32.Bölüm

7 4 1
                                    

🖤ATEŞ'İN ANLATIMIYLA🖤

Su'yun doğum gününde bir haber almıştım. Akın ilk başta çok üstelemiyordu ama Su abi dediğinde neler değişti deseniz kardeşi için daha bir ayrıntılı araştırmaya başladı. Akın'ı bilirdim onu kıskanırdım belki ama Suyuda tek emanet edeceğim kişide oydu.

Kendisini yalnız ve kimsesiz görürdü aynı benim gibi...

Biz birbirimize kardeş yalnızlığımıza yoldaş, kimsesizliğimize kimse olmuştuk.

Onun bana abi dediği ilk an ne kadar heyecanlanıp duygulandıysam, oda duygulanmıştı ama benim kardeşim erkekti, Akın'ın kardeşi benim aksime Nazlı, kırılgan ve naifti...

Akına gösterdiğim toleransı kimseye göstermezdim ben...

Gelen haber Su'yun gerçek babasıyla ilgiliydi. Gizli kapaklı bazı illegal işler içindeymiş sanırsam... Eee ben durarmıyım...tabii hayır...

Akın'a Su'yun babasının merdiven altı, kıytı köşe olan kumarhanesine girmek için birkaç adamın benim ünümden bahsetmesi için kıbrısa göndermişti... Oranın kumarhane olduğuna dışardan kimse tahmin etmezdi.

Bu bir hafta boyunca onlar benim paramdan ve kumardan iyi anladığımı söyleyip şöhretimden bahsediceklerdi. Hatta benimde kumarhanelere sahip olduğumuda kafalarına sokucaklardı. Onlar bana teklif yollaması gerekirdi, racon böyle işlerdi. Oraya daimi müşteri olan adamlara yüklü miktarda para vermem sonucu kabul etmişlerdi, çünkü;kumar bağımlılık ederdi...

Biraz oynamam gerekiyordu sanırım...kayınpederime torpil geçmek bana göre değildi.

Kayınpederim kendini gizliyordu,kumarhane başka biri adına kayıtlıydı. Adam önüme atılan yemdi sadece... Farkındaydım.

Eve geldiğimizde Su odaya girince Akın bana şimdiye kadar adamların ne yaptığıyla ilgili bilgi vermeye başladı. Adamlara gözlük verip onların HD görüntü göstermelerini sağladık. Akın ve ben seslerini de duyabiliyorduk...

Saat daha gece yarısını yeni geçmişti. 22 Mayıs'a giriş yapmıştık ve kıbrısta yaşam tam olarak şimdi başlıyordu. Kumarhaneler şimdi çalışırdı, herkes o zaman toplanırdı.Akın laptop'u açıp bazı tuşlarına bastı , Bir kulağına takıp diğer kablosuz kulaklığıda bana verdi, eğer Su gelirse bizi çalışıyor olarak görücekti kulaklığa dikkat edeceğini düşünmedim ki görse bile bi sorun yaratmazdı bu bize...

Bazı sesler duymaya başladık...

Kurpiyer'in hepinize iyi şanslar diyip konuşmayı bıraktı. Kimseden ses çıkmıyordu. Bir adam konuşmaya başlayınca diğerleride adama baktı. Gözlük çok mantıklıydı.

"Bu adamın adı ne "

"Ali Yavuz...bu adam eski zenginlerden abi, batmış. Kumara bağımlı , eşi bu yüzden adamı bırakıp gitmiş ama umrunda bile değil... Bana parayı verin işinizi yapıyım dedi ama ne kadar güvenilir bilemeyiz"

"Yani birisi daha fazla para teklif etmezse bizi satmaz...doğrumudur? "

"Aynen öyle abi"şimdi ekranda başka biri vardı. Bu daha profesyonel gibiydi.

" Peki bu adam neyin nesi"

"Bu adam daha güvenilir abi çünkü benim tertip... Kıbrısta yaşıyor arayınca ikiletmedi. Pokerle ilgileniyor. Sadık Korkut... Birkaç kez kumarhaneye girmiş ,bizden bağımsız olarak, tanınıyor yani"

Kara SızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin