22 bölüm.Kefen.

197 6 15
                                    

💗💗💗Herkese selam asklarimmm,nasılsınızz?
izlenme sayıları düştü🥹
Sizden sadece 1 ricam varrr
Yorumları bol bol yaparmısınız?
Opuyorummmmm iyi okumalarrrr💗💗 💗

Acı... Acı öyle bir duygu ki insanı fizikselde,içtende acıta bilir.Ben şuan acını hem fiziksel hemde  içten acıyordum,içten acimamın nedeni sevdiğim adam beni bulmak için gelmiyordu,fiziksel acı ise şuan her yerimde,tahmin edeceğiniz her yerimde yanıklar var,her yerimde,evet her yerimde,lafın gelişi değil,her yerimde yanıklar var.

Babam durmadı,hırsını alamadı ve yine yaktı beni,bunu yapmakla benim ruhumuda yakıyordu,lakin haberi yoktu,haberi olsa zaten biraz daha yapardı,o beni acıtmayı çok seviyordu.

"Yeter artık!" Diye bağırdım,onu itekleyemiyordum bile,her yerim acıyordu.

"Bağırma!" Diye kükredi ve yine yüzüme tokat attı,her yerim mosmordu,her yerim yanikti.

Son bir tokat attı ve odadan çıkıp kapıyı kilitledi,kendimi gozyaslarına boğdum.

Ben ne yapmıştım ki babama,anneme,abime,asılda abime? Ben ne yapmıştım? Ona guvenmekten başka ne yapmıştım.

Sevdiğim adam beni babama soylemişti,onun yüzünden,hırsı yüzünden burada işkence çekiyordum,bu hayatta insan oğluna guvenmek günahdır,kendimde insanım evet,bunu soyluyorum çünki ölmek istiyorum,bu dünya zaten bana fazla değil mi?

İntihar... Evet intihara baş vurmak oranım nerdeyse 98 di,belkide bu odadan ciktigim an intihar ederdim.

Ergenlik yaşlarımda,yüregime hançerde soktun diye dolaşırdım ortalıkta,ama şimdi...gerçekten kalbime bir hançer saplanmış gibi hissediyordum.

3 gün sonra:

Artık kendimi ölecek gibi hissediyordum,her gün 3 saat belkide daha fazla,babam bana işkence veriyordu,bu günün işkencesini verir bitirmişti,1 saattir kivrana kivrana burada öylece uzanıyordum,aç susuz,dudaklarım susuzluktan kurumuştu,bir insan oğlu açlığa daha bilirdi ama susuzluğa? Asla!

Birden kapı sertçe açıldı,babam denilen şerefsiz bana bakarak güldü.

"Şimdi evlendin diye bir daha evlenmeyeceğini mi sandın?" Diye birden kafa başladi,ben ise acıdan çata bilmediğim kaşlarına zorlukla çatmaya çalıştım.

"Yarın evleniyorsun,nikah felan yapmıyoruz,kendi evimizin bahçedinde olacak,düğün gibi gecirecegiz,mahalleden kim gelecekse gelecek,senin için masrafa girmeyeceğim,sadece evleneceğin kişinin iştegi için gelinlik yaptiracağım,birde 'KOCANIN' ailesi olacak" dedi,şoka girmiştim,ne demişti o oyle? Düğün,mahalle,evlilik? Koca?

"Adamın 40 yaşı var,Allah bir yastıkta kocaltsin" diyerek sırıttı ve bana fikrimi sormadan odadan çıktı,hayır bu olamazdı,ben kendimden 23 yaş büyük adamla evlenemezdim,hemde boşanmamışken....

Dünya boyleydi işte,suçu olmayan insanlara cehennem,suçu olan insanlara ise cennet,o adam bana neler yapardı,aklıma bile getirmek istemiyordum,babamın tanidıklarinin hepsi sapikti,kendiside...

Yarın:

Gözüme bir gıram bile uyku girmemişti,bu gün düğünün vardı,kendimden 23 yaş büyük biriyle evlenecktim,hemde önəmsiz bir paket gibi dugune mahalledekilerde katikacaktı,zaten ne umurumda? İster cehennemden insanlar gelsin,ben zaten artık oluydum...

Kapı açıldı ve içeriye annem girdi,evet ikinci nefret ettiğin insan girdi,elinde kapatici felan vardı,yanıma geldi bana tiksinerek baktı.

"Keşke seni doğuracağıma taş doğursaydım" dedi beklemedigim bir anda,sözleri yüzüme tokat gibi carpti,sanki tekrar tekrar ayni söz soyleniyormuş gibi 'keşke seni doğuracağıma taş doğursaydım' lanet cümle!

Gözümden bir damla yaş firar etti,lanet olsun ki bunu engelleyemedim!

Yanıma geldi ve oturdu,hiç bir şey sormadan üzerimden pantalonumu çıkardı,yanıklar baktı "sana az bile" dedi,annemde babam gibiydi,elinde olsa daha fazlasini yapardı,ama babam izin vermezdi ki,babam bena kendisinin acı vermesinden hoşlanırdı.

Sonra bir bir yanıklar kapatici sürdü,uzerlerini kapatti ve yaydı,bunlar zaten gelinlikte gorunmeyecekti ama sormadım neden diye,cevabını biliyorum,ben zaten sapığım ya,gelinliğim kaldırır tüm mahalleye yanıklarımı gosteririm ya.

Sonra sertçe "arkanı don!" Dedi,bir şey diyemedim,arkamı döndüm,bacaklarımin arkasınada sürdü,kapaticidan.

Benden izin istemeden tişörtümüde çıkardı,eğer bunları babam veya abim yapsaydı beni öldürmelerine izin verirdim ama asla beni boyle soyundurmalarına izin vermezdim,ama kadındi ya bir şey demiyordum,keşke annem iyi birisi olsaydı,ona doya doya sarilip ope bilseydim.

İğrenerek "senin vücuduna bakmak benim için de hiç iyi değil ama ne yaoım babanın işi varmiş bana dedi" Dedi.

İşi olmasaydıda asla izin vermezdim zaten.

                                      ****
Her yerin kapatıcı vurduktan sonra giyinmemi söyledi ve odadan çıktı,yüzümü bile yapmıştı ve kati bir şekilde dokunmamamı söyledi,bozulursa babana soylerim demişti,işte annemin bana değeri buydu,yani hiç bir şey.

Yine kapı açıldı ve ben sadece pantalonumu giymiştim,sadece alt kıyafetim vardı,kiyafet de değildi.

İçeriye Efe girdi,yüzüm kizardi,tabikide utancaktim,erkekti sonuçta,ve ben yavaş yavaş erkeklerden nefret ediyordum.

Bana baktı,tiksinerek baktı,elinde ise gelinlik vardı...Kefenim....

Yanıma geldi,sert ve soğuk bir sesle "giy sunu hemen" dedi.

Başımda dikilmiş beni bekliyordu.

"Ne bekliyorsun!" Diye bağırdı.

"Çıkmanı"

"Cikmiyorum,bende seni gormeye,hatta yüzünü gormeye bile tahammülüm yok,Selçukun emri"

Baba dememişti,Selçuk demişti,ben ona Selçuk demiyordum,sevmememe rağmen,ama babam onu çok seviyordu hemde canından bile çok,peki Efe onu niye sevmiyordu.

İşte hayat boyleydi,insan oğluna iyilik yaramazdı ki.

Merhaba aşkolariiim

Bölüm nasıldııı

Sonu pekiii?

Bol bol yorum yapiiin.

Opulduunuzzz

Arkadaşlar 1 mantık hatası var ona açıklık getireyim,sadece babası İlaydanın bedenine yandırmak için zorla soyundurdu,ve İlayda sonra asla izin vermeyeceğim dedi bu kadar,yorumlara linç yazmayın lutfennn






Hizmetçi ParçasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin