Bölüm 4

565 54 5
                                    

Sadece sen-Pera

Gerçek hayat hikayesinden uyarlanmıştır.

******

Aradan 1 ay geçmişti ve artık ona karşı olan hislerimi anlamıştım. Ben Enese aşık olmuştum. Ona karşı büyük bir hayranlık besliyordum. Hareketleri, saçları, gülüşü, bakışı, kahve gözleri...

O herşeyi ile mükemmeldi.

İlk defa tadıyordum aşkı, garipti. Uyumadan saatlerce onunla hayal kurmak, onu düşünmek garip ve tehlikeliydi.

Aşk adama kafayı yedirtirdi.

Son dersin zil sesiyle kendime geldim. Yine onu düşünüyordum. Meva hasta olduğu için okula gelmemişti. Çantamı toplamaya başladım. Masanın üzerinde duran tükenmez kalemi kalemliğime sokarken elimin mürekkep olduğunu farkettim.

Sikeyim.

Hızla çantamı toplayıp lavaboya gittim. Okul çoktan dağılmıştı. Lavabo bomboştu. Ellerimi suyun altına tutup elimdeki mürekkebi geçirmeye çalışırken lavabonun kapısı açıldı.

İçeri giren Selimdi.

İyide bugün okula gelmemişti. Niye şimdi gelmişti ki?

İçeri girmesi ile birlikte içeriye ağır bir alkol kokusu sarmaladı. Sarhoştu.

Kaşlarımı çatarak üzerime doğru gelen Selime "Senin burada ne işin var burası kızlar lavabosu" dedim

Selim sırıtarak "Burada olmamın tek sebebi sensin" dedi

Selim bundan 1 hafta önce bana çıkma teklifi etmişti ve onu reddetmiştim.

"Buda ne demek?"

"Sana, senin sadece benim olabileceğini göstermeye geldim." Dedi beni duvarla arasına alırken

Ellerimi göğsüne bastırarak geri ittirmeye çalıştım ama oldukça güçlü olduğu icin başaramamıştım.

Selim tek eliyle ellerimi tutup kafamın üzerinde birleştirdi.

"Bırak lan it" diye bağırdımda beni umursamıyordu.

Leş gibi alkol kokuyordu.

Yüzümu ekşittim.

Tek eliyle okul formamın düğmelerini sertçe çekti. Çekmesiyle ile birlikte formanın yaka kısmı yırtıldı. Formanın düğmeleri yere düşerken ben elinden kurtulmaya çalışıyordum. Formayı biraz daha çekiştirince artık siyah sütyenim gözüküyordu.

"Amına koyarım senin orospu çocuğu" diye bağırdım.

Beni dinlemiyordu. Kafası yerinde değildi.

"Duydun mu beni gebertirim seni Selim" diye bağırdım.

Umrunda bile değildim. Kafasını boynuma gömüp öptüğünde ürperdim.

KADER OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin