V: -Mi az hogy megint motorozol?
L: -Bocsi, nem gondoltam hogy ez neked ilyen nagy baj.
V: -Pedig az. Mi lesz ha megint balesetet szenvedsz?
L: -Nem fogok.
V: -És ha igen? Mindegy. Nem megyek veled! És nagyon ajánlom hogy gondold meg hogy mit csinálsz!
L: -Már meggondoltam és biztos vagyok benne hogy akarom.
V: -Oké. Nem akartam idáig eljutni de: én vagy a motor?
L: -Ez nem ilyen egyszerű!
V: -De az. Ha tényleg szeretnél akkor gondolkodás nélkül rávágtad volna hogy én, de nem így tettél.
(Vilu lecsapja a telefont és elkezd sírni)
G: -Vilu. Mi a baj?
V: -Angiet akarom. Azt szeretném hogy itt legyen velem, hogy megöleljen és megnyugtasson. De nincs itt, és én lassan felnövök és akkor sem lesz mindig mellettem.
G: -Tudom, felnőni nehéz. Felnőttnek lenni meg még nehezebb. De ezért sírsz?
V: -Nem. De ha neked mondom el akkor te úgysem érted meg.
G: -Attól még megpróbálhatjuk.
V: -Oké...összevesztünk Leonnal.
G: -Min?
V: -Azon hogy ő újra motorozik de én nem akarom hogy bármi baja legyen. És amikor megkérdeztem tőle hogy én vagy a motor akkor nem vágta rá egyből hogy én és ez nagyon rosszul esett.
G: -Értem. De ugye most nem hiszed azt hogy nem szeret?
V: -Hát...
G: -Komoly? Megkérte a kezedet. Kell még ennél nagyobb bizonyíték arra hogy szeret.
V: -Lehet hogy igazad van. De most mennem kell. Nemsoká félévi műsor és a közös dalt még csak párszor próbáltuk el.
G: -Oké. Szia.
V: -Szia.
(Vilu bemegy a Stúdióba.)
P: -Vilu! Van egy perced?
V: -Persze. Mondd.
P: -Neked könnyes a szemed.
V: -Tudom, csak hiányzik Angie. De mit akartál mondani?
P: -Csak hogy Vilma mondta hogy látta videón ahogy még 2 éve Leonnal éneklitek a Podemost Madridban és arra gondolt hogy a műsor végen elénekelhetnétek.
V: -Inkább ne. Legyszi. Köszi hogy gondoltátok ránk, de most biztos nem.
P: -Oké. Csak egy ötlet volt.
(Pablo elmegy)
F: -Szia Vilu.
V: -Szia.
F: -Mi a baj?
V: -Semmi. Honnan veszed hogy bármi bajom van?
F: -Piros és könnyes a szemed. Ráéreztem.
V: -Jó, igen van valami baj. De nem fontos.
F: -De az.
V: -Nem. De mindegy. Az van hogy Leon megint motorozik, és én féltem őt és nem akarom hogy bármi baja legyen. De amikor megkérdeztem hogy én vagy a motor akkor nem vágta rá hogy én ami azt jelenti hogy a motor fontosabb neki. És amúgy nincs nekem elég bajom amiatt hogy Leonnal összevesztünk és hogy hiányzik Angie, Pablo mondta hogy Vilma kitalálta hogy a show végén Leon és én énekeljük el a Podemost.
F: -Te is tudod hogy Leon nagyon szeretett motorozni és ez fontos neki. De attól még szeret téged. És szerintem az hogy elénekelhetitek a Podemost az egy jó alkalom arra hogy kibéküljetek.
V: -Lehet hogy igazad van, de szerintem jobb ha most tartunk egy kis szünetet.
(Vilu hazamegy)(Folyt. köv.)
YOU ARE READING
Violetta 4 [befejezett]
Teen FictionA srácok elvileg tavaly fejezték be utolsó évüket a Studioban, de Pablo és a tanárok úgy gondolták, hogy még e minden gy évet maradjanak, mert biztosak benne, hogy még nagy jövő áll előttük. Ebben az évben, csak a egy féle dologgal foglalkoznak: az...