Violetta 4/Epizód 20.

1.2K 26 0
                                    

(Vilu reggel felébred és elmegy a színházba ahol az előadás lesz.)
*A Studio On Beat félévi show-ja ma este 18:00-tól 21:00-ig. Sztárvendég:Taylor Swift!*
V: -Úristen! Taylor Swift a sztárvendég?
F: -Igen. Ő az egyik kedvenc énekesnőm!
C: -Olyan izgi.
P: -Mindenki figyeljen! Taylor tíz perc múlva megérkezik. Lesz egy színpadi próbája de utána elmegy a hotelbe ahol lakni fog és utána nekünk lesz 3-4 óránk próbálni. Ha beszélni szeretnétek Taylor-ral akkor angolul kell beszélnetek vele, úgy mint Bridget Mendler-rel.
Lu: -És mit fog énekelni?
P: -Én nem tudom de majd úgyis meglátjuk. De most menjetek és vegyetek próbaruhát és nemsoká kezdjük a próbát.
(Viluék bemennek átöltözni.)
N: -El sem hiszem hogy Taylor Swift fel fog lépni a mi félévi műsorunkon.
C: -Én sem.
F: -Mennünk kéne próbálni.
V: -Menjünk.
(Kimennek a színpadhoz és ott van Taylor Swift.)
F: -Úristen ott van Taylor! El sem hiszem!!
V: -Menj és beszélj vele.
F: -Mi? Én? Majd miután próbált. Nem akarom zavarni.
P: -Hi Taylor! I'm Pablo the director of Studio On Beat. Your song will be the first. Which song will you sing?
Taylor Swift: -I will sing Girl at Home.
P: -Violetta! Gyere ide kérlek!
V: -Miért hívtál?
P: -Violetta. Ő Taylor Swift.
V: -Hi Taylor! I'm Violetta.
TS: -Hi Violetta! I saw you on YouMix and I think your voice is very good. Before I came here I watched some songs of your class on YouMix and I loved them. I don't speak Spanish but they sounds incredible.
V: -Thank you. Can I ask something?
TS: -Of course.
V: -Can my best friend come here? She loves you very much. Fran! Gyere ide!
(Fran odamegy)
V: -Taylor. She's my best friend Francesca.
TS: -Hi Francesca. I saw you on YouMix with Violetta. I loved your voice.
F: -Nice to meet you. You're my fav. singer. I can't believe that I can talk with you. :)
TS: -You're so kind. But now I have to go. Bye!
F: -Bye!
V: -Bye!
(Mindenki próbált és 5 perc múlva kezdődik a műsor)
P: -Mindenki figyeljen ide! A műsor rendje: 1. Taylor, 2. Olaszország, 3. Mexikó, 4. Brazília, 5. Franciaország, 6. Argentína, 7. közös, 8. Vilu és Leon Podemos és meghajlás. Mindenkinek jó így?
N: -Igen.
P: -Akkor kezdjük.
(Taylor elénekli a dalát, utána minden nemzetiség a sajátját és eléneklik a közöset is.)
P: -Egy perc és Podemos! De hol van Vilu?

(Folyt. köv.)

Violetta 4      [befejezett]Where stories live. Discover now