21 bölüm.İşkence.

233 7 12
                                    

💗💗💗Herkese selammm,nasılsınızz?
Umarım iyisinizzdiirr
Oylar izlenmeler
Ve yorumlar çok azzz
Destek olurmusunuz?
İyi okumalarrrrr💗💗💗

Şoka uğramak nedir bilirmisiniz? Tabikide bileceksiniz,insan hayatta en az 1 defa büyük bir şoka uğramıştır,ben ise karşımdaki azrailime bakıyordum.

Selçuk Dönmez... Babam.

Evet azrailim babamdı,bu zamana kadar peşime düşmemiş olması zaten çok büyük bir şok sebebiydi,ben 20 yaşıma kadar hep solgun bir çiçektim,bu repliği hep kullanmışlığım var,ama Keremle tanıştıktan sonra o solgun çicek ilk defa sulanmaya ve buyumeye basladı,ve o çok güzel ve mutlu bir çiçek oldu,sonra Kerem beni terk etti,çicek yavas yavaş soldu şimdi karşımdaki azraille karşılaştı ve çicek yok oldu...

"Baba.." diye bir fısıltı çıktı dudaklarımdan.

Bana bir şey demedi eliyle ağzımı kapattı ve kulağıma yaklasti "eğer sesin çıkarsa evi ateşe vererim, sevdiklerine bir şey olmasını istemezsin değil mi?" Dedi.

İçimdeki o yok olan çiçekte birazdan yangınlar çıktı...

Sadece başımı salladım,gözlerim dolmuştu,her yer bulanıktı,gözümden bir damla yaş süzüldü ve ben buna engel olamadım.

Kapıyı çok yavaş kapattı ve beni koşar adımla oradan uzaklaştırdı,süründürdüde diye biliriz bu veziyyete.

Evdeki hizmetçiler benim kaçtığımı düşünmüşlerdir,çunki hep Agaha 'ben kaçacağız sen gidince ilk fırsatta!' diyordum,şimdi ise ağzıma lanetler yağdırıyordum.

Evden çıktıkta yerde bir yazı gormustum,'kiz elimde,Kerem Aksoy,ne yapacaksın? Belki onu ruyanda göre bilirsin,belkide sen gelene kadar coktan olmuş olur' yazıyordu kağıtta,bunu benim salak babam yazmışti,boyle işleri bilmedigi için kendini bir şey sanıyordum,Kerem isterse beni cabucak bula bilirdi,ona kadar dayana bilirsem....

Gözümden art arda yaşlar firar ediyordu,bu durum beni yakıyordu... Ağlamamalıydım,babamı sevindirmemeliydim,ona baba bile demek istemiyordum artık,bir baba kızını hiç mi sevmez? Hiç mi sarılmaz? Babam bana hiç bir zaman sarılmamıştı ki... Bu duyguyu ben hiç bir zaman tatmadım....

Oradan uzaklaştığımız için elini ağzımdan çekti ve siyah bir arabaya bindirdi,parayı nereden bulmustu? Nereden bulacak,kumardan,kumardan paraları alıp bize bile vermeden kendi yiyip bitiriyordu.

"Sür Polat"

Polat denilen adam son sürat arabayı sürdü.

"Ne istiyorsunuz ya benden!" Dedim ağlayarak ve bağırarak.

"Kes sesini!" Dedi aklına gelenlerle güldü babam isimli şerefsiz "o odayı özlemiş olmalısın 'velet' "

Gözlerim doldu,o oda.... Velet.... Velet kısmına vurguyla soylemişti,babam beni o odaya alıp saatlerce işkence eder hep velet derdi... Tramvamı tetikliyordu...

Evimizin önüne geldigimizde inmek istemedim,ama o saçıma yapışarak beni eve doğru götürdü,arkamı zar zor döndüğümde Polatın acıyarak ve uzulerek bana baktığını gördüm,bana sanki 'yapacak bir şeyim yok üzgünüm' demek istiyordu.

Hizmetçi ParçasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin