Trening se završio, momci su krenuli ka svlačionici, a za njima i Jelena. Naslonila se na zid preko puta svlačionice, čekala i slušala.
U svlačionici je bilo bučno, momci su se smejali i u jednom trenutku su razgovarali o devojkama.
„Idemo večeras u klub.", rekao je Nikita Sergeju.
„Ne bih, znaš i sam da gledam da smanjim izlaske.", obojica su prasnula u smeh.
„Izvini, stvarno nisam znao.", rekao je Nikita i ponovo počeo da se smeje ovoj laži.
„Al' stvarno me mrzi."
„Ide i Nađa.", Nikita se široko osmehnu.
„Hajde dobro, ići ću.", reče i zakopča torbu. Izašao je ispred svlačionice, kao i uvek, da sačeka Nikitu. Počeo je da razmišlja o današnjem treningu, šta bi mogao da popravi, ali i o večerašnjem izlasku. Bio je po prvi put srećan povodom izlaska, želeo je ponovo da vidi Nađu, samo što to nije hteo sebi da prizna.
Iz misli ga je trgnuo ženski glas, poznat ali opet stran.
„Serjoža!", rekla je Jelena, i dalje naslonjena na zid.
„Opa! Vidi ko se vratio.", rekao je, nije očekivao nju.
„Aha. U koji klub idete večeras?"
„Opet si prisluškivala?", nije joj bio prvi put. Pre nego što su ona i Nikita raskinuli, u svlačionici su momci pričali o tome kako je Jelena varala i na taj način ga ubedili da je pita da li je to istina. Ona je bila ispred svlačionice i čula razgovor, te kad je Nikita izašao rekla je samo „Istina je to što pričaju." i otišla.
„Stara navika. Nisi odgovorio."
„Ne znam, to pitaj svog dragog kad izađe.", rekao je i otišao na kraj hodnika. Nije želeo da sluša Nikitin i njen razgovor. Kad je stigao na kraj hodnika, naslonio se na ćošak zida i gledao. Nikita je u tom trenutku izašao i video Jelenu, te odmah pogledao u Sergejevom pravcu.
„Ćao.", Nikita ju je umorno pozdravio, jednostavno ga nije bilo briga šta će ona reći.
„Ćao.", nakon toga je nastala duga tišina, te se Nikita okrenuo i krenuo.
„Čekaj! Hoćeš li večeras da se vidimo, da popričamo?"
„O čemu bismo mi mogli da pričamo? Ionako sam isplanirao veče.", rekao je Nikita preko ramena i nastavio dalje.
„Šta si isplanirao?", za godinu dana njihovog zabavljanja je naučila par stvari o Nikiti, a jedna od njih je kako ga lako navesti na odgovor.
„Izlazak."
„Gde?"
„Klub."
„Koji?"
„Zašto tebe to zanima? Ostavi me na miru.", Sergej je ovu poslednju rečenicu čuo, pre nego što je njegov najbolji drug prošao pored njega. Jelena ga je pogledala, kao da i dalje traži odgovor na šta je Sergej samo slegnuo ramenima i pošao za Nikitom.
„Znaš, mene zanima gde idemo večeras.", rekao je Sergej kad su bili na pola puta do kuće. Hteo je da prekine tišinu.
„U "Beli medved" idemo, šta si mislio, gde idemo?", Nikita mu je nervozno odgovorio.
„U redu je, ne moraš odmah da peniš. Zaboravi da je ona bila tu i idemo dalje. Videćeš se večeras sa Svetlanom i to je to."
„Zašto penim?! Penim zato što me Jelena, na žalost, veoma dobro zna! I zna da idem u prokleti "Beli medved"!", još ga je više nerviralo to što je Sergej hteo da ga smiri.
YOU ARE READING
Poslednji ples na ledu
RomanceRadnja se odvija u malom gradiću, odvojen od ostatka sveta. U njemu živi svega nekoliko stotina ljudi, a među njima devojčica koja sanja veliki san. Da osvoji svet. Da ode u veliki grad i da pokaže ono što zna najbolje. Da pleše. Da svaki pogled i r...