Violetta 4/Epizód 21.

1.1K 27 0
                                    

F: -Én láttam hogy a közös dal után felkapja a cuccait és elmegy. Biztos Angiehez megy és elfelejtette hogy még Podemost kell énekelnie.
L: -Akkor most mit csináljunk?
P: -Ha elment akkor vége a műsornak. Meghajlás és mindenki mehet haza. Holnap viszont beszélek Viluval arról hogy ez így nagyon csúnya volt. Mindenki számított rá ő meg csak úgy szólás nélkül elment. És addig még kitalálom hogy mi legyen a büntetése.
L: -Oké. Akkor meghajlás.
(Meghajolnak és utána hazamennek.)
V: -Szia apa!
G: -Szia.
V: -Hogy van Angie?
G: -Egész jól.
V: -Ez mit jelent?
G: -Azt hogy már megszületett a húgod.
V: -De jó. És akkor Dellának hívják?
G: -Persze. Te választottad.
V: -Ez nagyon izgi. És mikor született?
G: -18:20-kor.
V: -És bemehetek hozzá?
G: -Menj. De csöndben.
(Vilu bemegy)
V: -Szia Angie. Hogy vagy?
A: -Jól. Milyen volt a műsor?
V: -Jó. Taylor Swift volt a sztárvendég és azt mondta hogy látott engem a YouMix-én és tetszett neki a hangom. Amúgy gratulálok.
A: -Köszi.
V: -Úgy szeretlek.
A: -Én is téged.
V: -Mikor jöhetsz haza?
A: -3-4 nap múlva.
V: -Az jó. Viszont el kell mondanom valamit. Elszöktem a műsorról mert nem akartam Leonnal énekelni. Pablo biztos nagyon kiakadt. De mindegy.
A: -De ne akard rám fogni.
V: -Túl jól ismersz. De nyugi, nem fogom rád.
A: -Oké.
V: -Most mennem kell. Beszélek Leonnal.
A: -Oké. Szia.
V: -Szia. Imádlak.
A: -Én is téged.
(Vilu hazamegy és Leon a nappaliban várja.)
V: -Leon??
L: -Igen. Szia!
V: -Ööö...Szia,te mit keresel itt?
L: -Hozzád jöttem.
V: -Ezt gondolhattam volna. Bocsi, csak szét vagyok esve.
L: -Semmi baj. De ha most megkérdezném, hogy miért mentél el a show-ról akkor úgyis azt mondanád, hogy Angie miatt mentél el, de én tudom, hogy azért, hogy ne kelljen velem énekelned.
V: -Igazad van. De nem azért mert nem szeretlek, csak azért mert most inkább tartani szeretnék egy kis szünetet. És én tényleg ugyanúgy szeretlek mint eddig csak most egyszerűen jobbnak látom, hogy tartsunk egy kis szünetet.
L: -Legyen így.
V: -Oké, köszi. De ha szeretnél akkor itt maradhatsz nálunk. Olga megcsinálja neked a vendégszobát.
L: -Inkább hazamegyek.
V: -Oké. Szia.
L: -Szia.
(Vilu másnap reggel bemegy a suliba és az első ember, akivel találkozik az Pablo)
P: -VILU!
V: -Szia...
P: -Hogy képzelted, hogy csak úgy elmész!?
V: -Hát...izé...
P: -Az igazat!
V: -Összevesztünk Leonnal, mert újra motorozik és nem akartam vele énekelni.
P: -Oké. Ezt elhiszem. De egy személyes vitátok miatt tönkre ment a műsor. És ez nem tett jót a Studio-nak.
V: -Tudom és sajnálom.
P: -Rendben. De ettől még ugyanúgy meg leszel büntetve.
V: -Tudom. Mivel?

(Folyt. köv.)

Violetta 4      [befejezett]Where stories live. Discover now