Violetta 4/Epizód 26.

1.2K 26 0
                                    

(Fran bemegy a Studioba. Minden diák és tanár a nagyteremben van.)
F: -Pablo, voltam Viluéknál.
P: -És mi volt? Germán elengedi?
F: -Igen, ha addigra fel tud állni mankóval. És van egy másik hírem is. Angie már otthon van.
P: -És a baba is jól van?
F: -Igen, és annyira aranyos. Nagyon hasonlít Angiere és a teljes neve Della Maria Castillo.
C: -És akkor Vilu is jön Párizsba?
P: -Ha olyan állapotban lesz akkor igen.
Vl: -Szerintem Violettának nem kéne jönnie...
Maxi: -Miért ne kéne?
Vl: -Hát...izé...mert miért vigyük magunkkal azt aki fel volt függesztve és csak az utazás előtt pár nappal jöhet vissza a Studioba? Nem érdemli meg, amit tett az nem volt szép tőle és tönkre tette a műsort!
Beto: -Violetta érdemli meg legjobban az utazást, ő dolgozik a legtöbbet a stúdióban. Igaz hogy tönkre tette a műsort, de nélküle nem is jött volna létre a műsor.
Lu: -Igen, és igazán megérdemli.
Vl: -De akkor miért volt egyáltanál felfüggesztve?
P: -A felfüggesztés nem azért van, hogy utána ne tartsuk a Studio teljes tagú tagjának, és a felfüggesztés alatt mi ugyanúgy szeretjük.
L: -És mivel addigra már vége lesz a felfüggesztésének simán eljöhet.
Vl: -Jó, hagyjuk.
P: -Vilu is jön és kész.
(Telik a 2 hét. A Studioban mindenki az utazásra készül. Vilu napról-napra jobban van, az utazás előtt 2 nappal sikerül felállnia és tökéletesen közlekedik a mankóval. Angie mindig aggódig Della egészsége miatt, de a baba jól van, csak Angienek még nagyon új a dolog és kicsit túl sokat aggódik. Fran szinte minden nap meglátogatja Vilut és mivel jól van elengedik Párizsba segít neki pakolni az utazásra.)
*Ma délelőtt indulunk Párizsba. Ez az utazás nagyon sokat jelent nekem. Madrid óta nem voltam sehol Frannal és ez lesz a legjobb alkalom, hogy rá figyeljek. És Párizs a szerelem városa talán Leon...VIOLETTA! MIT CSINÁLSZ?? TE KÉRTÉL TŐLE SZÜNETET!! NEM AKAROD, HOGY LEON ELRONTSA! Elmész, nem figyelsz rá és ez lesz életed legszebb utazása!"
G: -Gyere Vilu, indulunk!
V: -Oké, megyek.
(Vilu elrakja a naplóját és lemegy a nappaliba.)
O: -Érezd jól magad drágám!
V: -Köszi Olga!
R: -Jó utatat. Remélem élvezni fogod.
V: -Köszi Ramallo!
A: -Gyere Vilu. Indulnunk kell.
V: -Oké, sziasztok.
(Kiérnek a reptérre. Már mindenki ott van, de még van 2 órájuk becheck-olni. Vilu még mindig mankóval jár, de már tökéletesen használja a mankót. Vilut Germán és Angie kiséri ki a reptérre, szóval Della is velük van.)
V: -Sziasztok.
P: -Szia Vilu. Hogy vagy?
V: -Sokkal jobban. És már nagyon jól használom a mankót.
A: -Sziasztok!
M: -Szia Angie! Hogy vagy?
A: -Jól. Ti?
M: -Mi is.
V: -Nem szeretnétek megnézni a hugomat?
C: -De, igen.
(Angie odaviszi Dellát.)
C: -Jaj de aranyos!
Lu: -Nagyon cuki!
Gregorio: -Angie, nagyon hasonlít rád!
A: -Köszönöm. De szerintem indulnotok kéne, csak mert ha sokan akarnak becheck-olni akkor lekéshetitek a gépet.
V: -Oké, szeretlek.
A: -Én is.
V: -Téged is apa!
G: -Én is. Szia!
V: -Sziasztok.
(A feladják a csomagjaikat és becheck-olnak. A gép felszáll és a srácok elindulnak.)

(Folyt. köv.)

Violetta 4      [befejezett]Where stories live. Discover now