V: -Mindenki utál engem.
A: -Miért?
V: -Elkezdtük tervezni a félévi műsort és Pablo azt mondta hogy én írjam az egyik dalt de erre Camila közölte hogy miért mindig én vagyok a főszereplő és hogy ez nem igazságos. Aztán megszavazták hogy ki van velem és ki van ellenem és az senkit nem érdekelt hogy én mit gondolok.
A: -Tudod mit mondana erre most anyukád?
V: -Mit?
A: -Azt hogy ne hallgass másokra és követsd a szíveted mert csak úgy fogod elérni az álmaidat.
V: -Igazad van. Csak is azt kell tennem amit a szívem diktál. Megírom a dalt. A: -Ha kell segítség nyugodtan szólj. Ma is egész nap itthon voltam egyedül és rájöttem hogy a Studio nélkül én nem tudok mit csinálni.
V: -Oké. Ha kell szólok.
(Vilu másnap bemegy a Stúdióba.)
V: -Szia Pablo. Megírtam a dalt. A címe az hogy The world is ours. A szöveg spanyol csak a cím angol és még valami. Nem szeretnék részt venni a műsorban.
P: -Miért?
V: -Mert nem akarom hogy bárkinek baja legyen velem amiért elvileg mindig én vagyok a főszereplő.
P: -Biztos? Jól meggondoltad?
V: -Igen.
P: -Oké. De eljössz megnézni a próbákat?
V: -Igen.
P: -Oké. Bejössz órára?
V: -Igen.
(Bemennek a terembe)
P: -Jó reggelt. Ki írta meg mára a dalt?
(Néma csend)
P: -Csak mert Vilu megírta. És ezért adok neki sokszor feladatot, mert ő rendesen megcsinálja. De mindegy. A lényeg az hogy a tegnapival elértetek hogy Vilu ne legyen benne a félévi műsorban. De persze, látjátok hogy nincs most elég baja. Nyugodtan csináljátok ezt, ha még egy kicsit folytatjátok elérik el hogy Vilu meg a Stúdióból is kilépjen miattatok. Cami, téged főleg nem értelek. Vilu a legjobb barátnőd.
C: -Szerintem már nem.
P: -Na ez a különbség. Te máris közlöd hogy már nem vagytok barátnők mert te ellene fordultál de ő meg fog bocsátani neked mert ő ilyen és mert fontos vagy neki. Na mindegy. Mára inkább fejezzük be. Mindenki mehet a dolgára.
(Vilu kimegy a teremből de Cami megállítja.)
C: -Vilu! Tudnánk beszélni?
V: -Nagyon fontos?
C: -Igen.
V: -Jó. Mondd.
C: -Sajnálom hogy ellened fordultam, csak én soha nem kapok külön szerepet semmiben, pedig régebben járok ide mint te.
V: -Bocsi. Nem akartam hogy miattam érezd rosszul magad.
C: -Én bocsi.
V: -Barátnők örökre?
C: -Barátnők örökre.
YOU ARE READING
Violetta 4 [befejezett]
Teen FictionA srácok elvileg tavaly fejezték be utolsó évüket a Studioban, de Pablo és a tanárok úgy gondolták, hogy még e minden gy évet maradjanak, mert biztosak benne, hogy még nagy jövő áll előttük. Ebben az évben, csak a egy féle dologgal foglalkoznak: az...