Sadece iki gündür burdaydım ama benden iki yıllık ömür almıştı. Durumları çok ciddiydi ve bir türlü sabit tutulamıyordu. Annemin aksine babamın durumu daha kötüydü ama annemde uyanmamıştı, belkide babamın iyi olmadığını hissediyordu... Aslında annemin gözlerini açmaması için hiçbir engel yoktu ama bir türlü uyanmıyordu.
Ateş iki gün boyunca yanımdan ayrılmamış , her an varlığını hissettirmişti. Şuan sığınabilceğim tek kişiydi o... Aklıma takılan birde proje ödevi vardı. Bugün teslim edilmesi için verilen son gündü, hoca zaten birkaç gün daha uzatmıştı ama yinede verememek canımı sıkıyordu... Bu gidişle üniversiteden bir adım ileri gidemicektim sanırım...
"Hayırdır... Daldın" ne zaman yanıma geldiğini bilmesemde kimin yanıma geldiğini biliyordum... Ona ne kadar teşekkür etsemde azdı...
"Yok birşey yaaa, öyle düşünüyordum işte"
"Anladım... Söylemiceksin"
"Birşey yok, sadece proje ödevinin bugün son günü... O yüzden biraz kafam oraya takıldı"
"Takılmasına gerek yok seni üniversiteden mezun ettirebilceğimi biliyorsun değilmi? "
"Ama ben kendi çabayla mezun olmak istiyorum ya hani" ciddiyetle yüzüne bakmayı sürdürdüm "o yüzden gerek yok"
"Su, 4 yıl sen kendi çabanla birşey yaptın zaten, projende hazır...sen sorumsuz değilsin ki ama şuan sanki kayırılıyormuş gibi konuşuyorsun"
"Benim hayalim, kendi başıma birşeyler başarmak...olmuyorsa zorlamayacaksın gerek yok"başını duvara yaslayıp ellerini ensesinde birleştirdi ve gözlerini kapadı.
" Projen dün hocana teslim edildi... Merak etme boşuna"
"Ne"
"Duydun Akın teslim etti" şuan gözüme acayip sevilesi geliyordu, sevicektim de bir anda göğsüne sarılamamla birlikte, tepki vermeden ellerini ensesinde tutmaya devam etti "zaten hep birşey yapınca sev tamam mı? Durduk yere sakın sevme bak aman "
"Ben seni hep seviyorum ki"tam yalan sayılmazdı sonuçta değil mi ama?
"Aynen"ki"demeye başladığımıza göre kesin öyledir zaten "
"Ben yalan mı söylüyorum Aşkım? Neden böyle davranıyorsun ama yaaa"
"Aynen aşkım demende tezimi doğruladı, tam oldu valla bak"
"Bana sarılmak için vahiy inmesini mi bekliyorsun Ateş"
"Aynen...onu bekliyorum" içimdeki Sızıyı en derinde hissettiğim kara gözlerini aralayıp bana çöpmüşüm gibi baktı... Aynen öyle baktı "Sen bana birşey yapmadın ki neden seviyim seni" Ki'yi vurgulayarak söyleyince gülücektim ama şuan gönlünü almam gerekiyordu, bende gerekeni yapıp başımın altına elimi koyup kalp atışını saydım.
"Ateş"
"Hı"
"Sanırım vahiy indi"
"Bana öyle birşey iletilmedi, sen galipten bir şeylerin indiğini düşünüyorsan bilemem"
"Normal bir insanın kalbi dakikada 80 ile 100 arası atar"
"Derstemiyiz... Dersin adıda ya fen, ya biyoloji sanırım"
"Seninki kaç atıyor biliyor musun? "
"Bilmiyorum." ağzını açıp tam birşey söylicekti ki geri kapadı.
"Ama ben biliyorum"
"Kaçmış... Söyle bende biliyim o zaman"
"130 saydım ben"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Sızı
Fiksi RemajaYalan ve yanlış anlaşılmayla herşey karışmıştı. Nasıl toparlarım bilemedim işler dahada çıkılmaz hale geldi ama o benim bütün yanlışlarımın tek doğrusuydu. "Ne kadar zamansız da olsa, yanlış anlaşılma sonucuda meydana gelse " yine olsa yine onu tanı...