12.Bölüm

25 12 6
                                    

Kalktığımda koltuğun kolçasına başımı koymuş iki büklüm bir şekilde yatıyordum. Yanımda Ateş yoktu. Üzerim örtülmüş, başımın altına yaatık koyup gitmişti. Tam o anda gelen ıslık seslerine dikkat kesildim. Bir yere gitmemişti. Gittiğini düşününce içimi biraz korku kaplamıştı yalan yok. Koltuktan kalkıcağım sırada telefonumun zil sesiyle masanın üzerinde olan telefonumu elime alıp kim olduğuna baktım. Arayan tabiki Sevda'ydı.

"Selamm kuşummm bana söylemeden okulu bıraktın sanırım ama öyle birşey olsa bana söylersin değil mi Su? Nedendir bilinmez arkadaşım olcak kişi  beni hiç arayıp sormuyor. Şuan çok sinirliyim bir açıklama bekliyorum Su... "

"Sanada günaydın Sevda"

"Günaydın mı? Öğlen oldu Su... Hadi okula gelinmiyor insan bi arayıp sorar koray'ı gördüm az önce yanıma sinirli sinirli gelip yanındaki adamın kim olduğunu sordu. Seni ilgilendirmez diyip kestirip attım hemen bir açıklama bekliyorum. " şimdi ne dıcektım ki Sevda'ya onunla aynı evde yaşadığımızı söylesem ne sıfatla olduğunu sorucak.

"Ş.. Şeyy Sevda Koray bir anda girince kapıyı açık bırakmışım komşulardan biri sesleri duyunca geldi içeri beni elinden falan kurtardı ondan bahsediyordur o"

"Elinden kurtardı derken hiçbirşey anlamıyorum Su...koray sana birşey mi yaptı şimdi onun o parmaklarını tek tek kırıyımda görsün sana nasıl böyle birşey yapmaya cesaret eder köpek"

"Tabii ki öyle birşey yapmıcaksın Sevda öyle birşey yapmana izin vermem"

"Hayır aslında sana kızmam lazım bunları koray itinden mi öğrenecektim Su? Bana ne zaman haber vericektim"

"Çok haklısın birtanem gerçekten çok özür dilerim" diyip sonlara doğru söylediğim şeyler fısıltı şeklinde çıkmıştı.

"Ben kimim ki tabi söylemene gerek yoktu yaaa bana kuşlar haber yollar zaten sen hiç zahmet etme arkadaşım"

"Ne desen haklısın ama araya hastane falan  girince aklımdan çıkmış özür dilerim"

"Ne hastanesi Su ? Ne saçmalıyorsun sen öyle birşey olsa bana söylersin heralde değil mi? Benim arkadaşım benden bunu saklamaz çünkü... " dediğinde sesi çok kırgın geliyordu haklı olarak ona bayıldığımı falan söyleyemezdim hem beni hastaneye kim götürdü bayılınca bunuda sorucaktı.

"Genel kontrol Sevda vitaminlerim düşmüş bu borç mevzusuna kafayı taktım baya biliyorsun o yüzden birazcık halsiz hissettim. "diyince elinde tabaklarla içeri ateş girdi bana kaşlarını çatarak bakmaya başladı. Büyük ihtimalle neden sakladığımı merak ediyordu ki bu düşüncesinde de çok haklıydı.

"Ohh bee bir an benden saklıyorsun diye korktum. Tamam ozaman hemen geliyorum yanına evdesin değil mi?

" Evdeyım ama evcil hayvan aldığımı söylemiştim ya sana Sevda sen gelemezsin yani korkarsın "diyince ateş kaşlarını kaldırarak bana bakıyordu evcil hayvan diyince  üzerine alınmış olamaz herhalde bir de o hatvanı Sevda köpek olarak biliyordu bunu bilse bir an bu evde durmazdı sanırım....

" Zaten şuan gelemem kuzum bir randevum var ama yarın gelicem aldığın köpeği de bir zahmet odana kilitle Su duydun mu beni? "

"Tamam canım yarın konuşuruz"diyip telefonu kapayınca ateş masaya oturur oturmaz

" Evcil hayvan öyle mi? "

"Sevda'ya eve köpek aldığımı söylemesem evden çıkmazdı Ateş ondan öyle söyledim seninle bir alakası yok tabi " diyince kıkırdamadan edememiştim.

"Bayıldığınıda söylemedin Su"

"Haklısın ya ben evde tek yaşıyım ve bayılıyım dimi beni kim götürdü hastane'ye Ateş"diyince haklısın dercesine bir ifadeyle başını sallamaya başladı. " Herşeyi Koray anlatmış zaten benim yanımdaki adamın kim olduğunu sormuş oda seni ilgilendirmez demiş ama birde bana soruyor işte sağlamasını yapmak için"

Kara SızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin