Herkese selam! Umarım iyisinizdir.İyi okumalar.
"Artık rahat dur! Bencil misin kızım sen! Hizmetçi olarak geldin başıma bela oldun! Birazdan adıma haber çıkar hizmeyçisinin başına bela geldi bişey yapmadı diye!"
"Neden olsun?"
"Anlamazsın sen!"
Ben zaten neyi anlarım ki? Aha buldum,dayak yemeyi,kucuklugumden beri dayak yiyorum,yemek istiyorum dayak yiyorum,ders çalışıyorum dayak yiyorum,her adımımda dayak yiyorum.
"Anlamam,doğru."
Fazla uzatmaya niyetim yoktu.
"Bu arada,beni burada zorla tutuyorsunuz! Polise şikayət etsəm anında içeri girersiniz!"
"Ne diyeceksin polise? Abimi vurdum Kerem Beyde hapise girmeyim diye beni zorla burada tutuyormu diyeceksin?"
"Evet! Sonuçta sen suçluya yardım ediyorsun!"
"Git ne halin varsa gör!" Dedi ve hızlı adımlarla arabaya doğru yürüdü,laflarım onu bu kadarmı kızdırmıştı!
Sonra son bir kez Efenim yanına çıktım,gurur işte! Olmaz olaydın!
Odanın kapısına doğru yaklaştığımda birisiyle konuştuğunu duydum,dinlemeye niyetim yoktu.
Hemşirenin yanına gittim ve"ne zamandıe konuşuyor bu?"Dedim
"Ben 10 dakika önce odasına girdim ondada konuşuyordu,içeriye girince sustu ama ben çıktıktan sonra konuşmaya başlamış."
"Anladım,teşekkürler"
Acaba ne konuşuyor bu! Aralı kapıdan baktığımda artık telefonu kapatmıştı,içeriye girmeye niyetim yoktu.Kapıdan öylesine baktık ve hastaneden çıktım,yavaş adımlarla sanki içime hava çekmek istiyormuş gibi yürüdüm.Belki bu iyi gelirdi,birden içimi rahatsızlık kapladı,tam arkamı dönecektim ki bir peçeteni ağzımda hissettim,bu neydi şimdi! Bağıra bilmiyordum,ve buda yetmezmiş gibi bilincimi kaybediyordum,biraz dayana bilirdim,Hadı İlayda! Bayılma! Sen nereye geldin 10 dakikanın içindede etrafta kimse yok! Sadece ağzımda siyah eldivenli el görüyordum,başkada bir şey gördüğüm yoktu.
Son şey gözümün sadece kapanmasıydı,sonrası ise zifri karanlık.
1 saat sonra
Gözüm yavaş yavaş aralandı,her yeri bulanık görüyordum,gözüm netleşince çığlığı bastım,çünki bir depodaydım! Ve etrafta kimse yoktu,bir tek büyük deponun içinde beyaz bir kapı daha vardı,başka bir şey yoktu.Ne yani? Kaçırıldımmı? Kim niye kaçırsın beni! Ah hayır çok korkuyordum!
"Kimse yokmu!"
Birden beyaz kapı açıldı,yüzü maskesen dolayı tam görünmeyen bir adam girdi içeriye.Ve siyah eldiveni vardı,bir dakika,ben bu adamı tanıyorum,evet beni bayıltan adam! Şerefsiz! Neden beni keçirdi sanki!
"Demek uyandın"
"Körmüsün uyandım işte!" Ne kadar güçlü olmaya çalışsamda sesimdeki titreklikte korktuğum rahatça anlaşiliyordu!
"Ne istiyorsun benden!"
"Acı çekmeni!"
"Ne?"
Ne saçmalıyordu bu adam! Ben acımı çekeceğim kadar çektim!
Şimdilik bu kadar aşklar!💗
Görüşmek üzere!💗
Bay bay!💗