Ateşle barut-Sertab Erener
*****
"Partnerin Enes Öztürk"
Kahverengi gözleri etrafta dolanırken beni buldu. Beni görmesiyle bana doğru gelemeye başladı.
Yanıma gelince uzun olduğunu farkettim. 180 falandı ve ben yanında 153 bir kız olarak çok kısa kalıyordum. Saçları koyu kumraldı.
Bakışlarını bana eğip "Zeynep Aksoy sen misin?" Dedi
"Evet" dedigimde gülümsedi...
"Ben Enes Öztürk 18
yaşındayım, senin partnerin benim,antremanları beraber yapıcaz." dediginde memnun oldum, anlamında kafamı salladım."Kaç yaşındasın?" Diye sordu Enes
"16" dediğimde kafasını salladı.
Tam ağzını açıp bir şey söyleyecekken içeri esmer tahmini 25 yaşında olan kaslı karizma bir adam girdi.
"Geç sıraya" dediginde herkes ayaklanıp bayrağın karşısına yan yana dikildi.
Enes "Gel yanıma" diyip pınar ablayla arasında boşluk bıraktığında yanına geçtim.
Bayrağın altındaki aynaya bakınca Enesin omzuna zor yetiştiğimi fark ettim.
"Aramıza yeni gelenler olmuş. Ben Mert Çelik 32 yaşındayım. Antremanları birlikte yapıcaz. Yeni gelenler parnetlerini biliyordur zaten. Yeni gelenlerin partnerleri, bugün sparring günü olduğu için önce vuruşları ögrettin sonra sparringe geçin" dedi
32 yaşında olduğunu duyunce gözlerim fal taşı gibi açıldı. En fazla 25 falandır diye düşünmüştüm.
Mert hoca "Cansu geç" dediğinde Cansu önümüze geçip, önce bayrağa eğilerek selamlayıp sonra ise hocayı selamlayıp "Bayrağa selam, hocaya selam" dedi
Onunla birlikte bizde selam verdikten sonra koşmaya başladık. Isınma antremanı boyunca diğerleri ne yaparsa aynısını yaptım.
Yaklaşık 20 dakika ısındıktan sonra esneme hareketlerine geçtik.
Enes "Geç karşıma" Dediğinde karşısına geçip o ne yapıyorsa aynısını yaptım.
Mert hoca "Kelebek" dediğinde enes ve diğerleri yere oturup ayaklarını birleştirdiler. Bu hareketi biliyordum.
Enes kelebek hareketini yaparken dizlerini yere değdiremiyordu. Benim ise onun aksine tam olarak dizlerim yere değiyordu.
Mert hoca "Partnerinin arkasına geç ve bacaklarına bastırdır." Dediginde Enes ayaklanıp arkama geçti.
"Sana zaten gerek yokta neyse" diyerek ellerini bacaklarıma yerleştirip bastırdı.
Sıcaktı elleri
Kelebek hareketini yaparken zaten bacaklarım tamamen yere değiyordu ve Enes ne kadar bacaklarıma bastırsada herhangi bir acı hissetmiyordum
"Acıyor mu?" Dediğinde "Şuan hissetigim tek şey bacaklarımın üzerindeki ellerin" dedim Enes ellerini bacaklarımdan çekip karşıma geçti ve kelebek hareketini yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER OYUNU
Fiksi RemajaZeynep 16 yaşında asi ve huysuz bir kızdı. Muay thai sporuyla tanışan Zeynep, antreman partneri Enes'e aşık olur. Zamanla Enes'e olan duyguları büyür. Güzel olan şey Enes'in de ona karşı birşey hissetmesiydi. Daha birbirlerine kavuşmadan kader onla...