Herkese selam? Nasılsınız? Anlamsız olsada boyle bir bölüm yayinliyorum JSHDHDHDHDHDH
İyi okumalar aşklarim.
Sadece heyecan veriyorum🤭
Hehehehhe💅🏻
Herkesi nasıl kendi tarafıma çektim bilmiyorum.Gıcık olsun diye toz almak için o kadın düşmanı Agah Aksoyun olduğu yere yani Kerem Beyle oturduğu salona gittim.
Agah Aksoy beni gorduğu anda catik kaşlarla bana baktı.
Kerem Beyde bana baktı,önlerinde ise pizza felan vardı,sipariş etmişlerdi.
Bana bir saniyeden fazla bakmadan Kerem Beye döndü bir şeyler konusuyorlardı.
Agah bey "Neden bahsediyorsun?" Diyordu.
Kerem bey "senin kuralların kendine abi benim 25 yaşim var ve bu zamana kadar senin kurallarına uydum,artık uymayacağım!" Diye bağırıyordu.
"Uyacaksın" diye bağırdı Agah Aksoy.
"Hiç kimseyle evlenemezsin!"
Kaşlarımı çattım,Kerem beyin hayatına o mu karar veriyordu? Ondan mı bu yaşına kadar kimseyle evlenmemişdi?
Birden Kerem Bey sertçe elini masaya vurdu,yerimden sıçradım korkudan.
"İlayda!" Diye bağırdı Kerem Bey.
"Efendim Kerem bey?" Dedim korkak bir sesle,az önceki cesaretim yoktu artık,ne dese evet buyurun tabi diyecek durumdaydım.
"Evleniyoruz!" Diye bağırdı.
Şoka girmiştim,bunu kastetmemiştim!
Agah şoka uğramıştı.
"Neden bahsediyorsunuz siz ya! Kuklanızmıyım sizin!"
Sert adımlarla yanıma geldi ve bana doğru eğildi fısıldayarak "Agahdan intikam almak istiyormusun? Tabikide istiyorsun,benimle evlen sahte bir evlilik olacak sonra zaten bosanacagiz"
İntikam için galiba bunu yapacaktım.
Çekingen bir sesle "evet" dedim
Kerem bey "bunu birde bağırarak söyle" dedi
"Evet!" Diye bağırdım.
Sırıtarak "güzel" dedi
Agah bana gazap dolu bakışlar atarak "Ne? Evet mi!"
Sırıtırak
"Evet Agah bey"
Yumruklarını sıktı ve bana ters ters baktı.
Kerem bey "sen gec içeriye" dedi sonra abisinin gazap dolu bakışlarindan beni kurtardi,ikiside yukarıya çıkdılar.
Evet demeseydim keşke,şimdiden pişman oldum!
İçeriye gectigimde bu sefer hepsi şok içindeydi ama bir tek Züleyha kiskançlik doluydu.
23 yaşında sahte bir evlilik yapacaktım,ben beni seven bir adamla evlenmeyi çok istiyordum,bir intikam için hayatımı mahv ettim!
"Ne var ya! Bir anda gelişti! Keşke yapmasaydim!" Dedim
Züleyhadan başka hepsi yanıma gelerek bir bir teselli verdiler.
Selma "Ya ne güzel işte,ama bir şartla,hanım oldun diye bize kötü davranma tamammi?" Dedi
"Ne hanımı ya! Hanım felan olmayacağim,bosayacagim onu!"
Selma kafama bir tane çaktı "Aptalmısın kızım sen?"
Elimle kafamı tutarak "Ne vuruyosun ya!" Dedim
"Kızım ne güzel işte,hayatın tadini çıkar"
"Benim yalnız kalmam lazım" dedim ve odama çıktım,kapıyı kilitleyip yere attım kendimi.
Kararım iyimiydi,yoksa çok aptal bir kararmiydi bilmiyorum,şimdi annemler zengin bir adamla evlendim diye her gün benden para alırlar,bende veririm ya,anlaşma üzere evlendigim adamdan paramı alacaktım?
Birden kapı tikladildi bende "Gel" dedim.
Kerem bey içeri girip beni yerde oturak görünce kaşlarını çattı "koltugun yokmu? Neden yerde oturuyorsun?"
"Bilmiyorum,kafam allak bullak"
Derin bir nefes alarak yanıma oturdu "Her şey bir anda oldu gaza geldim,ama merak etme istediğin çok kalabalık bir düğünse ben zaten herkese tüm aileme ve arabalarıma haber saldım evlenecegimi,ilk önce sasirdilar hiznetciylemi evleneceksin felan dediler ama ben onları ikna ettim sen oralara çok girme"
Çok şaşırdım 5 dakika içinde herkese nasıl haber saldı yahu bu adam.
"Düğün felan istemiyorum"
"İsteyeceksin İlayda,inandırıcı olmamız lazım"
"Of! Keşke kabul etmeseydim!"
"İlayda,evlenmek zaten 1 ay felan sürecek,sonra bosanacagiz bir behane uydurup,sadece abime ben istediğim gibi yaşarım signalini vermeye çalışıyorum."
"Bu kadar kolay mı ya? Benim ismim evlenip boşanan kız gibi gidecek,bizim oralar oyle sonra evlenemeyecegim,sen hiç düşündünmü ben buradan ayrilmak istesem nereye gideceğim? Evlenip bosandiktan sonra ailem asla beni kabul etmez,gerçi şimdide etmezler"
"Bizde boşanmayız"
"Ne?"
"Boşanmayız bizde İlayda,ömrümüzün sonuna kadar,eger boşanmak istersende ikimizin arasında olur bu kimse bilmez"
"Vallamı?"
"Valla" dedi gulerek.
"Teşekkür ederim!" Diye bağırıp ona sarıldım,evet sarıldım,oda karşılık verdi.
Tekrardan nasılsınız beybilerim,fikirlerinizi yorumlara bekliyorum💗🫶🏻