F: -Itt vagyunk!
D: -Bocsánat csak sétálni voltunk.
P: -Oké, nem baj. Induljunk!
(Kimennek a hotel ajtaján és ott áll kb. 15 gyerek, akik rájuk várnak.)
N: -Úristen de édesek!
V: -És ők ránk várnak.
(A rajongók odamennek hozzájuk. Mivel a rajngók franciák, angolul beszélnek a srácokhoz és a srácok is úgy válaszolnak.)
?1: -Hi Vilu! What happend to your leg? /Szia Vilu! Mi történt a lábaddal?/
V: -You're so cute. I was on a holiday with my family in Belgium and I had an accident, but now I'm okay. /De cuki vagy! A családommal Belgiumban voltam nyaralni és volt egy balesetem, de már jól vagyok./
?1: -That's good, can you please give me an autograph? /Az jó, kaphatok egy autogramot?/
V: -Of course. /Persze./
(A kislány nagyon örül. A srácok osztanak még pár autogramot aztán beszállnak a buszba és elindulnak városnéző útjukra.)
(Kb. 3 óráig járják a várost, visszamennek a hotelbe ebédelni és pihenni és utána elindulnak gyalog szétnézni a hotel környéken, kb. fél óra után Pablo megszólal.)
P: -Srácok, most 20:00 van és úgy gondoltuk, hogy elég nagyok vagytok ahhoz, hogy egyedül hagyjunk titeket, szóval mi most visszamegyünk a hotelbe és ti egyedül fedezhetitek fel a gyönyörű éjszakai várost. Senki ne menjen egyedül, min. ketten.
M: -És mikorra kell visszamenni a hotelbe?
P: -Elég nagyok vagytok ahhoz, hogy ne korlátozzunk titekek. Mindenki akkor jön vissza, amikor jól esik. Mehettek.
L: -Oké.
Beto: -Jó szórakozást.
(A srácok elindulnak, a tanárok visszamennek a hotelbe.)
F: -Vilu, megyünk négyen?
V: -Leon?
L: -Persze.
F: -Akkor oké.
V: -Leon, meghívjam őket?
L: -Aha.
V: -Oké, Fran, Diego ti vagytok az elsők akiket meghívunk az esküvőnkre.
F: -Köszi, imádlak. És mikor lesz?
L: -Az érettségi után kezdjük el megszervezni, de biztos, hogy lesz és ti vagytok az első meghívottak.
D: -Köszönjük. Figyeljetek, nekünk most el kell mennünk mert van Fran számára egy meglepetésem.
V: -Juj, de cuki. Oké, én pedig már tudom, hogy mit fogunk csinálni.
L: -Mit?
V: -Megnézzük az Eiffel tornyot kivilágítva!
L: -Oké, menjünk.
F: -Jó szórakozást.
V: -Nektek is.
(Elindulnak két külön irányba.)
V: -El sem hiszem, hogy itt vagyunk Párizsban.
L: -Igen és milyen szép, hogy a szerelem városában békültünk ki.
V: -Igen gyönyörű. De most menjünk, még jegyet kell váltanunk az Eiffel toronyba.
L: -Igen, menjünk.
(Odaérnek.)
L: -Megveszem én a jegyeket.
V: -Oké, de utána az enyémet kifizetem.
L: -Nem, ajándék, ha már én nem vettem neked olyan szép nyakláncot mint Diego Frannak.
V: -Oké.
(Leon megveszi a jegyeket.)
L: -Hello! I want to buy two adult tickets. /Jónapot! 2 felnőtt jegyet szeretnék./
Pénztáros: -Okay, that will be 29 Euros. /Oké, 29 euro lesz/
L: -Here you are! /Itt van/
Pé: -Thank you, good bye! /Köszönöm, viszlát/
(Felmennek lifttel amíg lehet, utána Leon felkapja Vilut, kezébe veszi a mankókat és felviszi Vilut a torony tetejére. Rajtuk kívül nincs ott senki.)
V: -Visszatérve az előző témához. Lehet, hogy Diego egy gyönyörű nyakláncot vett Frannak, de én sokkal nagyobb és szebb ajándékot kaptam.
L: -Mit?
V: -Azt hogy velem vagy, hogy úgy szerersz ahogy senki más nem tud, hogy a hiányod jobban fáj minden sebnél, hogy úgy csókolsz ahogy csak te tudsz, hogy egy pillantásomból minden gondolatomat ki tudod találni, hogy mindent megteszel azért hogy boldog legyek, hogy amikor velem vagy a világom sokkal szebbé válik, csak azért mert te benne vagy. És, hogy úgy ölelsz, hogy úgy érzem semmi másra nincs szükségem az öleléseden kívül. Köszönöm, hogy vagy nekem. Szeretlek.
L: -Én is téged…
(Csönd van, Párizsban a szerelem városában vannak, az Eiffel Torony tetején, csak állnak és néznek egymás szemébe, egy távoli templomban éjfélt üt az óra. Többen is sétálnak a torony alatt, hangzavart keltenek, de ők mégis úgy érzik, hogy rajtuk kívül nincs senki más az egész világon. Ott állnak a világ tetején, csak ketten, néznek egymás szemébe és az egyik pillanatban Leon Vilura mosolyog és megcsókolja.)(Folyt.köv.)
YOU ARE READING
Violetta 4 [befejezett]
Teen FictionA srácok elvileg tavaly fejezték be utolsó évüket a Studioban, de Pablo és a tanárok úgy gondolták, hogy még e minden gy évet maradjanak, mert biztosak benne, hogy még nagy jövő áll előttük. Ebben az évben, csak a egy féle dologgal foglalkoznak: az...