Herkese selam! Yeni kurgumuza hazırmısınız? Umarım severseniz,eğer çoğu kişi okuyupta sevərsə yorumlara bildirsin lütfen🌷 çünki daha çok bölüm atacağım✨ iyi okumalar saygılar sevgilər!
"Anne yapma lütfen!" hergün annemden dayak yiyordum,babamdan dayak yiyordum,abimden dayak yiyordum,Bu evde sadece iş çıkaran biriymişim gibi davranıyorlardı,sanki tüm maaşlarını bana veriyorlar eve bir şey alamıyorlarmış gibi davranıyorlardı,oysa tüm maaşlarını kendilerine harcıyorlardı.Okumama bile izin vermiyorlardı,sadece ana sınıflara gitmiştim,harf ve okuma,bu sana yeter deyip beni çıkarmışlardi okuldan.Ben tabikide şuan 23 yaşındaydım.
küçüklükten beri bir birimize bağlı olduğumuz,Sude diye bir arkadaşım vardı,ara sıra evden gizlice kaçıp onlara gidiyor bir işe yaramasada soru çözüyordum.Annem öğrendi,evet bu gün yine kaçarken öğrendi ve şuan işte o yüzden dayak yiyorum.Neden? Bilmiyorum.
"Sen işe yaramaz bir şeysin! Sadece ders çalış,ders çalismak senin neyine? Otur dizini kır evinde kal! Git evimizin işlerini yap! İşe yaramıyorsun zaten!"
Sonra aklına bir şey gelmiş gibi sustu,konuşmaya başladi."Senin yüzünü görmek istemiyorum!Hizmetçi olacaksın! Sen ancak hizmetçi parçası olmaya layık birisin,Kerem beyin evinde işe başlayacaksın,Aldığın maaşları bize vereceksin,Buralarda ki en zengin iş adamı,sert bir adam,belki o seni güzelce çalıştırır ve sana ders çalışmanın ne olduğunu gösterir,ve umarım kötü bir şey yaparsında bir güzel dayak yersin!"
Annem beni bu kadar mı sevmiyordu? Bir adamın bana el kaldırmasını isteyeceği kadar mı? Neden? Ben ona napmıştım ki?
Her gün Televizyonda o yayılan adama çok gıcık oluyordum,ve annem benim yüzümü buruşturduğumdan anlıyordu,demek ki fırsat kolluyordu.Üst mahallede zenginlerin içinde yaşıyordu,ama oradakı zenginlerin belkide 3 katı zengindi,kendini beğenmiş zenginlerden nefret ederdim ve annemde beni onun yanında hizmetçi yapacaktı.
Gazetede zaten o Kerem Aksoyunun hizmetçi aradığı ilanı çıkmıştı annem yalaka olduğu için mutlaka beni o zülmet işe aldırmayı başaracaktı.Hergün düşünüyorum,ölsem annem,babam,abim,bana yaptıkları için pişman olurlarmıydı?bence olmazlardı.
Annem beni saçımdan kavrayıp sertçe yere attı,sonra o evin çalışanlarının birinin numarasını çevirdi,ve bugün içinde bir hizmetçi adayı var dedi.Kimse Kerem Aksoyun yanında çalışmak istemezdi,yani bence,onun yanında çalışanlar paraya çok gereği olanlardır,ben kendi isteğimle olsa onun yanında çalışmazdım.
"Anne bunu yapamazsın!"dedim kısık bir sesle.Annem ise elinde telefon işçiyle saati anlaşıyordu.Kapattığı gibi üzerime yürüdü."Yürü gidiyoruz"
Şok içerisinde anneme baktım"Ne? Hemenmi?"
"Evet,yüzünü görmek bile istemiyorum!"
"Anne,biliyormusun senden nefret ediyorum!"diye kükredim,Annem duraksadı,sonra yüzüme tokat attı."Yürü Allahın cezası!"
;10 dakika sonra;
10 dakika sonra saraya benzeyen o cehenneme ulaşmıştık.Annem kendine çeki düzen veriyordu,ve yüzüne başaramasada masum bir ifade yerleştirmeye çalışıyordu.Ona tiksinerek bakıyordum.
Kapıyı 50 yaşlarında bir amca açtı.Yüzüne yalancı tebessüm yerleştirdi ve bizi kafasıyla selamladı.Annemde başıyla selamladıktan sonra sadete geldi."hizmetçi adayımız" dedi ve bana döndü,sanki şeytan görmüş gibi yüzüme iğrenerek baktı,sonrada amcaya döndü"Bu kız"
Amca beni inceledikten sonra eliyle misafir odasını gösterdi."Siz geçin,ama anneniz eve gitsin,eğer işe giremezsen kendin gidersin,kalabalık sevmiyoruz" yalancı herif!
Annem başını olumlu anlamda salladı ve gitti,bense tek başıma bu cehennemin tam karşısında geleceğime bakıyordum.
"İçeri geçin" dedi Amca.
Başımı salladım ve salona geçtim,o ise geldiğimi patronuna yetiştirmeye gidiyordu.
;5 dakika sonra;
Amca eliyle gelmemi işaret etti ve ben başımı sallayarak peşine düştüm.Bir kapının karşısında durduk ve eliyle içeriyi gösterdi.İçeriye ürkek adımlarla girdim ve evet Kerem Aksoy,herkesin tanışmak istediği ama bir okadarda ürkdüğü o adamın odasındaydım.
Belkide sözleriyle insanı eziyordu,ama ben yinede bu adamı sevmiyordum.
İçeriye geçip masasının karşısında durdum,suratıma bile bakmıyordu küstah ya! Sıkıldığım için "selam" dedim çekingen bir sesle,daha önce hiç patronum olmadığı için nasıl konuşmasını bilmiyordum.
Başını ağır ağır kaldırdı,dudağının kenarı kıvrıldı birden.
Bu bölüm az olsun bişey olmaz umarım beğenirsinsiz🌷🌷🌷