Son bakış-Sezen aksu
BU BÖLÜM VE DİĞER BÖLÜMLER TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR.
7 sene sonra
Meleğin attığı high kick (kafaya tekme) den kaçıp karnına ön tekme attım.birkaç adım gerilediğini de üzerine doğru koşarak çenesine zıplayarak diz attım.
Normal bir insan bu dizi yese bayılırdı ama biz eğitimli olduğumuz için Melek sadece sendeledi. Tekrar dengesini kurup çeneme sağ kroşe geçirdi. Kulağım çınarken sağ middle kick (orta seviye tekme) attığımda bacağımı tutup kendine çekti ve dirseğini burnuma geçirdi.
Dengemi kaybedip Birkaç adım gerilerken burnumda bir sıcaklık hissettim. Burnum kanıyordu. Bunu umursamayıp meleğin üzerine doğru koşarak boynuna sarıldım ve birkaç kere yüzüne dizimi geçirdim. Melek geriye düştüğünde artık onun da burnu kanıyordu.
Elimdeki eldiveni çıkarıp burnumu tuttum ringin dışında bizi izleyen Kemal Hoca elime peçete tutuşturduğunda birini meleğe verdim. Birini kendime alıp burnumu silmeye başladım. Peçete kana bulanırken Kemal Hoca bir tane daha peçete verdi.
Kemal Hoca ile birlikte bizi izleyen Yavuz ringin içine girerek Melek'e doğru yürümeye başladı.
Yavuz"O nasıl dövüşmek kızım dövüş horozu musunuz siz?" Dediginde ters bir şekilde baktım. Yerde burnunu silmeye çalışan Meleğe elini uzattığında, Melek önce eline baktı sonra Yavuzun yüzüne, beni bile şaşırtarak Yavuzun elini tutup yerden kalktı.
Meva yandan "Ooo" dediginde Melek elindeki eldiveni Meva fırlattı. Melek "Meva" diye uyandığında Meva elini ağzına götürüp sanki ağzında hayali bir fermuar varmış gibi parmaklarını dudağının üzerinde yana doğru çekip ellerini havaya kaldırdı. "Tamam ya sustum."
Meva Bir buçuk sene yardımcı antrenörlük yapmış, üniversite sınavına melek ve benimle çalışıp Ankara kara harp okulunu kazanmıştı.
Kemal Hoca araya girerek "Sınıfınızı toplayıp kısımlara geçin size önemli bir haberimiz var" dediğinde dördümüz aynı ağızdan "Anlaşıldı komutanım" dediğimizde Kemal Hoca güldü.
Salondan çıkıp sınıftakileri topladıktan sonra hep birlikte kısımlara geçtik nokta Sırama oturduktan sonra Meva yanıma oturdu Melek İstemeyerek de olsa arkamıza Yavuz'un yanına oturdu. "Kanka acaba Kemal Hoca ne açıklayacak? Dedi Meva
"Bilmem mezun olacağız ya onunla ilgili konuşacaklardır" Dedim.
Merhaba konuyu değiştirerek "Vay be 2 hafta sonra mezun oluyoruz" dedi
"Hatırlıyor musun 7 sene önce antrenman sonu, sen, ben melek ve bir de önceden aşık olduğum çocukla otururken ileride ne olmak istediğimizi sormuştuk birbirimize Melek senin ve benim Asker olmak istediğimi o gün öğrenmişti "dedim
Meva "Hatırlamaz mıyım Melek'le O zamandan sonra çok samimi olmuştuk sınavları falan birlikte çalışmıştık" dedi
Kafamı salladım da eve sanki aklıma bir şey gelmiş gibi güldü "Hatırlıyor musun aşık olduğun çocuğu? "Diye sordu
O zamanlar birine çok aşıktım ama birşey oldu ve gitti. Beynim o gittiği zaman sanki ona ait şeyleri sıfırlamıştı. Onun hakkında tek hatırladığım şey kahverengi gözleri ve kumral saçlarıydı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER OYUNU
Teen FictionZeynep 16 yaşında asi ve huysuz bir kızdı. Muay thai sporuyla tanışan Zeynep, antreman partneri Enes'e aşık olur. Zamanla Enes'e olan duyguları büyür. Güzel olan şey Enes'in de ona karşı birşey hissetmesiydi. Daha birbirlerine kavuşmadan kader onla...