Sevda gelir gelmez öyle bir konuşmaya başladı ki hâlâ susmadı. Herşeyde beni azarlayıp 'nasıl bana söylemezsin'diye cümlesini bitirip tekrardan başlıyordu. Sanırım susmıcaktı ve nerdeyse uykudan göz kapaklarımı bant lamak istiyordum. İki saattir sormadığı soru yoktu ben cevap veremeden de diğer soruya geçiyordu. Ateş Oda'da sessiz duruyordu belkide uyumuştu.
"Suuu kızım ben kime diyorum yaaaa cevap versene" dediğini duyduğum an gözlerimi Sevda'nın gözleriyle birleştirdim.
"Noldu canım dalmışım yaaa "
"Diyorum ki kankks aldığın o köpek nerde çok mu korkunç"
"Haaa benim odamda sen korkma diye orda duruyor" diyip nabzını yoklamak için "istersen getiriyim kocaman, simsiyah,kısa sürede bana alıştı ama sana karşı nasıl olur bilemem dur ben getiriyim" diyip ayağa kalkar kalkmaz kolumu tuttu. Bunu yapıcağını biliyordum çünkü;küçüklükten travması vardı.
"Saçmalama yaaaa zaten ne gerek vardı o köpeğe kesin ben gelmiyim diye aldın değil mi? Korktuğumu biliyordun. Evinin anahtarını banada ver dediğim zaman nasıl oluyorsa arayıp sormadın, bide eve köpek aldın"
"Olur mu hiç öyle şey? Herşeyi böyle yanlış anlayıp alınganlık mı göstereceksin? "
"Sağol kanks yaaa bi alıngan olmadığımız kalmıştı gerçekten sağol" diyip kollarını göğsünün üzerinden bağladı. Bana dönüp 'hı'gibisinden bir ses çıkarıp tekrardan kafasını çeviriyordu benim gerçekten sevda'dan kurtuluşum yoktu.
'Sevdaaa"diyip kolunu dürt tüm
"Hmm" diyip bana dönmeden cevapladı. Böyle çok komik duruyordu ama gülersem daha çok kızardı ve ben bunu riske atamazdım.
"Sana kahve yapıyım mı özür dilemek için hani? "
"Haaaa hani sen bana kahve yapmazdın misafir olmadığım için kendi kahvemi kendim yapıyordum kahvenin yerini biliyordum ya sonuçta" diyip kaşlarını kaldırıp alnını kırıştırarak konuştu.
"Tamam o zaman bende üşenmiştim zaten git kendi kahvemi kendin yap" diyerek koltuğa iyice yayıldım.Ciddi olduğumu görünce masum masum"bana kahve yapmıcak mısın şimdi? "diyip gözlerini doldurdu.
" Yapma dedin ya Sevda "diyerek bağırıp" Kızım sen regl falan mısın yaaa ne bu alınganlık"
"Suuğğğ" diyerek bağıra bağıra ağlamaya başladı. Hemen bana sarıldı. Gözlerimi kocaman açarak Sevda'ya bakmaya başladım.
"Noldu şimdi yaaa ağlıcağın naptım ben yine"
"Canım ağlamak istedi. " diyip burnunu çekip konuşmaya devam etti."Bir erkekten uzun zamandır hoşlanıyorum , beni sanırım sadece birlikte olmak için kullanıyor. Sevgilisi var ama bırakmıyor o kızı hayır güzel birşey de değil "diyip elin'yle vücudunu gösterip " Beni nasıl sevmez "diyip ağlamaya devam etti. Dediklerinden sonra şaşkınlıktan kocaman gözler ve açık ağzımla Sevda'ya bakmaya başladım.
" Bunu neden bana söylemedin " dedim ve biraz daha sıkı sarılmaya başladım.
"Ama görüceksin o kız onu bırakmak zorunda kalıcak ne gerekiyorsa onu yapıcam görürsün"
"Kim bu adam, neden bana söylemedin ve tanıdığımız biri mi? "
"Yok kuşum tanımazsın sen boşver"
"Neden birlikte oldun Sevda sevgilisi olduğunu bildiğin halde"
"Offf bilmiyorum çekildim sanırım sonuda mağlum, yatak'ta bitti" diyince tiksinir eşine yüzümü buruşturdum."Neyse kuzu yaa benim gitmem lazım bu arada kahve yapamadan bile affettim seni"diyerek yanağımdan bir makas alıp,göz kırptı ve gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Sızı
Novela JuvenilYalan ve yanlış anlaşılmayla herşey karışmıştı. Nasıl toparlarım bilemedim işler dahada çıkılmaz hale geldi ama o benim bütün yanlışlarımın tek doğrusuydu. "Ne kadar zamansız da olsa, yanlış anlaşılma sonucuda meydana gelse " yine olsa yine onu tanı...