*******
ATEŞ TİMİAteş timi, 30 askerle birlikte verilen konuma baskın yapmak için gittiler ama beklemedikleri birşey oldu. Örgütün tüm üyeleri ölüydü.
Çakır yerde yatan terörsitin üzerinden atlarken "Ne olmuş lan buraya?" dedi sesizce
Bu esnada tüm evi bir kadının kahkaha sesleri doldurdu.
Enes ve Turan bakıştı.
Sesin geldiği odanın bir penceresi vardı. Sesizce pencerenin yanına gittiler.
Enes, gördüğü bu manzara ile sinirlerine hakim olmaya çalıştı.
Zeynep, zincirlere bağlı olarak duvara sabitlenmiş durumda, üzerinde sadece sütyeni ve pantolonu vardı. Karşısındaki teröristin işkencesine maruz kalıyordu.
Terörist, acımasızca Zeynep'in karnına bıçak sapladı. Ancak, Zeynep, acıya rağmen beklenmedik bir şekilde kahkahalarla gülmeye başladı.
Bu manzara, Enes ve tim arkadaşları tarafından pencereden izleniyordu.
Zeynep'in beklenmedik gülüşü, onları şaşırttı ve içlerinde bir karışık duygu uyandırdı.
Acı içinde kıvranan Zeynep'in bu duruma gülmeye devam etmesi, onları hayrete düşürdü.
Ancak, bu beklenmedik tepki, Enes ve tim arkadaşlarının kararlılığını artırdı.
Zeynep'in gücü ve direnci, onlara umut verdi ve onları daha da motive etti.
Zeynep'i kurtarmak için ellerinden geleni yapacaklarına dair kararlılıkla dolmalarını sağladı. Bu zorlu mücadelede, Enes ve timi, Zeynep'i kurtarmak için her türlü riske katlanmaya hazırdı.
Enes, elinden bir kaza çıkmaması için dişlerini sıktı.
Tek bir hatasında olan Zeynep'e olurdu ve bunun farkındaydı.
Enes,Turanın kulağına eğilip sadece işkence eden adamı vurmasını söyledi. Turan kafasıyla onayladıktan sonra Enes timine onunla gelmesini söyledi.
Timiyle birlikte odayı basmak için Turanın atışını beklediler.
İçerdeki adam "Bak ölüyorsun nerde o ağzından düşürmediğin Vatanın nerde o Türk askerleri" diye bağırdığı sırada silah sesi duyuldu.
Enes, hızla kapıyı açıp ateş timiyle birlikte içeri girdi.
Adam, yere yığılmıştı. Diğer adım saşkın bakışlarını ates timine çevirdi
Zeynep, ateş timini görmesiyle gözleriyle ateş timini işaret ederek "Geldiler" dedi.
Yüzünde bir gülümseme belirirken gözleri kapandı.
Ateş timi silahlarını Lider çevirmişti.
"Yat aşağı"diye bağırdı Enes
Lider ellerini havaya dogru kaldırıp yere yatınca Sait üzerine çöküp Lideri kelepçeledi.
"Götürün şu iti" diye bağırdı Enes
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER OYUNU
Teen FictionZeynep 16 yaşında asi ve huysuz bir kızdı. Muay thai sporuyla tanışan Zeynep, antreman partneri Enes'e aşık olur. Zamanla Enes'e olan duyguları büyür. Güzel olan şey Enes'in de ona karşı birşey hissetmesiydi. Daha birbirlerine kavuşmadan kader onla...