V: -Beszélek apával.
An: -Oké.
(Vilu bemegy Germán irodájába.)
V: -Apa. Ráérsz egy percre?
G: -Igen. Mondd.
V: -A nagyi azt mondta hogy a húgom jövőhét pénteken fog megszületni. Ez igaz?
G: -Igen. Miért?
V: -Mert akkor lesz a Studios félévi műsor és szerettem volna ha eljöttök. Te, nagyi és Angie.
G: -Sajnálom. Nem tudom mit csináljunk. A legegyszerűbb ha megkérdezzük Angiet.
V: -Oké. Felhívom és megkérdezem tőle hogy mi legyen.
(Vilu felhívja Angiet)
V: -Szia Angie.
A: -Szia!
V: -Hogy vagy?
A: -Sokkal jobban.
V: -Az jó. Azért hívtalak mert van egy kis gond amiben kéne a segítséged.
A: -Mi az?
V: -Az hogy jövőhét pénteken lesz a Stúdió félévi műsora. És azt szerettem volna hogy mind a hárman ott legyetek, de nem tudtok. És gondolom az előadás után még ott kell maradni mert Pablo még beszél meg ilyenek, én viszont a műsor után szeretnék minél hamarabb bemenni hozzád. Mit csináljunk?
A: -Nem tudom. Talán ha felhívnám Pablot és megkérném arra hogy téged azonnal a műsor után engedjen el?
V: -Úgy jó lenne. Köszi.
A: -Nincs mit. Mindjárt felhívom.
V: -Oké. Szia.
A: -Szia.
(Angie felhívja Pablo)
A: -Szia Pablo.
P: -Szia! Hogy vagy? Vilu mondta hogy tegnap rosszul voltál.
A: -Köszi, jobban vagyok. De nem ezért hívtalak.
P: -Gondoltam. Miért hívtál?
A: -Csak meg szeretnélek kérni arra hogy engedd el Vilut egyből a félévi műsor után hogy be tudjon jönni hozzám a kórházba, mert aznap fog megszületni a húga.
P: -Persze. Elengedem.
A: -Köszi.
P: -Nincs mit.
(Angie visszahívja Vilut)
A: -Szia Vilu. Beszéltem Pabloval és megengedte hogy azonnal a műsor után elmenj.
V: -Nagyon köszi. Imádlak. Te vagy a legjobb anyuka a világon.
A: -Köszi. Soha nem hittem hogy ezt tőled fogom hallani. Én is imádlak. Szia.
V: -Szia.
(Vilu lerakja a telefont)
V: -Apa! Angie beszélt Pabloval és megkérte hogy egyből a műsor után engedjen el engem.
G: -Oké.
V: -Szólok a nagyinak.
G: -Oké.
V: -Nagyi! Beszéltem Angievel és megkérte Pablot hogy azonnal a műsor után engedjen el engem.
An: -Oké.
(Vilunak megszólal a telefonja.)
L: -Szia Vilu.
V: -Szia Leon.
L: -Elkísérsz?
V: -Hova?
L: -A motorcross pályára.
V: -De miért?
L: -Mert újra motorozok.(Folyt. köv.)
YOU ARE READING
Violetta 4 [befejezett]
Teen FictionA srácok elvileg tavaly fejezték be utolsó évüket a Studioban, de Pablo és a tanárok úgy gondolták, hogy még e minden gy évet maradjanak, mert biztosak benne, hogy még nagy jövő áll előttük. Ebben az évben, csak a egy féle dologgal foglalkoznak: az...