5 bölüm.Kes sesini lanet olası kadın

1.1K 26 13
                                    

Herkese selam! Yeni bölüm! İyi okumalar🌸

"Kesin,!ZATEN SEN BENİM ABİM OLMAKLA BELAM OLMUŞSUN!Keşke ölseydim,sadece sana kendimi ezdirmedim,bir gün olurum ve sevinirsin,Efe!"

İlk defa abime ismiyle hitap ettiğim için kaşlarını çatmıştı.Sonra artık yavaş yavaş nefesinin kesildiğini hissetiği için bir şey söylemedi.Bir az sonra zaten ambulans sesi duyuldu.Polis yoktu.

Birden doktorlar içeriye geçtiler,zaten onlar gelmeden sitresten silah elimden Efe'nin yanına düşmüştü.

Bir az sonra sedyeye yatırdılar Efeni.

Birden Kerem bey kolumu sertçe kavrayarak,"bela kadın! Yürü arabama!"

"Bela kadınmı? Bu daha ne ki? İlk defa elime silah aldım,bir az sonra kendimide öldürürüm,senden ricam fotomu Züleyhanın yatak odasına as,ama oylesini aski di olsun bakınca!"

"Kes sesini,yürü,şimdi birisi duyacak!"

"Gelmiyorum! Ne yapacaksın! Zorlamı gotureceksin! Ben polisə teslim olamaya gidiyorum!"

"Şüphenmi var!"

"Neye?"

"!İşte buna!" Dedi ve kız kaçırır gibi aldı çiyinlerine beni! Sonra sert adımlarla yürümeye başladı.Züleyha çatık kaşlarla bizi izliyordu.Öbürileride bizi izliyordu ama Züleyha gibi değil.

"Napıyorsunuz be! Şuan bir hizmetçi kaçırıyorsunuz! Onurunuzu şuan ayaklar altına alıyorsunuz!"

"Kes sesini lanet olası kadın!"

"Ah,Hayır! Ben neden kendimi öldürmedim ki?"

Ben kendim için geveze geveze konuşuyordum,Oysa ki Kerem bey beni takmıyordu bile!

Biraz sonra beni ön koltuğa attı! Attı dediğimde laf gelişi demiyorum çöp poşeti gibi fırlattı sanki! Okadarmı sinirlenmişti benim gibi kadına! Çok konuştuk sanki! !CİMRİ!

Ben tarafın kapısını sertçe kapattı ve kendi tarafına geçti,oturduktan sonra kendi kapısınıda sertçe kapattı ve arabayı çalıştırdı,biraz sonra Ambulansın peşine takılmıştık.!ALLAHIN CEZASI GEBERSİN!.

Yaklaşık 20 dakika sonra hastanenin önündeydik,Efeyi aceleyle doktorlar içeriye taşıyorlardı,galiba gözü kapanmıştı,çirkin gözleri görünüyordu,kahretsinki söve bilmiyordum,çünki bana benziyo! Ben kendime çok düskunum,tabi ne kadar param olmasada.

Birden Kerem Bey elimi kavrad,birden korktum diye ufak çapli bir çığlık çıktı ağzımdan,ama çok ufak,doktorlar bize bakıyordu.

Herkes Kerem Beyi tanır,yanında hizmetçi kıyafetli kadının doğal olarak hizmetçi olduğunu biliyorlar,ve ondan ancak bize bakıyorlardı.

"İyimisin?"

"İyiyim,elimi bırakırmısınız? Hem bize bakiyorlar hem kendim yuruye biliyorum hemde gangiren oldu elim!"

Gangiren lafını duyunca elimi sebebini bilmeden sertçe bıraktı.

"Bu seferde bacağın acıdı ama!"

"Yeter be! Seninde her yerin acıyor maşallah!"

"Ne yapayım!"

"Abin can çekişiyo sen acı acı diye tutturdun bırakmıyorsun!"

Kahkaha attım ve kulağına doğru yaklaştım,birden bana döndü,aramızda çok az mesafe vardı,heyecandan geberiyordum! Hemen kurtulmak için bu rezaletten"Kulağınızı dönerseniz bişey diyeceğim!" Dedim.

Kulağını döndü ve rahat nefes alarak kulağına doğru "Efeni ben vurdum ya hani, Gebersin ondan." Diye fısıldadım.

Birden dudağının kenarı kıvrıldı,hoşunamı gitmişti? Allahın cezası! Katil olsam sevinecek!

"Neyse hadi yürü!"

Yine kolumdan sertçe yapışarak beni hastaneden içeri soktu.

Bölüm bu kadardı

Umarım beğenmişsinizdir✨

Yorumlara bekliyorum sizi❤️‍🩹

Hizmetçi ParçasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin