onu seviyormuydum? Galiba seviyordum ama bu ona kırgın olduğum gerçeğini degistiremezdi,önümüzde duvarlar vardı.
O kadar hızlı sürmüştü ki eve ulaşmistik bile,arabadan inmek istemiyordum,ben burada ne ariyordum?
Zuleyha arabadan indi ve beni zorla arabadan indirdi,"bunların zamani değil" dedi.
Arabadan inmek zorunda kaldım,beni içeriye götürdü,beni gören hizmetçilerin hepsinin eli ağzına gitti.
Gözlerim doldu,oradakı anlarımı hatırladim,hayatım hep o anılarla geçecekti.
Koltuga oturdum gözlerim Zuleyhaya kaydı bana bakıyordu.
Sarı saçlarını çok güzel taramisti,hep giyindigi tarzina zıt bir şekilde çok güzel giyinmişti.
Beyaz bir crop giyinmişti altınada cizgili pantalon,Zuleyha çok degismisti.
Bana beni anliyormus gibi bakıyordu,ve seviyormus gibi.
Gözümden bir damla yaş aktı,hayır bunlar olmamalıydı,ben o anları yaşamamalıydım.
"Teşekkür ederim" dedim kısık bir sesle.
Yanıma oturdu ve hiç beklemedigim anda bana sarıldı Zuleyha bana sarıldı,ilk defa.
"Özür dilerim" dedi,ben bisey değil demesini bekliyordum sözün açığı.
"Neden?"
"Yaptiklarim için"
Hiç bir şey soylemedim.
Hayat bana üvey gibi davranıyordu,ben kötü bir insandım diyordu sanki bana.
Ben ne yapmıştım?
Bölüm nasıldı aşklarım
Umarım begenmişsinizdir
Görüşmek Üzereeeeğ.Bu arada unutmadan Züleyhamın giydiği kıyafet bu.