„Pripreme se bliže kraju, nadam se da ste toga svesni. Nadam se da ste gledali njihove prethodne utakmice. Ovo vam je poslednja utakmica, dajte budite tim bar još jednom. Ali ne tražim da mi budete tim prve dve trećine, tražim da mi budete tim do kraja. Ovo je poslednja utakmica u sezoni, a nekome uopšte. Otići ćete negde u svet, da studirate, da budete ljudi. Neko će otići možda u NHL, neko će ovime da se bavi kao hobijem, nije važno. Ali važno je da sutra po poslednji put budete tim na kom ste radili sve ove godine, razumete? 'Ajde sad na led.", momci su izašli na led, a trener je celo vreme bio odsutan.
Razmišljao je o onome što je rekao. Razići će se, više nisu deca. Njemu je ovo poslednji tim. Ono što im želi, jeste da budu pre svega veliki ljudi, a potom veliki igrači. Verovao je u nji, veruje u njih i uvek će verovati.
***
„Zamišljen je nešto ceo dan. Zna li neko šta mu je?", komentarisali su momci u svlačionici. Ono što nisu znali jeste da su mu baš oni poslednji tim.
„Ma ko će ga znati, ali ajde da odradimo to sutra kako valja, pa da se razilazimo.", rekao je Nikita.
„A tebi se već razilazi, je li Nikita?", upitao je Kostja sa osmehom.
„Ma da, bre, idem ja u neki Brazil. Lepa država, a bogami i žene.", nasmejali su se na to.
„A žene bi ti, a? A šta će Svetlana reći?", pita ga Sergej.
„Pa za Brazil bi se složila, a za žene nisam toliko siguran.", ponovo su se nasmejali, a potom krenuli kućama. Sutra je veliki dan.
***
„Jeste li spremni?"
„Nadam se"
„Otkad to da je Sergej Antonov nesiguran?"
„Od sad, izgleda"
„Ma spremni ste, znam ja"
„Znam ja da ti znaš, ali nije ti ovo ples"
„Pa znam, ali biće sve u redu. I da ne pobedite, opet ste najbolji"
„Eh, pa sad"
„Sutra će sve biti u redu, sad idi spavaj, da se odmoriš. Laku noć :-*"
„:-*"
***
Kao u filmu. Publika navija, uzvikuje ima tima, igrači pokušavaju da budu smireni.
„Slušajte me vrlo pažljivo! Šta god da se desi tamo, nije važno. Važno je da se potrudite i da date maksimum! Ostanite zajedno do kraja, jasno?!"
„Jasno, treneru!", rekli svi kao jedan. I tako su izašli na led. Svi kao jedan. Svi kao jedan igrali.
***
Poslednja trećina. Nerešen rezultat, a onaj ko da gol je prvi u državi. A oba tima to žele, ali šta je sudbina odlučila, to će i biti.
Nađa je sa tribina navijala i nadala se. Svim srcem se nadala da će Sergej odvesti svoj tim do pobede. Tiho je rekla „verujem u tebe", i zamislila da je Sergej čuje.
***
Stao je na sredinu leda. Nestalo je sve oko njega, ostao je on sam u svom transu. Pogledao je levo od sebe i video Nađu iza stakla. Izgovorila je nešto nečujno, a njemu se ipak učinilo da je čuo: „verujem u tebe". I to mu je bilo dovoljno. Dovoljno da obezbedi svom timu najviši rang u državi.
Sve je buknulo, svi su počeli da skaču, njegovi saigrsči su se radovali kao nikad pre, zajedno sa trenerom. Video je Nađu i Svetu kako se grle i kako se raduju zbog njih. Dovoljno mu je da vidi taj osmeh i da mu dan postane bolji.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Poslednji ples na ledu
Любовные романыRadnja se odvija u malom gradiću, odvojen od ostatka sveta. U njemu živi svega nekoliko stotina ljudi, a među njima devojčica koja sanja veliki san. Da osvoji svet. Da ode u veliki grad i da pokaže ono što zna najbolje. Da pleše. Da svaki pogled i r...