10.Bölüm

31 15 12
                                    

Bu iğne korkumu ne zaman yenerdim hiçbir fikrim yok koray'dan da korkuyordum aslında, ya ona bir şey yaparsa, benim yüzünden başına birşey gelirse... Sözde ona iyilik yapmak için evime almıştım dertten başka birşey olmadım belkide daha kötü birşey başına gelcekti. Düşüncelerimden beni koparan şey ondan başkası değilde hemşire gelmişti ve tam iğne vururken gerek yok dememe rağmen elimi tutmak için yanımdaydı. Benim düşündüğüm şeyler dahada başka şeylerdi..

"İyisin değil mi? Canın çok acıdı mı? "

"Yoo iyiyim sanada ikidir ayıp oluyor yaaa bir dahakine yanımda olmak zorunda değilsin hem okadar korkmuyorum ki artık"

"Bunu hemşire gittikten sonra konuşuruz sen biraz dınlen ben hemşireyi geçiririm kapıya kadar"

"Birşeyim yok ya ben geçiririm " diyip oturdum canım biraz yanmıştı ama dik durmam gerekiyordu. "

"Kızım bir kere söz dinlesene sen? Ne bu inat"

"Tamam ya git geçir o zaman hemşireyi" galiba hemşireyi beğenmişti yoksa neden böyle ısrar etsin ki değil mi ama?...
Tabiki yerimde durmadım onlar biraz uzaklaşınca koşar adım onları görebileceğim bir yere saklandım. Onun elleri pantolonunun cebindeydi zaten giderkende elini çıkarınca bir miktar para verdiğini gördüm ama ne kadardı hiçbir fikrim yoktu. Bana söylemeden nasıl böyle birşey yapardı. Sağlık ocağı burnumuzun dibinde olmasa veya  bende yürüyebilecek halde olmasam belki olabilirdi ama bunların ikiside seçenek dahilinde değildi. Kapıyı kapatınca koşarak koltuğa geri gidip oturdum nefesimi düzene sokunca o geldi.

"Birşey istiyor musun? Getiriyim"

"Yok birşey istemiyorum teşekkür ederim"

"Önemli değil "

"Hemşireyi beğendin heralde ondan geçirmeme izin vermedın değilmi? " biraz zorlarsan belki gerçeği söylerdi. Onun yaptığı şey beni biraz şaşırtsada hemen ifademi topladım. Gülmüştü. Ciddi ciddi gülmüştü.

"Olabilir güzel kız" diyip ellerini iki yana açıp bilmem dercesine dudağını  büzdü...

"Diyosun, başka birşey olsa bana söylerdin değil mi? diyip dik dik gözlerine bakıp" Söylerdin değil mi? "diyip tekrarladım.

" Neden söylemiyim ki beğenmiş olabilirim sen geçirseydin onu, daha fazla göremezdim hem "

"Anladım " diyip kafamı salladım. Kafasını aşağı yukarı sallayıp sırıtarak yanıma oturdu.

"Eee napalım geç oldu istersen yatabilirsin"

"Uykum gelmedi ki film izleyebiliriz istersen"

"Aynen film izliyelim" diyip ne izliyelim dercesine bir gözünü kırptı. "Seç bakalım" diyince de...

"Laptop'dan izliyelim mi? "

"Olur getir bakalım ne izlicez"

"Tamam" Koşarak eski odama gittim yani şuanki onun odasına, geldiğimde bana çatık başlarlar bakıyordu.

"Noldu"

"Bilmem bi düşün bakalım noldu? "

"Düşündüm ve yine bilmiyorum"

"Neden koşuyorsun ,ya takılıp düşseydik nolcaktı"

"Haaa olay bumuydu " diyip kafamı sağa sola salladım gülerek sonrada "yaa nolcak düşersem cam mıyım ben kırılcam hemen"

"Düşmemen  için cam olman mı gerekiyor illa? "

"Belkide... Neyse hadi film seçelim"

"Sen seç bakalım bugünde"

Kara SızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin