A: -Germán. Tudnánk beszélni?
G: -Később nem jó? Fontos hívást várok.
A: -Ez is fontos, de mindegy. Jó később is.
G: -Angie! Nem így akartam.
A: -Tudom. Tényleg jó később is. De akkor majd csak este mert most be kell mennem a Stúdióba.
G: -Oké.
(Angie bemegy a Stúdióba)
P: -Angie! Ráérsz egy percre?
A: -Igen. Én is beszélni akarok veled.
P: -Oké. Azt szeretném kérdezni, hogy Vilu mikor fog jönni legközelebb? Csak mert úgy kell szerveznem a csoportos és páros munkákat.
A: -Ő azt mondta, hogy holnap már szeretne jönni, de este még beszélnem kell róla Germánnal.
P: -Oké. Te mit akartál mondani?
A: -Csak azt, hogy terhes vagyok és így majd egy ideig nem tudok majd órát tartani. Ugye nem haragszol?
P: -Nem. Dehogy is. Gratulálok. És fiú lesz vagy lány?
A: -Egyenlőre még nem biztos, de elvileg lány és Vilu fogja elnevezni.
P: -És van már ötlete?
A: -Igen. Ha lány akkor Della, ha fiú akkor Bruno.
P: -Oké. És tényleg nem baj, és ha bármire szükséged van akkor nyugodtan szólj.
A: -Oké. Köszi, de most megyek mert órámO lesz a srácokkal.
(Angie bemegy a srácokhoz.)
A: -Sziasztok srácok. Bocsi a késésért, csak otthon voltam Viluval. Elvileg holnap már jöhet suliba. Leon! Óra után beszéljünk.
L: -Oké.
A: -Srácok! El kell mondanom valamit.
Broduey: -Mit?
A: -Azt hogy Vilunak kistestvére lesz.
C: -De jó.
Andres: -És fiú lesz vagy lány?
A: -Elvileg lány de meg nem biztos. És Vilu fogja elnevezni. De most folytassuk az órát.
(Angie megtartja az órát. Kicsöngetnek.)
L: -Angie! Miről szeretnél beszélni velem?
A: -Csak azt szeretném kérni hogy holnap reggel gyere el hozzánk és segíts Vilunak bejönni a suliba és amikor csak tudsz figyelj oda rá.
L: -Oké.
A: -Köszi.
L: -Nincs mit.
(Angie hazamegy.)
A: -Germán! Mostmár tudunk beszélni?
G: -Persze. Miről lenne szó?
A: -Csak azt szeretném kérdezni hogy holnaptól Vilu visszamehet-e a Stúdióba. Beszéltem Leonnal és eljönne reggel Viluért és egész nap figyelne rá.
G: -Hát...én nem szeretném hogy máris elmenjen itthonról, de tudom hogy fontos neki a Stúdió szóval engedem hogy menjen.
A: -Köszönöm.
G: -Nincs mit.
(Germán megcsókolja Angiet.)
(Másnap reggel van, Leon és Vilu bemennek a Stúdióba.)
F: -Szia Vilu.
V: -Szia Fran! Úgy hiányoztál!
F: -Te is. Képzeld Pablo összehívott mindenkit a nagyterembe, mert be akar jelenteni valamit.
V: -Oké. Akkor menjünk.
(Mindenki a nagyteremben van.)
P: -Köszönöm, hogy ilyen sokan idejöttetek. Fontos bejelenteni valóm van. Gondolom sokan tudjátok hogy Angie terhes, ezért felvettem egy új énektanárt. Bemutatom Vilmát. Vilma csak arra a kis időre lesz itt, amíg Angie nem tud bejönni tanítani. Ennyi lett volna. Mindenki mehet az órájára.
(Mindenki elmegy.)
V: -Leon! Nekem valami nem tetszik ebben a Vilmában. Olyan gyanús.(Folyt. köv.)
YOU ARE READING
Violetta 4 [befejezett]
Teen FictionA srácok elvileg tavaly fejezték be utolsó évüket a Studioban, de Pablo és a tanárok úgy gondolták, hogy még e minden gy évet maradjanak, mert biztosak benne, hogy még nagy jövő áll előttük. Ebben az évben, csak a egy féle dologgal foglalkoznak: az...