9.Bölüm

33 15 11
                                    

Kahvaltıyı yaptıktan sonra biraz film  izlemiştik . Tabikide beni sarmadı. O kadar odaklanmıştı ki benim sevmediğimi bile farketmedi ama galiba o baya çok sevmişti. Arada gülüyor arada gözlerini büyütüyordu. Çok huzurlu ve rahat görünüyordu. Onu izlediğimi daha açık tabirle dik izlediğimi görünce gözlerimi üzerinden çektim. Film bana o kadar sıkıcı gelmişti ki televizyona bile bakasım gelmiyordu. Başımı koltuğun arkasına yaslayıp onu izlemeyi sürdürdüm zaten beni farketcek halide yoktu gayet konsantre'ydi bu konuda... Bana bakarsa da uyumuş numarası yapardım nolcak yani

🪐

İki buçuk saat boyunca ısrarla o filmi izlemişti. Sonunda bitince gülerek bana baktı. Ben zaten ona bakıyordum ama çaktırmadım.

"Film çok iyiydi yaaa"

"Aynen bende baya çok sevdim bir ara izleriz yine"bana gözlerini kısarak baktı ne düşündüğünü anlamadım.

" Başrol ölmeseydi iyiydi ama değilmi? "diyerek bakmayı sürdürdü.

" Evet evet"diyip başımı aşağı yukarı salladım.

"Başrol ölmedi Su"anlamayarak yüzüne kocaman gözlerle bakmayı sürdürdüm.

" Bende seni bozmak istemedim yoksa bende biliyorum tabiki"dedim sonra da "ben su içicem sanada getiriyim mi? " diyip ayağa kalktım. Kaşlarını çatarak "aynen ya banada su getir sen"diyince başımı sallayıp mutfağa gittim.

"Salak mısın kızım sen? Çocuk tek sorusuyla foyanı ortaya çıkardı resmen bu kadar da olmaz yaaa... Rezil oldun rezilll bir daha yüzüne bakamazsın artık çocuk ona yalan söyledin diye kızsan bile yeri " İç sesim beni aşağılamayı bitirince bir bardak su içip bir bardakta onun için doldurup mutfaktan çıktım. Koltukta aynen oturuyordu hafif sırıtarak televizyona bakıyordu. Beni göründe ifadesini toplayıp televizyona bakmayı sürdürdü.

"Suyunu getirdim"

"Teşekkür ederim" diyerek elimden aldı içti.Bardağı masaya koyarak koltukta yanına oturdum. Yüzüne bakamıyordum çok utanmıştım.
"Bir film daha izliyelim ben yemeği yaptıktan sonra olur mu? "yüzüne bakmaya cesaret edemedim elime bakarak

"Tamam izliyelim bende yemek yapmana yardım ederim"

"Hadi gel o zaman bir şeyler hazırlayalım"mutfağa girince bana sadece" Sen salata yap  gerisini ben halledicem "dedi.

" Olmaz öyle şey"diyip kaşlarımı çattım bu halimi görünce hafiften dudağının sağ tarafı yukarı doğru kıvrılıp ifadesini hemen topladı.

"Senin işin daha zor sofrayıda sen kurcaksın çünkü ben sevmiyorum" dedi.

"Yine eşit olmuyor ama tamam" Hemen patates çıkarıp haşlanmaya bıraktı. Dolaptan birde ne zaman aldığını bilmediğim etleri çıkarıp biraz yağ ve kekikle mühürlemeye başladı. Benim gibi yemekten anlamayan biri sadece izliyordu tabii gözlerimi büyüterek ona bakmayı sürdürüncede"Salataya ne zaman başlıcaksın tam olarak" diyip sırıtıncada "Şş-imdi"diyerek marul çıkararak yıkamaya başladım.Tencere'ye  Kırmızı mercimek, patates, soğan ve havuç ve su ekledi şimdide çorba yapıyordu. Etleri fırının tepsisine koyup yanına doğradı patatesleri, soğan, biber koyup fırına sürdü. Yaklaşık 40 dakika sonra ben salatayı hazırlayıp masayı kurunca o fırını açtı üzerine kaşar ekleyip tekrar kapattı. Çorbanın sosunu yapmaya geçti . Bende hazır olan herşeyi masaya götürmekle meşguldum. Sözde bir şey hatırlamıyordu nasıl böyle yemekler yapabilirdi en son bir hafta önce annem böyle yemekler yapmıştı. Yanına gidince...

Kara SızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin