Bölüm 17

444 39 9
                                    

Serdar Ortaç-Gamzelim

"Vatan, kalbinin attığı her yerdir; onu korumak ise insan olmanın gereğidir."

*****

Antrenman salonunun sessizliği, zihnimdeki fırtınayı yatıştırmaya yetmiyordu. O günün üzerinden 3 gün geçmişti ve biz hiç konuşmamıstık.

Her yumruk, geçmişte yaşadığımız anıları ve duygusal yükleri dışa vurmanın bir yoluydu.

Geçmişin hayaletleri, salonu sararken, "Geçmişi geride bırakmanın zamanı geldi, Zeynep." Diye mırıldadım. Kendimi ikna etmeye çalışır gibi

Her bir darbe, sanki geçmişle olan bağımı daha da güçlendiriyordu.


Boks torbasını sertçe yumruklarken, her bir hareketle duygusal fırtınaların içinde kayboluyordum.

Ancak her vuruş, içimdeki öfkeyi ve kafa karışıklığını bir nebze olsun hafifletiyordu. Gözlerim kapalıyken, zihnimde Enes'le yaşadığımız anılar canlanıyordu. Geçmişin hayaletleri, her bir darbede beni izliyordu.

Tam o sırada, antrenman salonunun sessizliğini yaran tanıdık bir ses duydum. Meva, sessiz adımlarıyla yanıma yaklaşıyordu.

En yakın arkadaşım, güvenilir dostum Meva'nın varlığı içimi bir nebze olsun rahatlattı.

Onun cesur ve kararlı duruşu, içimdeki fırtınayı bir nebze olsun durdurmuş gibi hissettirdi. "Zeynep, göreve gitme vaktimiz geldi," dedi, sesindeki güç ve kararlılık belirgin şekilde hissediliyordu.

Bu sözler, içimdeki karmaşayı bir kenara itmeme yardımcı oldu.

Ancak gözlerimiz birbirimize kilitlendiğinde, Enes'le yaşadığım duygusal çatışma hala varlığını sürdürüyordu.

Meva'nın bu sözleri, onun her zaman yanımda olduğunu ve güvenilir bir dost olduğunu bir kez daha hatırlattı.

Yeni bir göreve hazır olmam gerektiğini bilmek, içimde bir umut ışığı gibi parladı.

Gözlerimiz, bir an için buluştu ve sessizlik etrafımızı sardı.

Bu sadece bir görev değil, aynı zamanda hayatın kendisine karşı verdiğimiz bir mücadeleydi.

*******
ATEŞ TİMİ

Ateş Timi, istihbarat raporlarına göre, düşman terörist grubunun bir depoda patlayıcılar stokladığını tespit etti.

Bu patlayıcılar, yakınlardaki bir kamu binasına saldırmak için kullanılabilir ve bu nedenle Ateş Timi, depoyu ele geçirmek ve patlayıcıları imha etmekle görevlendirildi.

Zor bir görevdi. Normal şartlarda bu konu üzerine aylarca araştırma yapmak gerekirdi ama vakitleri yoktu.

Ne pahasına olursa olsun o patlayıcıları imha edeciklerdi.

Bedeli canları olsa bile...

Ateş timi, deponun etrafını sarmadan önce terkedilmis binanın arkasında plan yapıyolardı.

Enes "içerde kaç kişi olduklarını bilmiyoruz. Bu yüzden mükemmel bir plan yapmamız gerekiyor. Hataya yer yok. Anlaşıldı mı?" Dedi. Silahını elindeki bezle temizlerken

KADER OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin