Violetta 4/Epizód 19.

1.1K 26 0
                                    

(Egy hét telt el azóta hogy Vilu és Leon összevesztek. Azóta nem is beszéltek egymással. A Stúdióban ezek alatt keményen folyt a munka mert másnap lesz a félévi műsor.)
G: -Van kedved bejönni Angiehez?
V: -Hát mennem kéne próbálni de mi már úgyis sokat próbáltunk szóval megyek.
G: -Oké.
(Bemennek Angiehez.)
V: -Szia Angie. Hogy vagy?
A: -Egész jól. Te?
V: -Mondjuk hogy jól. Összevesztünk Leonnal és Vilma kitalálta hogy a show végen Leonnal énekeljük el a Podemost. És amúgy is stersszelek mert ez lesz az első Studios félévi műsorom amin nem vagy ott. És nem csak én akarlak téged, már a srácoknak is nagyon hiányzol és ők is utálják Vilmát. A tegnapi órán próbáltunk a műsorra és közölte hogy az ő óráin nem próbálhatunk mert hogy az ő óráján azt csináljuk amit ő mondd és nem pazarolja az idejét a mi béna műsorunkra.
A: -De a félévi és az évvégi és a félévi műsor hagyomány a Stúdióban.
V: -Mi is mondtuk neki de nem is hallgatott végig minket.
A: -Értem. Sajnálom.
V: -Mit sajnálsz?
A: -Ez mind miattam van. Ha nem kell eljönnöm akkor most segíthettem  volna készülni nektek.
V: -Nem hibáztatunk. Örülünk neked. És nem csak én, a srácok is. Tényleg.
A: -Akkor jó. Szeretlek.
V: -Én is. De most mennem kell mert még holnapig sokat kell próbálnunk.
A: -Oké. Szia.
V: -Szia.
(Vilu bemegy a Stúdióba)
L: -Vilu. Miért kerülsz engem?
V: -Mert nem akarok beszélni veled.
L: -De miért?
V: -Szia!
F: -Azért nem akar beszélni veled mert amikor megkérdezte tőled hogy ő vagy a morot akkor te nem mondtál semmit és ezért azt hiszi hogy nem szereted.
L: -De én szeretem őt.
F: -Szerinte nem. De mindegy. Megyek. Szia.
L: -Szia.
(Vilu bemegy Pablohoz.)
V: -Ha szeretnéd akkor eléneklem Leonnal a Podemost.
P: -Oké. Akartok gyakorolni?
V: -Nem fontos. Annyit énekeltük már együtt hogy nem lesz vele baj.
P: -Akkor jó. Viszont akkor nem mehetsz el egyből a közös szám után.
V: -Tudom. De most mennem kell mert apa és a nagyi otthon vár.
P: -Angelica nálatok van?
A: -Igen. Már kb. egy hete. De tényleg mennem kell. Szia.
P: -Szia.
(Vilu hazamegy.)
G: -Vilu. Ma este be kell mennem Angiehez és holnap biztos nem tudok hazajönni a műsor előtt.
V: -Ne már! Az még oké hogy a műsorra nem tudtok eljönni de még ma este elmész és a műsor előtt nem is találkozunk.
G: -Bocsánat. Tényleg, de most indulnom kell. Szia. Szeretlek.
V: -Szia. Én is.
(Vilu felmegy a szobájába és lefekszik aludni.)

Violetta 4      [befejezett]Where stories live. Discover now