(Leon megkeresi az orvost.)
L: -Elnézést. Leon Vargas vagyok.
O: -Jónapot. Miben segíthetek?
L: -Azt mondta, hogy ha Violetta Castillo fel tud ülni akkor még ma elengedik. És sikerült felülnie.
O: -Rendben. És jól van? Mármint nem fáj a háta vagy ilyenek?
L: -Nem tudom. Jöjjön be és kérdezze meg tőle.
O: -Rendben. Viszem a kerekes széket mert ha minden rendben lesz akkor azonnal el is engedjük.
L: -Oké. Köszönöm.
(Az orvos bemegy Violettához és megállapítja, hogy minden rendben van és hazaengedi.)
V: -Apa! Hazamehetek!
G: -De jó. Akkor hívok egy taxit és kimegyünk a reptérre, mivel már 00:20 van. 04:00-kor indul a gépünk.
V: -Oké. Menjünk.
(Kimennek a reptérre, be check-olnak, felszállnak a gépre és visszamennek Buenos Airesbe.)(9 óra körül leszáll a gépük és, amint leszállnak Vilu meglátja Fran-t és a srácokat.)
F: -Vilu! Úristen! Jól vagy?
V: -Persze. Kicsit ugyan fáj a lábam és a csuklóm is, de teljesen jól vagyok.
F: -A srácok még nem tudtak semmit az egészről. Pablo-val úgy gondoltuk, hogy logikusabb ha te mesélsz el nekik mindent.
V: -Oké. De most haza kell mennem. Ha akarsz jöhetsz velem, de mindenképp haza kell mennem és lefeküdnöm, mert már a hátam is kezd fájni. Gondolom azért mert még nem kellett volna felkel.
F: -Oké. Akkor megyek. A srácok kérdeztek, hogy mi történt veled. Mit mondjak nekik?
V: -Semmit. Ők is jöjjenek át hozzánk. Nem akarok aludni vagy ilyesmi, csak le kell feküdnöm mert fáj a lábam és a hátam is.
F: -Ok. Szólok nekik és nemsoká mindannyian átmegyünk hozzátok.
(Viluék hazaérnek, de Olga semmit nem tud az egészről.)
V: -Szia Olga!
Ol: -Vilu drágám! Veled meg mi történt?
V: -Semmi. Jól vagyok, csak elütött egy autó, eltört a csuklóm és a lábam és kerekes szék nélkül nem mehetek sehova mert nem tudok felállni és meg a hátam is fáj.
Ol: -Ne csináljak valamit? Mondjuk egy csoki tortát?
V: -Nem, köszönöm. Nem vagyok éhes.
A: -De már 2 napja nem ettél semmit. Enned kéne.
V: -De nem vagyok éhes!
A: -Jó. Bocsánat. Meg sem szólalok. Inkább megyek, szólj ha kell valami.
V: -Ne! Angie! Várj! Nem akartalak megbántani.
A: -Tudom. De mostanában mind a ketten feszültebbek vagyunk.
V: -Igen. De meg kell probalnunk lenyugodni.
A: -Segítek felmenni a szobádba és majd mondom a srácoknak hogy fent vagy.
V: -Oké. Köszi. Nagyon szeretlek.
A: -Én is téged.
(Vilu lefeküdt az agyára és pár perc múlva megjelentek a srácok az ajtóban.)
Diego: -Szia Vilu. Mi történt veled?
V: -Semmi. Elütött egy autó, eltörtem a csuklómat és a lábamat, kerekes széket kaptam és fáj a hátam is.
D: -De nagyon fáj?
V: -Már annyira nem. Szerintem holnap könyörgök apának hogy had menjek be a suliba. Nagyon hiányoztatok.
Camila: -Te is nekünk.
V: -De most legyszi egyedül hagytok? Holnap beszélünk.
C: -Persze. Csak tudni akartuk hogy mi van veled. Szia. Szeretünk.
V: -Sziasztok. Én is titeket.
(Angie bemegy Viluhoz.)
V: -Tényleg bocsánat amiért az előbb olyan csúnyán beszéltem hozzád.
A: -Semmi baj. Csak már 2 napja nem ettél semmit és aggódunk érted.
V: -Ne aggódjatok. Minden oké csak nem vagyok éhes.
A: -Amúgy Vilu...
V: -Igen?
A: -Apukaddal azt szeretnénk hogy te mondd meg hogy mi legyen a testvéred neve.
V: -És fiú lesz vagy lány?
A: -Valószínűleg lány.
V: -Nekem tetszik a Sarah és a Della.
A: -És fiú nevekre van ötleted?
V: -Arra nem nagyon, de talán a Bruno.
A: -És ha választanod kell akkor Sarah vagy Della?
V: -Ööö...Della
A: -Oké. Majd meg beszélünk róla apukáddal.
V: -Angie! Holnap bemehetek a Stúdióba?
A: -Szerintem igen, csak reggel szólj Leon-nak hogy jöjjön érted és vigyázzon rád. De megbeszélem apukáddal.
V: -Köszi.
A: -Nincs mit.(Folyt. köv.)
YOU ARE READING
Violetta 4 [befejezett]
Teen FictionA srácok elvileg tavaly fejezték be utolsó évüket a Studioban, de Pablo és a tanárok úgy gondolták, hogy még e minden gy évet maradjanak, mert biztosak benne, hogy még nagy jövő áll előttük. Ebben az évben, csak a egy féle dologgal foglalkoznak: az...