Herkese selam! Ve iyi okumalar!
Dün,Keremin anlatımıyla.
"Hoş geldin,Kerem bey" demişti şerefsiz bana,bey kısmını uzata uzata.
"Herkes senin o kıza karşi bakişlarini biliyor"
"Ne saçmalıyorsun sen!"
"Kes sesini ve dinle!"
Ofkelendim ve yumruğu suratına geçirdim,anında ağabeylerinin yanindakilar üzerime koştu.Kolumdan tuttular.
"Çok iyi performans beğendim"
"Saçmalamayı kes ve ne istiyorsun İlaydadan onu söyle!"
"Efe beyin əmriylə acı çekmesini"
"Açık konuş!"
"Efe beyi vurmuş,Efe bey onu şikayet etmemiş"
"Başlayacağım Efe Beyine! Çabuk konuş!"
"Ve acı çeksin diye beni aradı,onunda sana karşı bir şey hissetiğini gözünden anlıyoruz" son cümleye donup kaldım,İlayda beni seviyormu?
"Şimdi Efe Beyin əmriyle eğer İlaydanı eve bırakınca,Sen onu gördüğün an söhbəti bir şekilde çevirip,sana karşı bir şey hissetmiyorum falan diyeceksin,sonrada sevgilim var diyeceksin yoksa"
"Yoksa ne Allahın cezası! Köpek gibi arkasından dolanıyorsunuz para derdinden Efe beyinizin!"
"Yoksa İlaydanı öldürürüz!" Deyince donup kaldım,2 güne çok saçma ama kıza karşı gerçekten bir şeyler hissediyordum,ve bana şuan onun hislerinide boşa çikarmami istiyorlardı,benden iyice nefret edecekti.
"Hiç bir şey yapamayacaksınız!" Dediğimde belinden sılahı aldı ve beyaz kapıya doğru yürüdü.Arkasından "tamam!" Diye bağırdım,kendi hayatım için o kızın hayatını mahv edemezdim.
Günümüz
Hatırladıklarımla elimi yumruk yaptım,İlaydanım gözleri dolmuştu,ve o çoktan yukarıya çıkmıştı.Onlar beyaz kapıdan çıkıp İlaydanın yanına gidince aptal gibi kameralara bakılan bilgisayarı oraya koymuşlardı bende fırsattan yararlanıp hepsini almıştım,şuphelenmediler,suphelenseler buraya gəlirlerdi,ama ne işe yarayacak ki? İlaydanı tehlikeye atamazdım.O yüzden İlaydaya bunları yaşatmalıydım....
İlaydanın anlatımıyla
Allah Kahretsin! Her şeyi! O adama karşı bir şey hissediyordum değilmi! Sevgilisi olan bir adama karşı bir şey hissediyordum! O adama 2 gün önce cimri diyordum, patronumu seviyordum!
Yüzüme oyle bir su attım ki boğula bilirdim! Ben niye sinirlenmiştim? Çok saçma ama sinirlenince bayılma oluyo bende,umarım salak gibi Kerem 'BEYİN' yanında bayılmam.
İlk defa bir erkeğe karşı bir şey hissettim,ve cezamı aldım,bir daha öyle bir şey olmayacak.
İlayda Dönmez! Sakin ol! Sen bu degilsin! Bir erkek için mi bu yaptıkların? Allah cezasını versin o Keremin!
Başım dönüyordu evet,çünki daha dün bana öyle bakıyordu ki! Sevgilisi görse aldatıyo sanacaktı!
Banyodan çıktım ve üzerime çeki düzen verdim,yavaş yavaş odadan duvarlara tutunarak çikmaya başladım.
Merdivenler sanarım zor olacaktı,şuan o Kerem bozuntusunun odasının yanındaki merdivenden iniyordum,sinirim tepeme vurmuştu,tam ayağımı atacaktım ki ayağım burkuldu! Yuvarlanacağım esnada belimde bir el hissettim,birden o el beni goğsune çekti, kurtulmuştum,ama bir dakika? Bu beni çeken el kimin? Allah Kahretsin!
Başımı kaldırdığımda dev boyunda olan adama baktım,Kereme! Hemen ittim ve arkaya çekildim.
"Sevgilinizi aldatiyorsunuz şuan!"
Kaşlarını çattı,sonra ne dediğimi daha yeni anlamış gibi gözlerıme derin baktı sonra "kes sesini" dedi.
Sert adımlarla odasına gitti, aptal!
Onun yanında cüce gibi kalıyordum o 1.90 ben 1.60!
Ben neye takiliyorum?