Bölüm 7

505 55 0
                                    

Böyle gitme-Kendimden hallice

Gerçek hayat hikayesinden uyarlanmıştır

******

“Ayrılık diye bir şey yok. Bu bizim yalanımız. Sevmek var, özlemek var, beklemek var.”
– Ümit Yaşar Oğuzcan

Meva tarafindan sabah 10 da uyandırılımıştım. Dün akşam Enes'in gönderdiği mesajdan Mevaya bahsetmiştim.

Çenem çıksaydı da bahsetmeseydim.

Şuan Meva tarafindan zorla buluşmaya hazırlanıyordum.

Daha 30 dakika vardı.

Bana kalsa şort tişört giyip giderdim ama Meva bana beyaz bir etek ve askılı siyah bir crop giydirmişti.

Üzerimdeki kıyafetlere baktıktan sknra bakışlarımı beni detaylıca süzen Mevaya çevirdim.

"Ya Meva sadece konuşucak bu biraz abartı olmadı mı?" Dediğimde ters ters baktı.

"Kız sen hep mi salaktın yoksa aşk mı seni salaklaştırdı. Çocuk sana 'Sen bana gelmezsen ben sana gelirim' demiş sen hala çok mu abartı diyorsun?" Dediğinde göz devirdim.

"Ee dediyse nolmuş" dedim

"Kızım anlasana çıkma teklifi edicek sana" dediğinde gözlerim yuvalarından çıkacak gibi büyüdü.

"Yok artık saçmalama" dedim

"Ee sence ne konuşucak seninle parkta" dediğinde verecek bir cevap bulamadım.

"He kalırsın öyle işte mal gibi. Öyle mal mal bakacağına git şu makyajını yap" dedi beni makyaj masasına iteledi.

Hiç bir sey demeden makyajimi yapmaya başladım.

*******
ENES ÖZTÜRK

"LAN OLUM NE BOK YİCEM BEN" diye bağırdım karşımdaki Emreye

"Lan bağırma kulağımın dibinde git kıza gül falan al" dediğinde gözlerimi devirdim.

Ona gül değil papatya yakışırdı.

"Sus da nasıl olmuşum onu söyle" dedim

Emre pis pis sırıtarak "Kanka vallahi ben bile şey oldum" dediğinde başta anlamadım "Ne oldun?" diye sordum ben imalı imalı "Şey işte" dedi.

Ne demek istediğini anlayınca yandaki yastığı alıp kafasına fırlattım. "Azgın teke" dediğimde kafasına gelen yastığa rağmen güldü. "Boş yapacağına git de kıza çiçek al 25 dakika kalmış buluşmaya" dediğinde "Doğru lan" deyip koltuğun üzerindeki Telefonumu alıp cebime soktum ve evden çıktım.

Annemin arabasına yani benim arabama binip çiçekçiye sürdüm.

Çiçekçinin önüne geldiğimde arabayı durdurup arabadan indim. Çiçekçiye girip bir demet papatya aldıktan sonra çicekciden çıkıp arabaya geri bindim.

KADER OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin