(Kimennek a folyosóra.)
V: -Miétt hívtál ki minket?
P: -Ezért!
(Felemel egy francia újságot, melyen Vilu és Leon szerepel a tegnap esti séta alatt és az utolsó képen Vilu és Leon csókja látható.)
L: -Ezt kik fényképezték?
P: -Francia rajongók.
V: -És miről szól a cikk?
P: -Arról, hogy a lelkes rajongók lefotóztak titeket és hogy senki nem érti, hogy miért jársz mankóval és ezért ma tájékoztatót kell tartanunk a francia TVknek arról, hogy mi történt veled, de nem ez a lényeg. Az utolsó pár mondat a csókotokról szól, azt írja, hogy: a francia emberek felháborodtak, azon hogy az argentín sztárok (Violetta Castillo és Leon Vargas) nyilvánosan csókolóztak, és ezzel rossz példát mutattak itthoni rajongóiknak.
V: -Ekkora probléma, hogy csókolóztunk?
P: -Engem nem zavar, de az itt élő emberek sértésnek vették. De sajnos már nem tudunk mit tenni a dologgal, csak kérlek ne csináljatok többet ilyet nyilvánosan, oké?
L: -Igen.
P: -Oké, bocsánat, hogy annyira kiabáltam amikor bementem csak egyszerűen nem értem őket és éppen a Vilma problémádon gondolkodok.
V: -Ja, amiatt ne aggódj, alapból utál, szóval mindegy.
P: -Már mondtad, de akkor is szeretném valahogy megoldani a dolgot.
V: -Oké. Visszamehetünk?
P: -Menjetek.
(Vilu és Leon visszamegy, megreggeliznek, aztán mindenki felmegy a szobájába, amig a tanárok elmennek megtartani a sajtótájékoztatót.)
V: -Fran, felhívom apáékat.
F: -Oké, mi Diegoval kipróbáljuk a hotel bowling pályáját. Szia.
V: -Szia.
(Vilu felhívja Angiet.)
V: -Szia Angie.
A: -Szia Vilu. Milyen Párizs?
V: -Gyönyörű és képzeld kibékültünk Leonnal.
A: -Az jó. És akkor most összeházasodtok?
V: -Igen. Della hogy van?
A: -Jól, én viszont nem annyira. Alig aludtam valamit mert egész éjszaka sír és apukád úgy alszik mint a bunda szoval őt nem zavarja a dolog, viszont mi a nagyival egész éjjel virrasztunk. De ne aggódj minden oké.
V: -Akkor jó, hiányoztok. Amúgy most jöttem rá, hogy te voltál már Párizsban, ugye?
A: -Igen, amikor ott dolgoztam. De miért kérdezted?
V: -Nem tudom, csak úgy. De most le kell tennünk mert nemsoká megyünk városnézésre.
A: -Jó szórakozást, szeretlek.
V: -Én is.
(Leteszik a telefont.)
A: -Germán, van egy ötletem, de segítség kéne a megvalósításához.
G: -Mi lenne?
A: -Meg kéne lepnünk Viluékat azzal, hogy megszervezzük nekik az esküvőt.
G: -Ez jó ötlet, én arra gondoltam, hogy Leon szüleivel összedobhatnánk a pénzt és vehetnénk neki ajándékba egy saját házat.
A: -Ez is jó ötlet, beszélek Leon szüleivel, de biztos támogatni fogják a dolgot.
G: -Rendben.
(Angie felhívja Leon édesanyját.)
A: -Jónapot Angie Carrara vagyok.
Leon édesanyja: -Leon tanárnője?
A: -Igen, és Violetta 'édesanyja'.
Le: -Jaj, tényleg. Miben segíthetek?
A: -A férjemmel arra gondoltunk, hogy amig ők Párizban vannak addig mi megszervezzük nekik az esküvőt.
Le: -Igen, erre mi is gondoltunk csak nem tudtuk az önök számát, így nem tudtuk felhívni önöket.
A: -Szerintem nyugodtan tegeződjünk. Le: -Rendben.
A: -És mi még arra gondoltunk, hogy össze kéne dobni a pénzt és venni nekik egy házat. Bútorokkal, meg mindennel.
Le: -Ez jó ötlet, csinálhatnánk úgy, hogy ti megveszitek a házat és megírjátok, hogy mennyi a fele és mi az esküvőn kifizetjük. Jó így?
A: -Igen, tökéletes, de most mennem kell. Szia.
Le: -Szia.
(Lerakják a telefont.)
(Eközben Párizsban. Pabloék visszaérnek.)
P: -Indulhatunk a városnézésre?
M: -Igen.
V: -De hol van Fran és Diego?(Folyt. köv.)
ESTÁS LEYENDO
Violetta 4 [befejezett]
Novela JuvenilA srácok elvileg tavaly fejezték be utolsó évüket a Studioban, de Pablo és a tanárok úgy gondolták, hogy még e minden gy évet maradjanak, mert biztosak benne, hogy még nagy jövő áll előttük. Ebben az évben, csak a egy féle dologgal foglalkoznak: az...