V: -De gondolom ezt is mesélte.
F: -Igen, nem is értem, hogy volt képes erre!
V: -Én sem. De hagyjuk, nem akarok Leonról beszélni. De miért jöttél át?
F: -Csak fel akartalak vidítani.
V: -Köszönöm. Imádlak.
F: -Én is téged. Mivel tudnálak feldobni?
V: -Már az is feldob, hogy itt vagy.
F: -De cuki vagy!
V: -Nem is! De szerintem menj vissza a Studioba, hogy utána mindent el tudj mesélni nekem:)
F: -Oké, de ha van valami akkor hívj fel.
V: -Persze. De majd írd meg, hogyha van valami fontos.
F: -Oké, Szia!
V: -Szia.
(Fran visszamegy a Studioba.)
P: -Szia Fran! Hogy van Vilu?
F: -Nincs tökéletesen, de megvan. De mosolyog, mint mindig.
P: -Nála ez nem jelent semmit. Ő mindig mosolyog. De kezdjük az órát. Gondolom tudjátok, hogy idén fejezitek be a tanulmányaitokat a Studioban, ezért év végén vizsgáznotok kell 3 tantárgyból. Ének, tánc és egy választott hangszer. A vizsgák 2 részből fognak állni: írásbeli és gyakorlati. Az írásbelin kérdéseket kell írásban megválaszolnotok, a gyakorlatin pedig a következő fog történni: énekből megadott dalokat kell megtanulnotok és a vizsgán húznotok kell egy dalt, amit előadtok, táncból egy véletlenszerűen kapott dalra kell bemutatnotok egy improvizált koreográfiát,a hangszer vizsgára ti választjátok ki a hangszert és a dalt, viszont a hangszereitek és dalaitok listáját legkésőbb 1 hónappal a vizsga előtt le kell adnotok Betonak. Most van tartunk körülbelül a tanév felénél, szóval még bőven van időtök készülni a vizsgákra. Ha van kérdés akkor azt még most mondjátok, hogy utána ne legyenek bonyodalmak belőle.
M: -Hány dalt kell megtanulnunk az ének vizsgára?
P: -10-et, de tudom, hogy nektek nem lesz nehéz. A dalok listáját jövőhéten kiosztom. Másnak van még kérdése?
C: -Lehet tanári segítséget kérni a tanuláshoz?
P: -Természetesen lehet. Gregorio és Beto biztos segít nektek, valószínűleg Vilma is segít énekből, ha szépen megkéritek.
F: -És ha például átmegyek Viluékhoz akkor kérhetek segítséget Angietől?
P: -Nem tudom, ezt még meg kell beszélnem a többi tanárral, mert eddig az volt a szabály, hogy csak a Studio tanáraitól lehet segítséget kérni. És most Angie hivatalosan nem a Studio tanára. De a tanárokkal megbeszéljük és holnap elmondom hogy mire jutottunk.
F: -Oké, köszi.
P: -Ja és a legfontosabbat elfelejtettem mondani. Gondolom emlékeztek arra, amikor Vilu, Leon, Fran és Diego a YouMix támogatásával Madridba utazhatott. Na idén is kaptunk egy ajánlatot a YouMix-től arra, hogy külföldre utazhassunk. De idén nem csak négyen mehettek, hanem az egész csoport.
Lu: -A csoport kire vonatkozik? Azokra, akik szerepelnek a YouMix-en?
P: -Igen. De elmondom, hogy pontosan kire: Ludmila, Federico, Naty, Maxi, Camila, Broduey, Francesca, Diego és Leon. Tanárok közül pedig: Gregorio, Beto, Angie és én voltunk meghívva, de beszéltünk a YouMix embereivel és mivel Angie még nem tud jönni, Vilma jön velünk.
F: -És hova megyünk?
P: -Párizsba!(Folyt. köv.)
YOU ARE READING
Violetta 4 [befejezett]
Teen FictionA srácok elvileg tavaly fejezték be utolsó évüket a Studioban, de Pablo és a tanárok úgy gondolták, hogy még e minden gy évet maradjanak, mert biztosak benne, hogy még nagy jövő áll előttük. Ebben az évben, csak a egy féle dologgal foglalkoznak: az...