Violetta 4/Epizód 6.

1.7K 32 0
                                    

(Violetta és Leon kb. 2 órája várja, hogy Germán és Angie visszaérjen a hotelbe. Hirtelen kinyílik az ajtó és Germán belép.)
V: -Apa! Hol voltal? És hol van Angie?
G: -Ööö...elmentünk sétálni, ő találkozott és régi ismerősével és elmentek meginni egy kávét.
V: -Tudom, hogy nem sétálni voltatok.
G: -Jó, igen. Nem sétálni voltunk...
V: -Hanem, akkor hol?
G: -Az nem fontos.
V: -De az.
G: -Jó, oké. Angie éjjel rosszul volt és reggelre csak rosszabbul lett és elvittem orvoshoz. Az orvos azt mondta, hogy jobb ha holnap délutánig bent marad.
V: -De jól van? Mi baja?
G: -Jól van. Az orvos szerint csak a terhesség miatt lett rosszul. De ne aggódj, holnap már semmi baja nem lesz.
V: -Akkor oké. És miért nem vetetted fel a telefont?
G: -Nem hallottam, hogy hívtál. Bocsánat.
V: -Semmi baj. Az a lényeg, hogy minden rendben.
G: -Igen. Ha akarod, ma este bemehetünk Angie-hez.
V: -Oké. De inkább egyedül mennék.
G: -Rendben. Leon se menjen veled?
V: -Ne. Szeretnék EGYEDÜL menni.
G: -Ok.
(Délután Vilu elindul a kórházba, hogy meglátogassa Angie-t. Egyszer csak minden elhomályosodik.)
...
(4 nap múlva Vilu arra ébred, hogy nem a hotelben és nem otthon van. Amikor kinyitja a szemét meglátja Leon-t, Germán-t és Angie-t.)
V: -Hol vagyok?
A: -Kórházban, de ne aggódj minden oké.
V: -De mi történt velem?
A: -Amikor megtudtad, hogy kórházban vagyok elindultál hozzám, de nem figyeltél, kiléptél egy autó elé és elütött.
V: -Értem. De miért nem tudom mozgatni a lábamat és miért fáj a csuklóm?
A: -Mondtam, hogy elütött téged egy autó. Sajnos eltört a bal lábad, a jobb csuklód. De ne aggódj, minden rendben lesz. Mi itt leszünk meletted, amíg jobban nem leszel. De, amint olyan állapotban leszel, hogy fel tudsz állni azonnal hazamegyünk. Jobb lesz ha otthon gyógyulgatsz, a barátaiddal és a családoddal.
V: -Oké. Már úgyis hiányoznak a srácok és mindenki más is.
A: -Rendben. De az orvos szerint leghamarabb 1 hét múlva tudsz majd egyáltalán felülni. Akkor kapsz egy kerekes széket és akkor majd haza tudunk menni.

(Folyt. köv.)

Violetta 4      [befejezett]Where stories live. Discover now