Herkese selam,nasılsınız? Umarım iyisinizdir,yeni bölüm geliyooorr,ama sizden bir ricam var oylesine olsada yorum yaparmisiniz? Merak ettiginiz bir şey veya kötü iyi yorumlar,kötü olsada sorun yok sadece yorum,sizleri seviyorum iyi okumalarrrrr💗
Kerem beyden ayrildigimda birden utanç geldi yüzüme,ona sarilmistim.
Kerem beyin karısı olacaktım.
Ona bir hizmetçinin kocası diye sesleneceklerdi....
"Kerem bey"
"Efendim İlayda"
"Ben bir hizmetçiyim"
"Eee?"
"Size bir hizmeztçinin kocası diye seslenecekler"
Dudakları kıvrıldı.
"Kocan olduğumu hemencecik kabulkendin"
Adi herif! Yüzün domates gibi kıp kırmızı olmuştu utançtan!
"Hayvan!" Patronum olması umrumda bile değildi.
"Sende guzelsin ben senin yüzüne bu gerçegi vuruyormuyum?"
Dudağıma tebessüm oturdu,sinirlensem bile beni güldürmeyi basariyordu,bu çok canimi sıkmaya başlamışti!
"Sizde cirkinsiniz"
Kaşlarini alayla yukarı kaldırdı ve yüzünü yüzümün çok yakinina getirdi "oylemiyim"
Telaşla "hayır! Çok yakisiklisiniz"
Kahkaha atarak "teşekkür ederim İlaydacığım" dedk
Adi herif!
"Ben odadan çıkıyorum dinlen"
Sadece başımı sallamakla yetindim.
O çıktığı an aklıma gelenlerle gözüm doldu,babam....
Babam bana "sen hiç kimseyle evlenmeyeceksin! Ben kimi bulursam onunla evleneceksin!" Derdi.
Gözlerim doldu,19 yaşıma kadar tramvam devam etti,ama 20 yaşıma girdigimde dövulsem bile o işkencelerden korundum.
Abim... Abim Efe,onun yüzünden de yaşamadığım kalmamıştı,o olunuyor diye bende okumadım bir aralar ona guvenmistim 10 yaşımda evet 10 yaşımda ona guvenmistim,arkadaşima ders çalismaya gittigimde beni gormustu ve bana "Ben seni idare ederim" demişti,gittiğimden tam 10 dakika sonra beni ispiyonlamıştı,Bunuda tam 10 dakika sonra karsıma çıkıo saçlarımdan tutarak eve götürdüğünde anlamıstim,Efe karşımsa durmuş sırırıyordu ve bana yüzsüz gibi "Nasıldı? İyi ders çalıştınızmı?"Demişti.
Anneme gelirsek,ben anne rahminde oldukda hamileliğe zarar o kadar çok şey yemişti ki.... Bunları bana kendi ağzıyla soylemişti,bunuda 19 yaşımda öğrenmistim.
Elimi kafama vurdum "Neden ya! Neden beni sevmiyorsunuz!" Diye bağırdım.
Birden kapı açıldı,hiç beklemedigim kişi,yani Agah Aksoy girdi içeriye,o sert görüntüsüyle kaşlarını çatmış bana bakıyordu.
Sert ve soguk bir sesle "neyin var?" Dedi,"eğer Keremi soracaksan o aşağıda buradan geçerken sesini duydum"
Açıklama istememiştim oysa ki.
Gözüm kırmızıydı,kendimi toparlamaya çalışmadım,çunki halim berbat dı.
"Bir şeyim yok"
"Var bir şeyin söyle!"
Kararlı bir şekilde bir şey söylemeden ona bakıyordum.
"Soylemeyecek misin?"
Omuz silktim.
Kapıyı kilitledi ve anahtarı cebine koydu.
"Ne yapıyorsunuz ya!"
Elini yukarıya kaldırdığı an elimle yüzümü kapattim,Kahretsin! Bunu yapmamalıydım! Demiştim ben bir gün bu olacak diye!
Elimi yavaşça çekince Agah Beyin bana çok garip baktigini gördüm,gözü doldu,evet! Agah Aksoyun o sert adamın gözleri doldu.
"Şiddetmi görüyorsun?"
"Hayır!" Dedim telaşla.
Yanıma oturdu ve "Saklama benden anlarım ben seni,bir abi olarak"
Gözlerim doldu "anlayamazsınız! Benim yasadiklarimi kimse anlayamaz!"
"Anlarım,çünki aynı kaderi yaşıyoruz."
"Ne?"
"Küçükken babamdan hep şiddet gördüm biliyormusun? Bunu sana anlatmamın nedeni yalnız hissetme diye senin dik başliligina ne kadar sinir olsamda bunu zaten tramva nedeni olduğunu anlamalıydım" derin bir nefes çekti cigerlerine "özür dilerim"
Özür derken? Benden özürmü dikiyordu Agah Aksoy şuan da?
"Benden mi?"
"Başka kimden olacak aptal kadın?"
"Sinir bozucusunuz!"
1 dakika sessizligimizi koruduk,ama ona küçükken ne olduğunu çok merak ediyordum.
"Babam beni sevmezdi,nedeni kendi bildiğimi yapan biri olmamdı,hep doverdi beni,belkide başka şeylerde görüyordu benim yuzumde,aslınsa Keremide sevmezdi,Annemi hep doverdi ve bu Keremde tramva gibi kaldı,yara izi görünce kalbi sıkışıyo,babam ölünce kendi başımızın çaresine baktık,iş adamı olduk ve buralara kadar geldik,annem ile ben başka yerde kalmaya karar verdik ama Kerem kabul etmediği için burada yaşadı."
Ben bir yerde takili kaldım,evet Kerem benim ayağımda ki izleri görünce kalbi sikismisti! Züleyha o yüzden annesini hatirladi demişti!
Sonra Agah beyin gözünden bir damla yaş süzüldü "Benimle geldi ama o kadar dovulmuştu ki... Beyin tramvası gecirmişti,ve olmuştu."
Kalbim sikisti.... Kerem bey annem senin yasadiklarimi yaşadı ve oldu demişti.....
"Özür dilerim.... Allah rahmet eylesin"
"Teşekkur ederim"
Ayağa kalktı ve teselli verercesine elini omzuma koydu "İyi ol" dedi ve gitti.
Agah Aksoy kötü biri değildi...